Monday 31 October 2011

BINI DAN ANAK NAJIB BERSHOPPING SAKAN, DIA PULA TIDUR BERDENGKUR DIPERSIDANGAN CHOGM PERTH AUSTRALIA.PERTH


Rosmah Mansor Dilaporkan Telah Membeli Sejumlah Mutiara Bernilai $150,000 (RM387,888)  anak perempuannya berbelanja $60,000(RM193,944) di Australia?


Bini PM Najib Razak, Rosmah Mansor yang diketahui umum sebagai seorang yang boros dan gemar bermewah-mewahan dengan pelbagai barangan mahal, kali ini kantoi lagi.

Sewaktu mengikuti suaminya Najib Razak ke persidangan negara2 komenwel, CHOGM di Perth Australia, menurut Akhbar The West Australia, Rosmah Mansor dilaporkan telah membeli sejumlah mutiara bernilai $150,000 (RM387,888).

Malah anak perempuannya juga turut berbelanja sakan di David Jones sehingga $60,000 (RM193,944). Najib Razak menyeru agar rakyat semua berbelanja secara berhemah memandangkan ekonomi berada di dalam keadaan yang tidak menentu. Dalam masa yang sama isteri dan anaknya sendiri berbelanja sakan.



PANDANGAN OMAK:-


INILAH DIA KELUARGA YANG DISANJUNG DAN DIKAGUMI OLEH AHLI-AHLI, PENYOKONG,PENDOKONG DAN PECACAI-PECACAI UMNO...KELUARGA YANG HIDUP DALAM PENUH KESEDERHANAAN...KELUARGA PEMIMPIN CONTOH...KITA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA SEPATUTNYA BERASA MALU AKAN KESEDERHANAAN HIDUP MEREKA...OMAK MENYERU KAPADA RAKYAT DAN JUGA DIRI OMAK SENDIRI....CONTOHILAH CARA HIDUP NAJIB SEKELUARGA...UMNO IS DEAD...PR GANTI BN.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...