Saturday 6 April 2013

UMNO JOHOR MAU BENAMKAN KARIER POLITIK GHANI OTHMAN DITANGAN LIM KIT SIANG!!!!!!

Kini permainan politik dari kalangan pihak tertentu yang mau bunuh karier politik Datuk Ghani Othman sudah mula terungkai.

Cara paling licik ialah syorkan beliau bertanding di Parlimen Gelang Patah lawan dengan Pengerusi DAP, YB Lim Kit Siang.

Sudah menjadi rahsia terbuka dan umum betapa Ghani Othman kini bukanlah seorang pemimpin UMNO yang disenangi dan mendapat sokongan padu dari kalangan UMNO Johor sendiri.

Ghani Othman dilihat masih berdegil dan tidak mau menerima betapa beliau kini sudah mula dipinggirkan oleh ahli-ahli dan penyokong UMNO sendiri...Rakyat kebanyakkan jangan ceritalah....Masih berkeras kepala mau juga bertanding pada PRU 13 ini.

Jadi cara mudah untuk bunuh karier politiknya ialah provok agar dia sanggup dan berani bertempur dengan Lim Kit Siang.. sekali gus dikira strategi serampang dua mata.. Dibenarkan dia bertanding dalam masa yang sama pastikan dia tersungkur bila bertempur.

Killing two birds with one stone!!!!..Win win situation...Rakyat untung para pemimpin UMNO Johor lega hati.

5 comments:

  1. Selamat berKUBUR utk amno bee end...sayonara...

    ReplyDelete
  2. biarkan...biarkan....si luncai akan terjun jugak dgn labu2nya...

    ReplyDelete
  3. Lawan jer datuk...kalu menang bleh berkokok, kalah kalu duduk diam2 lah...DUN gambir apa citer??? Nak bagi asojan lagi ke?

    ReplyDelete
  4. Dun gambir dah bergolak jugak beb. Semalam 10.04.2013. Banner kelihatan dipasang sekitar bukit gambir. Silent protest. Tuntutan agar wakil rakyat adakah melayu islam . Dah cukup tak mahu wakil mic.
    Tak kurang 6 banner besar di pasang.

    Warga gambir semakin memahami demokrasi. Tahniah.

    ReplyDelete
  5. Teringat pulak kisah ZAIRIL KHIR JOHARI anak bekas menteri pelajaran UMNO zaman dolu dolu. Katanya (terjemahan dari Bahasa Inggeris akhbar The Sun)," Bila saya dilahirkan dia sudah bersara tetapi politik adalah darah dagingnya. Bapa saya ada rakan-rakan yang ahli politik. Jadi saya dibesarkan dalam persekitaran begitu, mendengar cerita-cerita dan apa yang berlaku." Selepas selesai pengajian sarjana dalam perhubungan antarabangsa di University of London pada 2010, saya secara sedar terlibat dalam politik dan menghubungi rakan-rakan lama bapa saya termasuk mereka dalam umno. "Saya telah dinasihatkan untuk menjauhi diri dari umno dan juga barisan nasional, kerana DISITU TIADA MASA HADAPAN BAGI MEREKA YANG MEMPUNYAI LAIN PANDANGAN".

    Maksudnya kalau tak nak dicucuk hidung macam lembu jangan masuk umno. Ini juga menunjukkan umno tidak memerlukan ahli yang ada otak dan boleh berfikir. Kalau cipan ada kad pengenalan, cipan pun boleh jadi ahli!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...