Thursday 20 September 2012

JOM KITA TENGOK KAPAL TERBANG JENIS BUSINESS JET SUPER MEWAH YANG DINAIKI DSAI DAN BEBERAPA PIMPINAN PR KE-LABUAN, SABAH SABTU LALU!!!!!



Puak-puak UMNO menghebahkan kononnya DSAI dan beberapa pimpinan Pakatan Rakyat telah menaiki jet persendirian yang super mewah apabila mereka berkunjung ke Labuan Sabah Sabtu lalu.

Bila diasak dan dicabar, maka adalah seorang pencacai UMNO tempelkan gambar sebuah Jet yang dikatakan dinaiki DSAI dan para pemimpin PR yang terdiri dari Azmin Ali, Dr Hatta Ramli, Kadir Sheikh Fadzir, Tian Chua, Zuraida Kamaruddin, R.Sivarasa, Tan Seng Giaw dan Dr Mansor Osman.

Bila diajukan soalan...MANA BUKTI KATAKAN DSAI DAN ROMBONGANNYA MENAIKI JET TERSEBUT KERANA HANYA GAMBAR JET SUDAH TERBUKA TANPA ADA ORANG YANG TURUN?.. BILA MASA MEREKA SEMUA PAKAR PAKAI ILMU GHAIB?

Dia pun memberikan jawapan yang bodoh beb!! Katanya semasa gambar ini diambil semua penumpang sudah turun, jadi episod mereka sedang turun dari kapal terbang tidak dapat dirakam.

Dia ingat rakyat bodoh!!!.. Kalau dah tahu itu kapal terbang yang dinaiki DSAI dan rombongannya,  dan mau jadikan isu politik murahan,  sudah pasti mereka tunggu saat dan ketika mereka turun dari kapalterbang.

HELO GENG!!!!.. LU ORANG KALAU NAK TIPU PERGI KAT PWTC SETIAP KALI DIADAKAN PERHIMPUNAN AGUNG UMNO....DISANA KAMU BOLEH CAKAP APA SAJA... SEBAB MEREKA SEMUA JENIS OTAK TEPU TELAN BULAT-BULAT APA YANG DIKATAKAN TANPA USUL PERIKSA DAN MENCUIT MINDA UNTUK BERFIKIR.
UMNO OTAK BEKU, JIWA KAKU, HATI KAUDU.. KALAU TAK MENIRU MEREKA MENIPU!!!!!

4 comments:

  1. Kahkahkahkahkah.....itu mcm serupa jet peribadi Presiden US....AIRFORCE 1....hahaa.

    ReplyDelete
  2. A.Kum. Mohon pautkan www.utusankini.blogspot.com.tq

    ReplyDelete
  3. Wkumsalam.. sebelum itu minta Utusankiniblogspot pautkan dulu.. kita saling mempaut..ok?.sikit punya hal ni.

    ReplyDelete
  4. Ehhh...

    hang biaq betul... hang ni nak memalukan Parti ke apa???? takkan kami nak cakap hang ni bodoh pianggg??? adooiiii... malunya parti ada org mcm hang ni....

    Lainkali.. sebelum hang memalukan parti, hang pi resarch dulu. JANGAN RESEARCH UMNO/BN sbb benda2 kantoi ni semua dtg dari DALAM PARTI SENDIRI. hang ni ketinggalan zaman btol laaaa..
    Tengok sendiri sape yg bg info : (scroll ke 14 september)
    twitter.com/tianchua

    p/s: Omak Kau !!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...