KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 12 April 2013

PERGH!!!!!... INI YANG BUAT UMNO MERADANG!!!!!.. LIM KIT SIANG TURUN BERKEMPEN UNTUK MENANGKAN JEN (B) TAN SRI MD HASHIM HUSSEIN DI PARLIMEN P160 JOHOR BAHRU!!!!!


Kesatuan dan kerjasama yang begitu erat, mesra dan jujur antara komponen Pakatan Rakyat sebeginilah  yang membuat para pemimpin UMNO rasa tidak selesa, panik, gundah gelana dan menggelupur.

Rakaman gambar diatas ialah satu program di Taman Pelangi Johor Bahru semalam 11hb April 2013 dimana Penasihat DAP, Lim Kit Siang telah turun berkempen disatu ceramah anjuran DAP sendiri di Taman Pelangi, Johor Bahru untuk calon PKR/PR Parlimen P160 Johor Bahru, Jen (B) Tan Sri Md Hashim Hussein.

Kehadiran tidak kurang 1,500 orang.. Petandanya parlimen Johor Bahru bukan lagi kubu kuat UMNO/BN pada PRU 13 ini.

Membuktikan tindakan DSAI meletakan Jen (B) Tan Sri Md Hashim Hussein sebagai calon PR amatlah bertepatan sekali.

Rakyat Johor Bahru dilihat menggalu-galukan pemilihan beliau malahan begitu bersedia untuk memenangkannya sebagai Ahli Parlimen P160 Johor Bahru.

RAKYAT BANGKIT UMNO SAKIT....RAKYAT BIJAK UMNO DITOLAK.

21 comments:

  1. nmpk nya BRIM1.0 BRIM2.0 x mujarab...

    ReplyDelete
  2. papa gomo ada letak video baru

    ReplyDelete
  3. aku suka melayu di perintah oleh cina macam kat singapore. semua nya adil dan bersih. melayu setakat jadi kuli batak saja. payah melayu nak jadi pengarah kat singapore.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi tongong, org melayu singapura tak pernah mintak makan dgn melayu malaysia lah...selamat tinggal pedra branca...

      Delete
    2. melayu memang tak mintak tapi cukup setakat jadi kuli batak aja lah. malayu nak cakap lebih kene ISA.

      Delete
    3. dkt singapore, cina ialah bos besar. sapa melayu yg bersuara, ISA. ini carA politik PAP. emm... DAP ni pecahan PAP kan?

      Delete
    4. dkt malaysia bee end berkuasa,siapa bangkang kena isa....ha..ha...singapura pap perintah,malaysia bee end perintah bukan mca.Sama juga kalau pr menang pr yg perintah ngok bukannya dap ngok

      Delete
    5. Oi bodoh, Kita orang mana ada jadi kuli batak, sengal. Orang cina dari PRC yang jadi kuli batak. Kita orang sudah banyak yang maju dan berjaya. Kita orang malah banyak beli harta dan tanah di Johor. Kita orang tolong peniaga melayu di johor bahru dgn beli barang barang dia orang lah bodoh

      Delete
  4. Bangsa lain bersatu, tapi Melayu terus layu dan berpecah belah... Sedih sangat...

    ReplyDelete
  5. bangsa melayu sibuk tikam menikam belakang. yg latest, aku dengar, amk tikam belakang mustafa ali dgn menyebarkan vid seks dia tgh balun cewek indon. come on amk, kenapa korang sanggup tikam belakang member sendiri? mcm ni ke politik matang?


    pak sedara keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. pak nyer, balik! balik! balik!....jap lagi team omak kau akan maki pak nyer tau...semalam pak nyer dah janji nak pangkah PR....taik kucing pak nyer...malam ni, jangan ngada2 nak himpit2 mak nyer....

      mak sedara keza

      Delete
    2. apewlah pak n mak ni..., kalau pak nyer x mau undi PR, soh Paknyer tidur Bawah.., jgn kasi naik katil.. bia pdn muka dia eh...




      anak pak n mak sedara keza...

      Delete
    3. yang menikam UMNO tu sendiri sebab nak kenyang tempolok perut dia.

      Delete
  6. mcm pelawak pak hamid gurkha... je calon ni he.he.he..omak kenai er ngan pak hamid..

    ReplyDelete
  7. Melayu selalu jadi kuli batak kerana pemalas, mengharapkan belas orang, pengkhianat (tidak amanah, kaki kelentong dan mengambil kesempatan secara negatif!!), menyisihkan ilmu dan pendidikan, cepat berpuas hati. Ini bukan sifat-sifat semula jadi. Ini sifat-sifat yang ditanamkan oleh umno lebih 60 tahun!!!. Disamping itu ajaran Islam diketepikan. Yang tak wajib diperbesarkan. Berarak maulud nabi, kumpulan Yaasiin, merhaban, berzanji dan bertahlil. Berpuluh tahun solat tapi makna bacaan solat tak tahu. Baca "hidupke matiku kerana Allah tuhan sekalian alam", tapi luar sembahyag menipu, minta dan makan rasuah, makan hasil judi, makan hasil arak!! Begitu juga dengan zikir main sebut tapi tak faham makna!! Ada program kerajaan yang bagus tapi disalah gunakan. Belajar menjahit, baiki kenderaan, susun batu bata, tukang kayu, fabrikasi, kimpalan tapi bila keluar dan tamat belajar jadi cashier, pekerja fast food, despatch rider dan ada juga sanggup menganggur kerana nak kerja makan gaji dan kerja ringan!!! Itu belum lagi diberi grant untuk meniaga. Meniaga lembu tapi duit beli condo!!Ada pula yang cerdik lari pulak ke luar negeri kerana kerjaya di sini tertekan kerana tak ada cable. Kalau kerja di syarikat kawalan umno lagilah susah nak cari makan!!!! Contoh klasik orang Melayu tidak amanah ialah perangai pemimpin-pemimpin umno dari atas sampai ke yang memasang poster pilihan raya. Lagi satu contoh ialah syarikat Melayu (bukan syarikat kerajaan yang dikawal oleh umno) yang berjaya, jarang dilantik Melayu menjaga bahagian kewangan dan juga pemasaran. Tokenya Melayu!!!Semuanya kerana sifat khianat!! Selagi tidak takut kepada hari akhirat selagi itulah Melayu akan senasib dengan bangsa-bangsa yang mundur dan pupus dalam dunia seperti kaum AAad!! Sekian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. makcik sokong kau 100%...pergi jalan sama keza & pak sedara dia tu

      mak sedara keza

      Delete
  8. Betoi ke....video mustapa ali tu!!!!

    ReplyDelete
  9. Politik UMNO BN...Politik video fitnah...Kesian Malaysia...

    ReplyDelete
  10. Aku setuju sangat sangat tu.pemimpin umporno haramjadah ni suka melayu malaysia ni hidup miskin.ini kerana sifat melayu kampung bila diberi sehelai kain batik pun cukup lah.hang ketuk la kepala depa ni.depa mesti kata takpe.ketuk lah lagi.lepas ni jangan lupa sehelai lagi kain batik.dan satu lagi pemimpin umporno haramjadah ni suka melayu malaysia jahil.ini supaya senang mereka eksploitasi akan kejahilan itu untuk kesenangan mereka.aku pernah alami satu situasi dimana satu makcik ni dikampong katanya dia hanya inginkan duniawi dan tidak kepada akhirat.hebatnya kejahilan makcik umporno ni.insiden berlaku di kampong air putih taiping.waktu tu pilihanraya kecil bukit gantang.sampai tahap tu makcik umporno no mengadaikan akidahnya demi umporno.dan inilah yang di ingini oleh pimpinan umporno.kesasihan terdedah bila satu surat yang didedahkan bahawa kepimpinan pertengahan umporno melarang majlis keagamaan diadakan.disurat itu dinyatakan bahawa adalah mudah untuk menguasai ahli umporno yang jahil ugama.fikir fikirkan lah.

    ReplyDelete
  11. Ya aku sangat setuju pemimpin UMNO suka orang melayu bodoh, ada seorang exco tempat aku masa nak mohon masuk Universiti masa kegawatan ekonomi dulu boleh kata "Buat apa masuk universiti, skrg ni berlambak graduate keje dispatch & kerja kilang (1987,88,89).Tapi adik beradik dia bolot jadi YB walaupun tak ada kelulusan.

    Tapi aku tetap masuk Universiti dan sekarang syukur Alhamdulillah tak harap apa pun dari UMNO. Aku ingat kata2 YB tu, kalau jumpa sekarang aku akan sekolahkan dia balik...Hampehh.

    ReplyDelete
  12. ni jeneral yang kena buang haha..sila kutip ye orang PR...kami tak mau jeneral tak guna macam ni

    ReplyDelete