Monday 24 October 2011

UMNO SELANGOR TERUS MENERUS SYOK SENDIRI


BN Selangor guna slogan baru


 NOH   bersama  Sohaimi  (kiri) melihat produk selepas merasmikan program Jelajah Francais  1 Malaysia di  Selayang, semalam.
NOH bersama Sohaimi (kiri) melihat produk selepas merasmikan program Jelajah Francais 1 Malaysia di Selayang, semalam.
SELAYANG: Barisan Nasional (BN) Selangor akan menggunakan pendekatan baru melalui slogan 'Sayangi Selangor dan Yakini BN', bagi menambat hati rakyat sekali gus merampas semula negeri itu daripada pakatan pembangkang pada Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13. 

Timbalan Pengerusi BN Selangor, Datuk Seri Noh Omar, berkata pihaknya kini sedang bekerja keras untuk memberi tumpuan terhadap pelbagai isu yang dihadapi rakyat negeri itu pada masa sekarang.
“Kita (BN) optimis untuk merampas kembali Selangor. Kita juga tidak pernah salahkan rakyat Selangor ketika kita tewas dalam PRU yang lalu, sebaliknya ia menguatkan keazaman kita untuk terus bekerja kuat demi memastikan impian itu akan tercapai.
“Hingga kini, BN tidak pernah menyisihkan Selangor dalam usaha membawa pembangunan walaupun ditadbir pakatan pembangkang, namun ia susah untuk dilaksanakan berikutan hubungan antara Kerajaan Persekutuan dan negeri adalah tidak selari,” katanya selepas merasmikan program Jelajah Francais 1Malaysia di sini, semalam. 

Hadir sama, Pengerusi Biro Ekonomi dan Pembangunan Usahawan (BEPU), Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Datuk Sohaimi Shahadan dan Presiden Persatuan Pedagang dan Pengusaha Melayu Malaysia (PERDASAMA), Datuk Moehamad Izat Emir. 

Noh yang juga Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani berkata, akibat daripada percanggahan dalam pentadbiran, banyak projek yang sudah dirancang tidak dapat dijalankan dengan baik dan ia dilihat sebagai memberi kerugian yang besar kepada rakyat Selangor.

PANDANGAN OMAK:-


NAMPAK SANGAT NOH OMAR INI PEMIMPIN UMNO BANGANG DAN SYOK SENDIRI....DISELANGOR PARTI MANA YANG JADI PEMBANGKANG....PARTI YANG MEMERINTAH KERAJAAN DIKATAKAN PARTI PEMBANGKAN KE?????... BAGHAL KELABU ASAP BANYAK MAKAN BELACAN PUNYA PEMIMPIN UMNO.....OMAK INGAT...KALAU DAH BANYAK SANGAT PROJEK TERGENDALA KERANA PERCANGGAHAN ANTARA KERAJAAN PUSAT DAN NEGERI MAKA WAJIB RAKYAT PILIH PR JADI KERAJAAN PUSAT PADA PRU 13 NANTI......MUNGKIN ANTARA SATU PROJEK YANG SUDAH DIRANCANG PEMBANGKANG SELANGOR SEBELUM DIAMBIL ALIH OLEH PAKATAN RAKYAT IALAH TERNAKKAN BABI SECARA BERSKALA BESAR DAN MODEN "PET PROJECT" KHIR TOYO.....RAKYAT NAK TANYA KAPADA NOH OMAR... APA SUDAH JADI DENGAN PROJEK "SUBUR"???.....SUDAH TERKUBUR????....NAK AGIHKAN BERAS HANCUR KUALITI MACAM DEDAK AYAM KAPADA RAKYAT MISKIN PUN GAGAL INIKAN PULA BERANGAN-ANGAN NAK AMBIL ALIH PENTADBIRAN SELANGOR DARI PAKATAN RAKYAT....RAKYAT AMAT BENCIKAN UMNO/BN.... UMNO IS DEAD... PR GANTI BN.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...