KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 12 January 2014

DEMO ISU KALIMAH ALLAH ANJURAN UMNO DI BATU CAVES BERJAYA MENGUMPULKAN PULUHAN RIBU UMAT ISLAM????



Demontrasi puak UMNO isu kalimah Allah berdekatan Giant Batu Caves sebentar tadi.

Kalau begini punya sambutan diberikan oleh rakyat .. maka niat perhubungan UMNO Negeri Selangor yang di kepalai oleh Noh Omar mau mengadakan roadshow seluruh negeri Selangor bakal meletop letap.

Kalau beginilah cara UMNO berpolitik ... ini pesanan ikhlas jujur suci murni dari Omak Kau .... sokongan warga bandar dan separa bandar akan terus bertambah teruk menguncup ... sokongan warga luar bandar, kampong-kampong tradisional dan rancangan-rancangan Felda akan susut.

Isu ini kalau keterlaluan di politik dan di polemikkan akan mengundang rasa mual dan loya dikalangan rakyat Islam.

Kini sedang diperingkat perbicaraan di Mahkamah Persekutuan .. biarkan saja mahkamah menentukkannya sepertimana peruntukkan dan semangat perlembagaan negara.

Apa yang Omak Kau di maklumkan bahawa demo ini tidak mendapat permit dari polis .. gred dan taraf demo haram .. KPN pernah berkata tiada demo yang yang aman.

Tidakah pendemo ini telah menyusahkan rakyat dan peniaga? .. Mohon juga fatwa TS Harussani Zakaria sama ada ianya tertakluk dalam jadual dan kategori bughah yang darahnya halal!!!!!!

28 comments:

  1. Kalau ikutkan IMAM Abu Hssan dengan Abu Mansor...SIFAT 20 itu mengenal ALLAH...minta yang berdemo dari kalangan UMNO...buat CERAMAH SIFAT 20...cara JALANAN...roadshow...AKU SOKONG...110 peratus...

    ReplyDelete
  2. Tengah bersemangat dong...dan lepas tu mereka nak terus bersembahyang berjemaah dekat batu cave tu dan melalungkan...UMNO pertahankan Kalimah Allah..!!!. Muncul kitab terbaru keluaran UMNO...sila beli sekarang ..harga murah...

    ReplyDelete
  3. hanisya... berhentilah daripada menyebarkan fitnah dan kebencian. sakit yg menimpa mungkin peringatan drpd Allah. kadang2 kita tak perasan ajal lbh dkt dgn kita. ingat Allah, berhentilah membuat kerja yg sia2 ni. kasihan aku tgk kpd ko, masih meneruskan kerja lagho apabila umur dipanjangkan



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu tul la keza........
      dlu kena samun.... la ni sakit.... tapi tak sedar lagi.... pas ni lak?.... buat2 la bertaubat sebelum rumah kata P, kubur kata mari......tuhan masih sayangkan omakkau...... bertaubatla.......

      Delete
    2. Haluuuuuuu. ......
      Puieeeee. ........bratur cam lembu lpr nasi jek...gila la lu.woiiiiii mangkuk lu jgn cuba jdi bughah..dh la bughah permit berhimpun lu blum dpt dri polis...khak tuih.....polis cpt siasat ....gua rasa ada bom dgn parang kontot beb...lu org mau guling kera jaan ker beb...bahlul la lu...lu ingat Allah tu Tuhan org islam melayu ngok cam lu org aja ker. Lu syg Allah tpi lu engkar suruhan..printah dan larangan Allah.. lu banjingan beb...

      Khak tuih

      Delete
    3. aku pun xtau yg mana satu fitnah yg baghal2 ni maksudkan.kalau lu dah xsuka jgn fitnah si hanisya ni pula.bila kita bercakap tentang penipuan yg kerajaan bn buat adakah itu fitnah?jgnlah taksub dan terus menjadi manusia2 yg diperlembulakishahrizatkan!!!!!

      Delete
    4. bughah yg berdemo tu....darah mereka juga dihalalkan. Mana boleh engkar cakap noh. Kan noh umno kata jangan buat demo. tak kan tak faham...

      aku sokong 110% demo.

      Delete
    5. istilah ni....diperlembulakishahrizatkan...dah diluluskan DBP ke belum kah kah kah

      Delete
    6. Ko dah makan dedak ke blom pagi ni, Keza? Jgn lupa gi mintak resipi dedak terbaru dr Datuk Hasan Malek.

      Delete
  4. Sudah2 tu lah tu umno........kalau nak jujur haram kan sekali pengunaan nama ALLAH disabah dan sarawak........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau berani cuba lah

      Delete
    2. sebab sabah sarawak tak ada sultan kan? sebab tu tak haramkan kat sana kot..

      Delete
  5. Ketua dan puak2 ni juga bila berucap berdegar2 di pwtc habis dilanggarnya waktu solat terutamanya zohor asar dan maghrib....wey abdul mutalib abrahah firaun qarun hamman yang tidak beriman kepada Allah pun menyebut nama Allah...ingat Allah milik melayu/umno ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuuuuu. .....
      Abg besar adik kcil....smua tu brhimpun laung2 Hidup Melayu jer bro..lu ingat geng bangsat ni mau sebut Takbir ker. Paling kencang mangkuk ni akn laung Take Bear...Take Bear....sempoi la beb..jgn marah beb gua cuma trpengaruh dgn ajaran puak lu...laung2 pastu lu rembat karipap dn tea o...tu upah lu kn beb....Puieeeee

      Khaaaaak tuih

      Delete
  6. alaaaaaa trick zaman tok kadok nih ..kasi laga..pas tuh gaduh gaduh ..parti lembu datang ..konon akan selamatkan keadaan puihhh...suruh umat islam tak kira parti politik sokong umno.... puihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat kecoh2 sikit demo isu Tuhan. Saja.....nak bagi lupa orang kampong yang semua barang dah nak naik harga...

      Delete
  7. Anti-DAP Club kutuk bloggers OMAK KAU...masuk hospital kerajaan sbb kencing tikus....hrp admin dpt balas balik serangan tsb....https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151976047848751&set=a.394188433750.170561.210239163750&type=1

    ReplyDelete
  8. Duit tak masyuk mana ada orang nak pi demo beb, kalau masyuk si keza tu yg depan sekali melalak smpai keluar anak tekak, tapi kenapa tak nampak sipencacai pukida, pekasam, jalur tiga suku, zul kulim? kan mereka ni pejuang islam. Tanya si keza apa beza nama Allah di sabah dan di semenanjung umno ni buat Allah disemenanjung ni lain disabah lak lain maksudnya ada 2 Allah le, ni namanya puak2 munafik termasuk keza sekali yg jahil totok.

    Selamat kembali berbloging omak kau.. tuhan panjangkan umur kau untuk terus menentang puak2 sesat ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1705.. Allah sebelah Borneo, bentuk dia lain. Kat sana, bentuk dia mcm duit syilling emas gitu.. Kat Semenanjung, bentuk dia lain. Mcm duit kertas berkepala lombukondo.. sbb tu UMNO marah banget..

      Delete
  9. Umnobn dh merapu...main isu allah x habes2...isu laporan audit diam mcm tu jer....betul kata KJ, pemimpin umnobn syok sendiri...alif wau nun sarkas....pertahankan kalimah allah konon..nk tunjuk hero la tu...amnobn bnyk main wayang la...suruh pendemo tu mengucap n baca alfatihah...n tnya dekat diorg psal rukun islam...diaorg dpt jwb x agak2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat demo sikit2. nak tutup pembantu menteri kena tangkap mintak dan terima rasuah. rasuah sebab suma barang nak naik harga.

      Delete
  10. nasib baik yahudi yg pakai kopiah tu bukan hidup kat malaysia. kalu tak, huruhara sanasini dah haramkan yahudi pakai kopiah jugak kot.

    ReplyDelete
  11. Budak budak bodoh yang ramai tu nak upah 50 tuk beli bihun kueh dan kopi....dulu tak di jemput bid-day party, sekarang dapat tutup mulut mereka yg bodoh ngok ni.

    ReplyDelete
  12. Patutnya puak umgok banggang ni pi demo depan jpm tanya siapa bagi lulus baibel melayu dan benar sabah serawak guna kalimah allah.

    ReplyDelete
  13. Saya seru umat Islam pertahan kalimah Allah.
    Anda umat Islam adalah sebaik baik manusia. Itu pengiktirafan yang Allah beri pads umat Islam dan apa pula balasan kamu pada Allah.
    Kalau ada orang yg berjuang untuk mempertahankan kalimah Allah, kenapa perlu kita hina. Adakah disebabkan berlainan politik. Adakah Allah melihat di parti mana anda berada.
    Kristian mahu klalimah Allah kerana terlalu ramai memeluk Islam dan apabila penyamarataan penggunaan nama Allah diharap mengurangkan orang yang memeluk Islam.
    Sudahkah kita bertanya pada Allah, bolehkah orang kristian mengguna nama Allah. Setiap lepas sembahyang anda berdoalah semuga Allah membenarkan kristian mengguna kalimah Allah. Bernazar puasalah jika kristian berjaya menggunakan kalimah Allah. Kalau anda tidak mampu melakukan ini, tahulah bahawa Allah juga tak mahu namaNya disalah gunakan.
    Kita tahu bible telah diseleweng ayat ayat nya dan sebagai umat Islam patutkah kita menyokong penggunaan kalimah Allah dalam bible yang berkenaan. Umpama mengucap selamat Hari Krismas kepada orang kristian, umpama satu pengiktirafan pada kepercayaan mereka. Ulama melarang berbuat demikian, bagaimana pengiktirafan penggunaan kalimah Allah pada bible mereka.
    JAIS patut merampas kitab2 mereka yg menggunakan kalimah Allah. Kita mungkin marah pada JAIS tapi nanti kita dituntut oleh anak cucu kita kerana membenarkan kalimah ini digunakan oleh orang kristian. Bagi saya sokong JAIS kerana bahaya kitab2 ini seperti video lucah. Kalau tak rampas nanti ianya merosakkan akhlak umat manusia, kalau dibenarkan, umpama penyokong pengedaranNys.
    Pergi mampus samada kamu UMNO atau PAS atau PKR.
    Saya sayang akan Allah
    Saya sayang pada Nabi Muhammad.
    Lindungilah kami ya Allah dari kebinssaan dari perbuatan manusia yg memusuhi Mu secara sedar atau tidak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa tk pergi mampus dgn kerajaan yg membenarkan bible dlm bahasa melayu in the first place....kau pun buta hati

      Delete
  14. ini ke yg kuar kt tv3 bangang td? zoom dekat2 bg nampak ramai. umno bn xde keje lain nk memperbodohkn rakyat. bab2 ekonomi dh bodoh. isu nk jaga kalimah korang duk canang. pemimpin negara bab2 jaga akidah pn tunggang tebalik. ape dorang ingt rakyat ni buta ke ape?

    ReplyDelete
  15. kalao lepas ni ada umno buat perhimpunan lagi..siapa2 tolong jadi wartawan..interview pasal isu ini, lepas tu tanya erti tiap ayat fatihah.
    tengok boleh jawab tidak?

    ReplyDelete