Thursday 27 September 2012

AHLI PARLIMEN KAPAR, S.MANIKAVASAGAM TELAH MENYATAKAN KESEDIAANNYA UNTUK TIDAK DIPILIH MEMPERTAHANKAN KERUSINYA PADA PRU 13 NANTI ATAS TIKET PKR/PR.... NAMUN AKAN TETAP SETIA DENGAN PERJUANGAN PARTI DAN TIDAK SAMA SEKALI AKAN LOMPAT PARTI!!!!!


Ahli Parlimen P109 Kapar S Manikavasagam bersedia menghadapi kemungkinan digugurkan sebagai calon PKR pada pilihanraya umum akan datang namun menegaskan beliau tidak akan lompat parti, Itu yang admin dimaklumkan dari sumber yang boleh dipercayai.
“Jika mereka bagi saya peluang, saya akan bertanding, "tambahnya namun menegaskan jika digugur oleh PKR, beliau akan bersara terus daripada politik.
 
“Saya akan berhenti daripada politik. Itu adalah perancangan saya. Saya ada perancangan yang sudah saya fikirkan. Kita kena tunggu. Pilihan raya akan datang, kita harus tunggu, kita kena lihat macam mana, dan kita akan buat keputusan,” tegas Manikavasagam. 
 
"Tetapi saya sentiasa setia kepada parti, dan juga setia kepada rakyat yang mengundi untuk saya dan kamu tidak boleh tinggal pergi begitu sahaja. Saya setia kepada semua orang," katanya.

SEBELUM INI ADA ADMIN MENERBIT ARTIKEL MENGENAI CALON YANG PALING SESUAI UNTUK DITONJOLKAN SEBAGAI CALON PKR/PR DI PARLIMEN P109 KAPAR, DR. NEDUNCHELIAN VENGU.

Antara alasan yang admin kemukakan hasil risikan dan maklumat yang diperolehi ialah,  warga/penduduk Kapar inginkan seorang anak tempatan untuk menjadi wakil rakyatnya selain memiliki ciri-ciri mesra rakyat, memahami masalah dan merasai denyut nadi rakyat.

Berpendidikan tinggi serta memiliki aura semula jadi sebagai pemimpin..Bahasa tepatnya, intelektual dan karismatik.

Perlu kena terima hakikat permintaan rakyat tempatan sebagai pengundi yang menentukan menang kalahnya dalam PRU nanti perlu amat diambil kira.

TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA YB MANIKAVASAGAM KERANA SUDI MEMBERI LALUAN SAMBIL TETAP SETIA DENGAN PARTI.

TALK IS CHEAP....PERLU TUNAIKAN AKAN SUMPAH JANJI INI MENJADI REALITI DAN  BUKAN MEMUNGKIRINYA...BILA TIBA MASA NANTI WALK THE TALK... JADILAH PEMIMPIN YANG BERJIWA BESAR.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...