Monday 8 April 2013

BETUL KE DSAI SUDAH TIDAK RELEVAN LAGI??????.....CERAMAH BELIAU DENGAN PENDUDUK KG JERAM TUNJANG, JITRA KEDAH, PETANG SEMALAM MEMBUKTIKAN SEBALIKNYA!!!!



UMNO/BN dari pemimpin tertinggi termasuklah yang sudah lama pencen sampailah yang taraf cicak mengkarung terutamanya para blogger dan soldadu maya upahannya memberitahu dunia yang DSAI sudah tidak relevan lagi dalam arus politik perdana negara.

Dirinya sudah ditolak rakyat mentah-mentah kerana dikatakan menjadi ejen pelbagai negara dan kuda tunggangan DAP yang sanggup jadi petulang bangsa Melayu.

Untuk mengetahui sama ada dakyah, tohmah dan fitnah UMNO ini rakyat ratah atau tidak maka perlu kita lihat sambutan rakyat kaum Melayu dari kalangan luar bandar.

Rakyat dari kawasan ini saja yang dikatakan akan termakan dan percaya segala apa yang dimuntahkan oleh Utusan dan TV3.

Jelas sekali... rakyat kini sudah cerdik...majoriti langsung sedikit tidak percaya perkara tohmahan yang tidak masuk akal terhadap DSAI.

Sebagai contoh jelas ialah apabila penduduk tempatan hampir kesemuanya dari masyarakat Melayu/Islam telah berpusu-pusu mengerumuni ketibaan DSAI bersama-sama dengan Bas Jelajah Merdeka Rakyat di Kampung Jeram Tunjang, Jitra, Kedah petang semalam.

Apabila DSAI turun dari bas Jelajah Merdeka Rakyat, berpusu-pusu penduduk tempatan hampir kepada DSAI untuk tidak melepaskan peluang bersalaman dengan beliau.

Jelas terpapar diwajah mereka perasaan mesra dan kepercayaan tinggi untuk DSAI menjadi PM ke-7 demi masa depan anak cucu cicit mereka.

RAKYAT BANGKIT UMNO SAKIT.....RAKYAT BIJAK UMNO DITOLAK.

INI KALILAH TUKAR.... JOM UBAH.... SELAMATKAN MALAYSIA.

6 comments:

  1. perrgghh ini bikin BN pusing kok ya.

    admin BANkami

    ReplyDelete
  2. Semua rebut2 nak tawar kan bontot..keza .pAk ali. Mat nasional..kera..sampai jatuh2dia org nak rasa dulu

    ReplyDelete
  3. Mat Nasionalisma baik jgn datang nanti dia pengsen tengok penyokong DSAI. Nasib kurang baik kena pijak dgn penyokong DSAI keluar tahik pula terus masuk ICU dan meninggal hilang satu undi untuk BaBiEnd

    ReplyDelete
  4. Wei..mamat nasi..onal...is bodo piang...xde komen ka...asyik kopipes ja wa manysk bosan wooooo... tambah kebodohsn je fakta lu...

    ReplyDelete
  5. wooo...siapa yg nak lepaskan peluang ni, boleh tengok pelakon blue secara live..ramai orang sebab nak tengok lelaki jalang ni dari dekat. ramai juga yg jual minyak kalau2 jalang tu teringin jubor diorang.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...