Wednesday 3 April 2013

KOLEKSI GAMBAR CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT BERSAMA DSAI SEKITAR JOHOR BAHRU.....PEMBOHONG KALAU UMNO KATA DIA TAK GENTAR!!!!

Tiga ceramah Jelajah Merdeka Rakyat bersama DSAI diadakan sekali gus malam tadi..

A)  Kg Dato' Sulaiman Menteri, Majidee, Johor Bahru.

B)  Kg Bakar Batu, Johor Bahru.

C) Masai, Johor Bahru.


Lihat sendiri betapa hebatnya sambutan rakyat berikan kepada Pakatan Rakyat pimpinan DSAI.

Ini bukan sebarang tempat beb!!!... Ini negeri kelahiran UMNO..negeri yang dikatakan UMNO paling kuat dalam dunia...negeri yang UMNO kata tidak mungkin tumbang kepada Pakatan Rakyat... negeri yang UMNO dok hebohkan satu dunia negeri UMNO paling kebal... negeri yang dipropagandakan sebagai Johor itu UMNO, UMNO itu Johor.

Itu dulu boleh lah cakap beb!!!!... Sekarang jangan main-main....Rakyat kini sudah cerdik dan sudah serek diperbodohkan oleh UMNO.

Rakyat Johor kini sudah bangkit dari lena ... Mereka sudah bertekad mau bersama-sama dengan rakyat dinegeri lain melakukan perubahan.

DARI JOHOR BAHRU UMNO DILAHIRKAN.. DIJOHOR BAHRU JUGA AKAN DITALQINKAN.

ITU JANJI SUMPAH KERAMAT RAKYAT JOHOR TERUTAMANYA DARI KALANGAN ANAK-ANAK MUDA.

4 comments:

  1. Hidup pr.....hidup rakyat....hidup noghori den negeri 9....den sokonggggg.....den akan ubahhhhh.......:D

    ReplyDelete
  2. Ini mesti PR bayar kat orang ramai!!! Bagi nasi bungkus, bagi baju , bagi kain. Kalau tidak macam mana boleh ramai. Kita buat konsert, buat karaoke pun tak ramai datang. Isy isy.

    ReplyDelete
  3. Ya lah. Aku dengar cerita PR bayar seorang RM300/-. Malam itu sehaja ada 3 ceramah berasingan PR belanja dekat RM4.5 juta untuk orang Johor yg hadir dengar ceramah. Banyak duit PR ni tak heran lah nak mansuhkan PTPTN,turunkan harga kereta dan motosikal,turunkan harga minyak dan bagi gaji buroh RM1,100/- dan naikan gaji kaki tangan awam RM500/- menima gaji kaki tangan awam RM4,000/- sebulan. Apa tunggu lagi mai lah ramai2 undi PR dalam PRU 13 nanti. Orang UMNO tak mahu join sekali ke

    ReplyDelete
  4. Ini semua salah Anwar...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...