Friday 19 December 2014

GELAGAT KETUA DEWAN MUSLIMAT PAS PUSAT MERANGKAP AHLI PARLIMEN RANTAU PANJANG KETIKA BUAT TERJAHAN LOKASI BANJIR.


Ini baru betul dinamakan terjun ke lapangan buat terjahan .. nampak jujur, ikhlas dan bersungguh-sungguh .. bukannya lakunan yang tidak masuk akal .. seorang buat pembersihan longkang yang lain pandang.

Tinjau, redah, panggil bantuan, tanya khabar dan hulurkan bantuan yang sepatutnya.

Itulah yang dapat Omak Kau nilai tehadap Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat merangkap Ahli Parlimen Rantau Panjang YB Puan Siti Zailah Muhd Yusoff, ketika beliau bersama rombongan misi selamat dan bantu kepada para mangsa banjir dikawasan parlimennya Rantau Panjang, Kelantan yang dikini dilanda banjir yang terbesar dalam sejarah.

Benar-benar pemimpin berjiwa rakyat yang berlagak sebagai rakyat, memahami penderitaan rakyat dan mau sentiasa membantu rakyat.

Sejuk mata memandang dan bertambah sejuk hati rakyat yang memilihnya... perjuangan dan pengorbanan mu akan sentiasa terpahat bertintakan emas permata kekal dihati dan jiwa rakyat.

Bukannya sekadar menjerit angkat tangan dengan laungan KLIP KLAP KLIP KLAP KLIP KLAP. .. itu pemimpin tidak boleh pakai.

11 comments:

  1. ZK tau apa..kasik huru hara parti boleh lah dia..itu pun nuar tak nampak lagi..buta mata..buta hati..buta kayu!

    ReplyDelete
  2. Ini bukan masalah YB YB yang duduk di luar kumpulan UG.Mereka tidak tahu apao apo wei. Apa fasal pula Nuar jadi isu. Nuar tiada kena mengena. Nuar dah masak dengan UMNO. Tahu ko apo itu UG/Unity Government atau boleh diistilahkan sebagai pakatan haram antara UMNO/PAS. Depan cakap lain, belakang buat lain. hehehehe

    ReplyDelete
  3. This is kelantan.. takbir !!

    ReplyDelete
  4. Sep kito jgn pecoh !
    Sep bn pecah palo xpo !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasihan sampeyan dening piyambak, ing ngendi durung bojomu , kanggo golok dak

      Delete
    2. alek ulu golok meleh lemu dok leh make, jange wat gura maen

      Delete
    3. Nate apo la pok mg dok megepek .

      Delete
  5. Omakko tak mari ganu lg ko tlg mangsa banjir mcm tawun lps sampai omakko kena virus kencing tikus. .kesian omako..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh la mak ko tlog .

      Delete
    2. omakau xdpt gi ganu...tgh mngoyan kn si azmin

      Delete
  6. sedikit pencerahan mengenai gmbr tu..YB Kak Lah (Ahli Parlimen Rantau Panjang) hnya sekeping je gmbr dia yg ckp ngn tel..yg lain2 tu YB Mumtaz(Adun Demit), YB Kak Ani (Adun Tnjg Mas) & YB Kak Ubai ( Adun Kijang)..tq

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...