Thursday 2 January 2014

MACAI UMNO HEBAHKAN TWEET YB DATO MAHFUZ OMAR KONONNYA ADA PEMBERIAN RM100 KEPADA SETIAP PESERTA HIMPUNAN TURUN .. TAPI LUPA NAK EDIT TARIKH!!!!


Nampak sangat penipu dan  fitnahnya macai UMNO yang cuba jaja tweet lama akaun Twitter Ketua Penerangan PAS Pusat YB Dato' Mahfuz Omar kononnya setiap peserta Perhimpunan TURUN di Dataran Merdeka pada 31hb Disember 2013 lalu akan di beri insentif duit saku sebanyak RM100 seorang selepas solat Isyak di Masjid Negara jam 8.30 malam.

Tweet yang sudah di olah dan di edit berbunyi .. " Pihak PAS akan memberikan sumbangan RM100 kepada para peserta yang turun untuk membela nasib rakyat.  Selepas solat isyak jumpa di Masjid Negara. Makan malam di tapak ekspo masjid jam 8.30 malam."

Punyalah bahalol macai UMNO yang tukang buat kerja jijik mengedit tweet ini ....Tarikh asal tweet ini 24 Dec 2013 dia lupa nak edit sebaliknya dia hanya edit dibahagian atas sebelah kanan bertarikh 31 Dec.

Patutlah Pengerusi Biro Media Baru UMNO yang baru berkata tidak ada faedah nya bayar upah kepada para pengiat alam siber UMNO sebab buat kerja hampeh dan rakyat tidak percaya langsung.. .. Inilah salah satu contohnya.

ALLAH berfirman dalam al-Quran “Dan Mereka Merancang(tipu daya),Allah juga merancang(membalas tipu daya),Dan ALLAH sebaik-baik Perancang(membalas tipu daya)”(Surah Ali Imran, 3:54)

7 comments:

  1. Bdoh pnya balaci ummo.. babi sial. Pegi mampos ar kau.. kau igt org bdoh mcm kau... ajing kurap!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. lepas Najwa , Mahfuz pulak kena fitnah..

    ReplyDelete
  3. Fitnah+Barua= UMNO/BN.. dulu, kini n selamanya...

    ReplyDelete
  4. yg masuk umno dan yg ada dalam umno kena jadi lembu dulu sebelum berjaya jadi lanun haramjadah....!!!!

    ReplyDelete
  5. Inilah bahananya babi-babi yg memerintah...

    ReplyDelete
  6. Bila PDRM nak tangkap tukang buat fitnah ni?
    Jangan pulak macam ni punya besar jelas komplot juak UMNO nasih tak nak tangkap lagi.

    ReplyDelete
  7. Sah lah puak keris lah selalu bagi duit untuk demo dengan isu bodoh bodoh.Lepas itu fitnah kan pekatan rakyat, bila tersepit..Itu namanya main kotor, ciss tak malu pemimpin tala rasuah berbillion billion macai macai ini diam kaku seribu bahasa, spicies ini sanggup geleng botot.demi pertahan kan pemimpin yang banyak makan rasuah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...