KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 18 April 2013

FENOMENA HUSAM MUSA SEDANG MELANDA PUTRAJAYA!!!!!!... RIBUAN HADIR DICERAMAH PAKATAN RAKYAT DI PINGGIRIN DESA PUTRA !!!!



Malam tadi Pakatan Rakyat telah mengadakan ceramah di Pinggirin Desa Putrayang terletak dalam kawasan Parlimen P125 Putrajaya dimana Dato' Hj Husam Musa akan mewakili PR menentang Setiausaha Agung UMNO Tengku Adnan Tengku Mansor.

Dari sambutan yang di luar jangkaan itu amat jelas sekali kini Fenomena Husam Musa sedang melanda Putrajaya.

Jelas tindakan PAS/PR meletakkan Husam Musa bertanding disana bukanlah tindakan yang silap dan sia-sia.

Kini sudah pasti Ku Nan dan seluruh kepimpinan UMNO sudah gusar dan goyang..Tidak mustahil UMNO tumbang di Parlimen Putrajaya dan seterusnya PR ambil alih pentadbiran Putrajaya secara keseluruhannya.

27 comments:

  1. 30 min jam kt parking x leh kluar nk balik woiii..

    ReplyDelete
  2. kecut tulur keza

    ReplyDelete
  3. ku nan kan dah diistiharkan bengkrap sebanyak 4 kali kenapa boleh masuk jadi calon. kan mahkamah istiharkan. nampak sangat bn ni .... jenis tak tahu malu..mamposlah bn omnongok sial.


    cucu angkat keza.

    ReplyDelete
  4. haha.trima ksh bg yg hadir di taman aku.. aku suka jem2 cmni..jem skali skala.mcm hari raya. aku tggu umngok bn buat cramah ditempat yg sama,aku nk tgok dr rumah, ada kerusi atau pengundi hantu.kahkahkah. husam musa,calon yg trbaik. tengku nan, kalo lu menang,bukan sbb xda pgundi pr diptrjya, tp lu dpt bntuan tipu undi dr syaitan spr.kahkahkah. aik,keja kuat nmpk staf spr,pai lewat mlm bru balik. o.t pun xguna,haram..
    tulur keza

    ReplyDelete
  5. menang husam musa lawan bn,,,pasti menang,sokong pas tolak parti pencuri

    ReplyDelete
  6. ramai jugak pakai spender putih ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ramai pakai spender putih, nak tangkup muka pencacai BauNajis-uBN...

      Delete
  7. aku pun akan PUCAT LESI LESU jika Tengok ULAMAK PAS dalam VDO 11 minit tak sakit lutut pun tapi akan kena SULA dengan buluh runcing DIRODOK macam CITER SEMERAH PADI baru tau LUTUT sakit ke tak?Ramai Penjawat Awam dah tengok VDO dan nilaikan PAS punya ALIM ULARMAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingat penjawat awam yg ramai tu bangang macam kau ke????

      Delete
    2. Habislah penjawat awam yang pergi dengar ceramah tu...bakal dipecat...kalau pr pegang putrajaya selamatlah hangpa...tapi kalau bn pegang lagi putrajaya...sakitlah hangpa..semua kena pecat...eei takutnya akuuuuu....takutnyaaaaa.....

      -bekas pelacur yang dilanggan oleh keza-

      Delete
  8. Roti canai spender satu !

    ReplyDelete
  9. kesian macai sekor ni.. otaknya masih kelabu dengan isu lucah..kikiki.. ingat amno ingat porno

    ReplyDelete
  10. ini kali lah...
    aku penjawat awam ada akai lol..

    ReplyDelete
  11. org keje kerajaan tak tau bersyukur, korang pernah ke gaji bayar lambat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki ALLAH tentukan lambat atau cepat, bukan BN. Cetek!!!
      So, ada tak kisah.. Kou org hanya tau, fitnah, aibkan org, rasuah, sex..
      aku pangkah PR kau apa hal. Love U Manis..
      Tak mahu subahat ngah taukey judi. Esok2 senang aku "menjawab priksa" insaallah.

      Delete
    2. eh.dungu nye statement 8.19. ni statement staf grvment or bru lpas upsr. memalukan..isu nya bkan gaji cpt or lmbt. tngjwb gvrmnt utk byr gji pkeja.dah buat kje,ada gaji.its not party.even pr ambik alih krajaan,staf kmenterian ape pun,ckup bulan,da buat keja,ada gaji. SPA,plz tke action, staf mane ni..memalukan ambil pkeja sebodoh ini.byk lg isu bsar slain gaji lmbt cpt omakkau.

      -bisnEzman brjaya-Allah bg,bkan BN.

      Delete
  12. namun begitu penyokong pas parlimen putrajaya kebanyakan mereka mengundi di luar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah tu... penyokong sokong senyap2.... biar org luar kawasan yg berkempen...

      Delete
  13. Naik bulu roma.... Menitis airmata melihat kwn2 kt puttajaya...... Dato husam terbaekkkkk

    ReplyDelete
  14. Klu tau husam musa jadi calon kt putrajaya dh lama aku tkr tmpt mengundi dari perak ke putrajaya..husam musa terbaik..

    ReplyDelete
  15. sudah pasti pelbagai usaha akan dilakukan oleh bn ni utk menang wlaupun dgn cara fitnah, tipu, pengundi hantu/pengundi pos. tetapi mrk puak2 bn ni lupa, bhw Allah lebih berkuasa atas segala sesuatu. tiada yg mustahil. semoga perjuangan Tn. Hj. Husam Musa akn beroleh kemenangan di parlimen putrajaya nnt. Amin.

    ReplyDelete
  16. roti spender ke,roti jala ke,spender rosmah ke, yg penting bukan roti najib.=takda tulur.. ape2 pun,mood rakyat to ABU.

    ReplyDelete
  17. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  18. Adalah disarankan semua Penjawat Awam (PA)dari gred 1 hingga 40 menyokong Dato Hj Husam Musa kerana dia adalah wakil pembangkang dan bukannya UMNO kerana UMNO/BN hanya menjaga kebajikan PA bergred 41 hingga ke atas jer, contohnya kanaikan Gaji Tahunan (KGT) PA gred 41 (yang baru bekerja adalah RM225) sedangkan KGT bagi kakitangan bergered 1 hingga 40 hanya dari RM80 ke RM160 saja) dan ini namunjukkan bahawa PA kumpulan bawahan telah dinaktirikan dan dihina sehina-hinanya dan oleh yang demikian tolonglah undi PR. INIkalilah.

    ReplyDelete
  19. sama sama lah kita solat hajat dan berdoa agar ALLah berikan kemenangan kepada pakatan rakyat utk mengubah negara ini utk jadi yang lebih baik dari yang ada sekarang....ubah jgn tak ubah...kakitangan awam jgn takut untuk berubah...saya akan mengundi pakatan walaupun saya seorang kakitangan awam jgn takut Allah sentiasa bersama orang yg bersabar.....

    ReplyDelete
  20. Aku tak kisah apa jadi asal aku sekeluarga tetap undi PR. Amacam? Aku undi PKR sebab lawannya Gerakan (orang Penang pun tak mau!!) Isteri dan 2 anak undi PAS sebab lawannya umno yang ketuanya kata hudud tak relevan, 2 lagi anak undi DAP sebab lawannya MCA tapi kalau MCA keluar dari BN mereka akan undi MCA. Kahkahkah 9X kah.

    ReplyDelete
  21. Mana kerajaan dapat duit? Dari cukai dan denda. daripada Cukai pendapatan sahaja dan dapat RM109bilion. Pertronas untung bersih RM110 bilion. Bugjet 2013 hanya 250 bilion. Daripada dua sumber tu sahaja dah boleh membiayai 90% budgjet. Sumber lain??? Jadi duit kerajaan tu datangnya dari rakyat. Bukan dari penyokong Be End sahaja. Kakitangan awam tak salah undi PR. tak ada klausa kata salah. Bawa ke mahkamah pun akan kalah.

    ReplyDelete