Wednesday 1 January 2014

NAJIB YANG DENGAR RINTIHAN RAKYAT .... REBAT TOL 20% SEBAGAI HADIAH KEPADA PENGGUNA JALANRAYA SEJAK TAHUN 2009 DI TARIK BALIK MULAI HARI INI!!!!


Siapa kata Najib Razak tidak mendengar rintahan dan keluh resah rakyat bawahan ... siapa kata Najib tidak perihatin akan nasib rakyat yang semakin hari semakin susah hidupnya ... siapa kata Najib razak tidak tahu rakyat kini hidup menderita disebabkan pesta kenaikan harga barang yang di umumkan oleh kerajaan UMNO/BN .. Siapa cakap .. Rakyat mau bukti apa lagi untuk tidak mempercayai akan kata-kata lunak merdu Najib Razak ini.

HIDUP NAJIB ... HIDUP UMNO .... SATUUUUUU... MALAYSIA.... SATUUUUUU  MALAYSIA ... SATUUUUUUU .. MALAYSIA.

Putrajaya telah menghentikan insentif rebat tol sebanyak 20% bermula 1 Januari 2014, tetapi pengguna boleh menebus rebat yang ada sehingga Jun tahun ini, kata pegawai lebuh raya.

Bagaimanapun, akibat pentadbiran Najib yang melancarkan skim ini 2009 lalu dan terus senyap mengenainya menyebabkan pengguna berpusu-pusu di kaunter Touch 'n Go dan kaunter plaza tol untuk menebusnya semalam.


"Memang sejak pagi tadi ramai yang datang dan semuanya ingin menebus rebat Touch 'n Go atau Smart Tag.


"Hari ini sangat berbeza kalau nak dibandingkan dengan hari lain," kata seorang kakitangan kaunter perkhidmatan pelanggan Touch 'n Go plaza tol Sungai Besi, Kuala Lumpur semalam.


Juruwang di kaunter memaklumkan, Putrajaya telah memberitahu mereka untuk menghentikan rebat mulai 1 Januari hari ini.

11 comments:

  1. Haluuuuuuu. ..........

    Inilah yg dinanti2kan oleh barua umnongok. Syabas .......
    Stastik x rasmi penyokong dan penjilat tegar umnongok lah yg paling ramai miskin berkurap setelah lebih 56 tahun negara merdeka.....penyangak yg ko sanjung dh hidup cam firaun mewah dan sombong manakala ko pulak masih merempat dan gelandangan di tsnah air sendiri........

    Khsk tuih

    ReplyDelete
  2. Wlu bagaimanapun rakyat masih boleh menikmati rebet tol dan lain2 diskaun dengan menunjukkan kad keahlian umno anda.. kwang kwang kwang..

    ReplyDelete
  3. Nak negara maju kenalah bayar tol mahal.
    Orang pakatan tak mampu bayar tol, naik motor je. Tak payah bayar tol.

    Makanan mahal, tol mahal baru macam negara eropah yg maju.

    Barang makan mahal, itu baik. Nanti Bangla Indon dan Vietnam tak mampu lagi duduk kat Malaysia. Pakatan kompleng pendatang haram ramai sangat. Bila UMNO (Pemyelamat Umat dan Agama) naikkan harga untuk halau pendatang, orang pakatan kompleng jugok. Guane nih. Pi ikut Bangla balik negeri dia lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 21:01 ini mesti ahli umgok party penipu raayat marhaen....orang2 umgok nak sangat maju sekarang terima lah padahnya itu orang juta2 masuk lu dapat dia punyai air lior saja...kwah...kwah...kwah....khak ptuuuuiiii

      Delete
    2. Pala abah ko anon 2101..

      Delete
    3. barang makan mahal - pendatang asing balik negeri. Cantik teori ko ni. Sebijik macam teori ekonomi hasan malik. Hadoi!!!! ada jugak anjing ameno bangang gred A kat malaysia ni.......

      Delete
    4. 21.01.....bukan soal tak boleh bayar. ni soal akujanji bn masa sebelum PRU13. BN kata nak turunkan tol di bandar2. BN tak kata nak naikkan kadar tol. BN pun tak kata yang rebat tol akan ditarik balik. Lepas menang pru13 kenapa jadi munafik??

      Delete
  4. Najib tahu beliau adalah pemimpin dan PM yg paling teruk sekali, hakikatnya TUN Mahathir pun tahu dan merasa malu dan menyesal seumur hidup sebab melantik Najib jadi PM. Manusia yg berselindung dari kebaikan yg memang hakikatnya dirinya seorang yg tamak dan bakhil. Dan akhirnya menunjukkan kebakhilan bila mtahu dirinya akan jatuh dalam keadaan hina...BURUK SIKU KE DER.

    ReplyDelete
  5. Tun Mahathir senyum dalam tangisan apabila mendapati Najib manusia yg dianggap berwibawa olehnya adalah seorang manusia paling hampeh dalam sejarah PM Malaysia. Padan muka Mahathir manusia busuk hati menjatuhkan kerier politik orang lain demi kepentingan diri dan kuasa. Skrg kow lihat lah sendiri wahai Mahathir apa dah jadi dengan Malaysia hasil pemikiran jahat kow tu rakyat jadi sengsara dan merana. Lantek lagi orang2 bodoh dlm UMNO itu untuk jadi pemimpin orang2 yg cerdek pandai kow singkirkan dari UMNO. Aku nak lihat minyak naik lagi RM1/- seliter menjadikan RM3.10sen. Lain2 barang semua naik mendadak biar macai2 47% yg mengundi UMNO/BN dlm PRU 13 dulu merangkak dab berbuih mulut. Kami rakyat 53% dah biasa dgn kesusahan tak makan 2 hari pun tak apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon10:55, doakan TMM dipanjangkan umoq & sempat tengok UMNO tersungkoq!

      Delete
  6. Betul! Dulu orang dah offer baik punya, tak nak, sombong.. sekarang ni.. AMEK KAU!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...