Sunday 7 April 2013

TEMPAT YANG SEWAJAR DIWAKTU YANG TEPAT!!!!!!....BN KELUAR PUTRAJAYA DAN PAKATAN RAKYAT MASUK!!!!

Ini baru betul dan tepat sekali...Rakyat yang tukang pasang bendera ini cukup bijak lagi pintar memilih tempat sesuai mengikut peredaran masa dan kemahuan rakyat.

Rakyat bangkit mau UMNO/BN keluar dari Putrajaya dan digantikan dengan Pakatan Rakyat.

INI KALILAH TUKAR....JOM UBAH...SELAMATKAN MALAYSIA.

8 comments:

  1. bukan kerja mudah nak tumbangkan umnobn ni Omak kau !!!

    selagi ada bangsa melayu yg merempat kat kg, selagi itu umno akan terus berkuasa. macam2 gula-gula ditabur untuk pancing undi. betul kata TGNA, rakyat dibuat MACAM haiwan utk dapatkan RM 500.

    utk menawan putrajaya, fokus harus lebih kpd masyarakat melayu luar bandar.

    "DIMANA MELAYU MISKIN, DISITU UMNO KUAT"

    -Pak A.B.U.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn kat kg ja, ada jg melayu muda yg membesar di zaman, telah di brain wash hingga jd kelat umno. Apa yg tm ckp hingga menghina Nabi dn tolak hudud dia org x nmpak. Apa yg tm lakukn utk tonjolkn diri pd negara Islam itu yg dibanggakn. Dia orh buta matlamat tm yg x ikhlas

      Delete
  2. DIMANA PR KUAT, DISITU RAKYAT DAPAT BR1M...


    -Mat A.B.U-

    ReplyDelete
  3. berjaga-jagalah sahabat dalam memberikan ketaatan kepada mereka yang berjuang mengibarkan bendera bermata satu dan menjanjikan 'syurga'. dikhuatiri sahabat sekelian sesat di dalam kejahilan dan memilih kejahatan.


    Dari Abu Hurairah radhiAllahu `anhu berkata, bahawa Rasulullah sallAllahu `alaihi wasallam bersabda:
    “Sukakah aku jelaskan kepada kamu tentang Dajjal yang belum pernah dijelaskan oleh seorang nabi kepada umatnya. Sesungguhnya Dajjal itu BUTA SEBELAH (BERMATA SATU) dan sesungguhnya ia akan muncul dengan membawa semacam Syurga dan Neraka. Sesuatu yang dikatakan Syurga oleh Dajjal itu sebenarnya adalah Neraka.”
    (HR al-Bukhari dan Muslim)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kali kalau BODOH pergi mengaji,hamba Allah yg memperjuangkn al-quran dan sunnah nabi itu ko panggil dajjal...aku rase ko la dajjal tapi ko spesis dajjal yg buta hati...Allahuakbar...!!!

      Delete
    2. Ezam Tahu kenapa Anwar dipecat ... dan siapa yang sebenarnya penghianat negara. saksikan pada minit 1:45 .... http://www.youtube.com/watch?v=gIQPkuu5nWU

      Delete
  4. Aku baru sahaja membaca satu website mengenai seorang Islam di Amerika menasihati seorang kulit putih yang baharu sahaja kembali kepada ugama fitrah ini. Katanya, " Remember to stay away from bad company and be with righteous Muslim people. Also, beware of those so called Muslims who call to nationalistic ideas or racial thought which is rejected in Islam." Siapa yang tidak faham cuba tanya kepada yang fasih berbahasa Inggeris. Kata-kata ini seolah-olah membenarkan apa TGNA kata yang ada sekumpulan orang sembahyang tapi tak dapat pahala!!!!!

    ReplyDelete
  5. Apa yg TGNA kata memang betol. Buat amal ibadat kalau mahu menunjuk nunjuk,riak,takbur,membangga diri allah tak akan terima ibadatnya. Sia sia sahaja. Orang nogori kato ngabeh kan beregh jo. Dlm bab ibadat kena ikhlas sebab itu lafas kita dlm sembahyang contohnya. ' Sehaja aku sembahyang fardhu......... kerana Allah" meletakan niat sesuatu yg kita buat kerana Allah bukan lerana bermegah megah atau menunjuk nunjuk kepada orang lain. Sayang utusan meloya dan TV 3/4 edit pula cerita. Yg banggangnya pula puak2 BN ini termasuk TPM terima bulat2 berita palsu dan buat komen bodoh. Hadis Nabi mengatakan sekiranya kamu menerima sesuatu berita yg belum tentu kesahihannya hendaklah kamu siasat dahulu sekira kamu mempercayai dan menyebarkan berita palsu tersebut maka termasuk dalam gulungan orang2 fasiq. Wallahuallam. Amin

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...