Sunday 12 January 2014

KJ KASI PECAHKAN TEMBELANG .... PERANGAI PARA PEMIMPIN UMNO JENIS SYOK SENDIRI!!!!


Pergh!!!! Terjahan Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang menyatakan kebenaran betapa para pemimpin UMNO/BN jenis syok sendiri mendapat liuputan teristimewa oleh media arus perdana milik UMNO sendiri Berita Harian dengan mengangkatnya di muka depan terbitan hari ini.

PEMIMPIN BN SYOK SENDIRI.

Dulu apabila para pemimpin dan pejuang PR memberitahu kepada dunia betapa para pemimpin UMNO/BN kini yang dikepalai oleh Najib Razak jenis spesis hidu gam kasut syok sendiri kyala dibuai mimpi maka bertaburan juak-juak UMNO marah sakan mengamuk mempertahankan intergriti pemimpin-pemimpin kesayangan dan pujaan mereka dengan menyerang ganas lagi garang para pejuang PR kononnya itu semua adalah dakyah, fitnah dan tipu belaka.

Nah!!!!! Sekarang Ketua Sayap Kanan UMNO iaitu Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap Menteri Belia Dan Sukan sendiri akui secara terbuka betapa para pemimpin UMNO/BN jenis pemimpin syok sendiri . Apa kata macai-macai UMNO yang menyokong UMNO secara membuta tuli .. Mau nak nafikan segala apa yang diperkatakan selama ini oleh PR tipu belaka?

Bagi Omak Kau pengiat siber UMNO tumpas dengan Pakatan Rakyat dalam pertempuran alam siber ialah atas isu fakta dan angka.

Rakyat maukan setiap isu yang diperdebat dan dibentangkan sama ada dalam blog maupun laman-laman sosial hendak berpaksi kepada fakta dan bukan auta, berilmiah dan bukannya fitnah, berilmu dan bukannya tipu.

Rakyat yang melayar siber adalah kelompok rakyat yang bijak .. jenis rakyat yang tidak mudah termakan dengan hasutan dan ratah mentah-mentah bahan-bahan yang dihidangkan .. Jenis menggunakan akal dengan mencuit otak untuk berfikir dan menilai... Jenis naik berang jika keintelektualan mereka di perlekehkan dan kebijaksanaan mereka di hina.


Tidak menghairankan mengapa kini para pengiat siber pro UMNO kelihatan amat lemah longlai, lesu dan lemau .. Sebabnya apabila berbicara para pemimpin UMNO/BN tidak mencerminkan diri mereka itu seorang pemimpin atasan malahan dilihat sudah sama taraf dan gred dengan pemimpin UMNO peringkat cawangan dan memiliki akal dan ilmu sama dengan Pengerusi JKKK.

Para pengiat siber pro UMNO pun manusia juga .. kalau asyik diperbodohkan mereka pun naik muak dan menyampah walau setebal mana mereka mendakap UMNO.


Yang paling utama mengapa para pengiat siber UMNO tumpas dengan para pejuang siber PR ialah .. fulus @ ongkos @ wang @ duit @ money @ dollar @ ringgit.

Pejuang PR lakukan atas semangat Fisabilillah sedangkan para soldadu siber pro UMNO No Money No Talk.

Yang buat Omak Kau rasa hairan bin peliknya .. mengapa pendedahan ini disiarkan dimuka hadapan media arus perdana milik UMNO? .. Macam ada gerakan mau menjatuhkan Najib Razak jer nampak gayanya.

10 comments:

  1. Syok sindiri ok lagi la tapi masalahnya menteri umno ni ramai yang bodoh2.sama je dengan level lembu2 nfc.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hasilnya dapatlah keza....kih kih kih kih


      -kaza-

      Delete
  2. Wuhhuuu... Belasaaah! Orang PR berjiwa merdeka bukan macam Keza bongok. Kih kih kih.... -John Lenon-

    ReplyDelete
  3. Haluuuuuuu. .....
    Dlm umnongok der sribu stu mcm syoook maa. Der syok C4 awek..der syok maen bini org..der syok mnabung dri kcil...der syok bela lmbu dlm umah...der syok tuduh2 fitnah2...der syok rembat duit hrta negara...der syok peluk2 cuim2 jntan btina..der syok maen hkum cam bdk pra skolah...der syok tgk mtahari trbit smbil lyn jet mewah dn yg paling syoooookkkkk lu brhimpun lu bughah...gua tmbak lu...jgn maen2 beb...

    Khak tuih

    ReplyDelete
  4. Kira puak2 umno ni kaki onani le (ni bahasa elok le) kalau bahasa kasar dinamakan melancap untuk syok sendiri.

    ReplyDelete
  5. KJ dah tak sebulu dengan keza...?
    mana satu betol?
    Keza betol ker KJ betol?

    Memang sah keza jenis anjing ameno.

    ReplyDelete
  6. Tak ada pulak anjing amni menyalak kat sini? Dah insap ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan insap.hands up.wakakakakakakaka.tobat sakit jiwa diorg neh.tokey diorg bg bola tanggung.smash jer laaaaa.kah kah kah kah.smash bg kena btg idung taw

      Delete
  7. Salam.. janganlah fitnah2 dan mengata2 si Keza tu.. dah berapa kali tersedak dah pagi ni.. dia sedang makan dedak lagi tu.. nak buat camana, dia jenis-spesis makan dedak... mmg nak kene makan dedak la setiap hari..

    ReplyDelete
  8. Pandai membodek je mana tak syok sendiri.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...