Monday 1 April 2013

KANTOI TERBURAI TERBARAI!!!!!...ORANG YANG PALING DIKEHENDAKI POLIS KERANA MEMBANTU TERORIS SULU MENCEROBOH LAHAD DATU, PERNAH KELIHATAN BERSAMA DENGAN NAJIB RAZAK!!!!!!


JENG...JENG...JENGGGGGGG.....Rupa-rupanya orang yang paling dikehendaki polis kini kerana dipercayai terlibat dengan gerakan teroris Sulu yang menceroboh Lahad Datu dikatakan pernah kelihatan bersama-sama dengan Najib Razak dalam satu program berkaitan dengan Palestine.

Tidak mau berburuk sangka tetapi sekadar mengajak rakyat mencuit minda dan tanya akal logik saja.


Ops Daulat: Polis cari lelaki bergelar 'Datuk Seri'

Polis mencari seorang lelaki bergelar Datuk Seri bagi membantu siasatan berhubung kes yang berkaitan Operasi Daulat.

Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hamza Taib berkata Muhammad Ridzwan Sulaiman, dengan alamat terakhir di Georgetown, Pulau Pinang amat dikehendaki bagi membantu siasatan dan diminta segera menyerah diri di mana-mana balai polis berhampiran.

Beliau berkata Muhammad Ridzwan, yang juga Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, berpangkalan di Pulau Pinang dikatakan tidak terlibat dengan pengganas tetapi boleh membantu dalam kes berkaitan Operasi Daulat.

"Penama ini amat diperlukan. Orang ramai yang mengenali beliau diminta menghubungi Rakan Cop atau mana-mana balai polis berhampiran.


"Penama ini boleh membantu polis dalam satu aspek Operasi Daulat, dan polis percaya beliau kini berada di Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan mungkin juga di Sabah," katanya pada sidang akhbar di Markas Operasi di Felda Sahabat 16, dekat Lahad Datu hari ini.


TUDUH DSAI SEBAGAI DALANG.... TETAPI DALANG SEBENAR YANG DIBURU DAN DIKEHENDAKI POLIS JUGA KELIHATAN BERSAMA DENGAN NAJIB RAZAK.

17 comments:

  1. Berita ni Keza suka la sbb tak de kena mengena dgn matematik, kehadiran pun tak ramai, sorang dua jer....kan ke gitu Keza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa ha ha ha......agaknye keza ade tk dlm gamba ni?????

      Delete
  2. Hahaha! Good one!

    Aba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit konon. Duit punye pasal la tu. Eh kawan,duit takkan dapat menyembuyikan kebenaran. Jgn mencabar kebenaran, sbb kebenaran akan lebih cepat muncul. Insya Allah. .

      Delete
  3. nampak sangat edit nyer gambar ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit???????...nampak real je.......

      Delete
    2. Bangang lu kata edit.. Orang main fotografi pun sekarang nak ori tak main edit-edit, lu pulak kata edit.. Lu ni memang mangkok hayooon lah.. Keluar dari Mesia ni!

      Delete
  4. Sungguh mesra ah jib gor dgn 'dato seri'....soooooo, dinasihatkan pihak polis pi laaa soal pm najib pasal dato seri ni...dah terang lg bersuluh....

    ReplyDelete
  5. omak x biasa le edit2 ni..lainle pepekgomo mmg kegemaran dia buat benda2 edit...x ya le nk kaitkn nma dsai pasai sulu2 ni dia xde kena mengena le...gmbr dgn nur misuari yg mereka jaja tu biasa le dsai mmg pendukung islam..jdi biasa le brtemu dn brbincang dgn pmimpin islam milf tu..

    ReplyDelete
  6. hebat mamak ni gempar satu donia dibuatnya
    tgk gbr cam sedara zomby kadeer aje...

    ReplyDelete
  7. ada info bila gambar2 ni diambil??

    ReplyDelete
  8. sangat dikehendaki membantu siasatan beb! bukan tertuduh beb...!!! kot2 dia tawu segala rahsia dan sape dalang sebenar???? haaaa......yg pasti dia dikehendaki untuk membantu siasatan sahaja belum declare sebagai dalang....watch out!

    ReplyDelete
  9. mencari cari akan pencacai tua umporno tukang jilat najisb.

    ReplyDelete
  10. kenape badan najib kecik????

    ReplyDelete
  11. Badan najib kecik sebab pulus dah masuk ke kocek kawu. Kau ingat, org tak tahu apa tugas macai UMNO seperti kau.

    ReplyDelete
  12. hehhehe dosa kering je dapat sebarkan gambo2 yg tak betul baik biru baik hijau....alhamdulillah ko kate pulus masuk hehehe dapat le pahala skit...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...