Wednesday 12 September 2012

GEMPAR!!!... YANG BUAT MUAT NAIK VIDEO KLIP DI YOUTUBE NAJIB DAN ROSMAH JOGET DAN NYANYI SAKAN SAMPAI LUPA DIRI SIAPA MEREKA SEMPENA HARI RAYA AIDIL FITRI PERTAMA DI SERI PERDANA GERAK KERJA MEREKA YANG RAPAT DENGAN TSMY????.. MAU MENJATUHKAN NAJIB DALAM UMNO SUDAH SEMAKIN PANAS!!!!




Dapat info yang memberitahu video klip yang tersebar luas pasal Najib suami isteri raikan Hari raya Aidil Fitri Pertama di Seri Perdana adalah gerak kerja mereka yang rapat dengan TSMY...

Info itu memberi tahu admin, mana-mana jurugambar yang dibenarkan masuk kena ditapis terlebih dahulu buti-butir peribadinya.

Hanya mereka yang benar-benar mesra dan totok UMNO/BN saja diizinkan masuk membawa alatan untuk merakam.

Nampaknya pergeseran dan pergelutan dalam merebut jawatan Presiden sudah semakin hangat dan dahsyat.

Sanggup lakukan apa saja tanpa mengira kawan atau lawan. Itu sudah menjadi amalan sebati hingga ketulang sonsom dikalangan pemimpin UMNO..

Sama ada anda mati atau saya tergolek anjing. Itulah motonya.

Video klip yang asli telah pun dipadamkan namun admin berjaya dapatkan salinan yang telah dimuatnaik sebagai bahan simpinan oleh individu yang perihatin dan meramalkan kejadian sebegini akan berlaku.

Yang pasti jika info ini benar, sudah pasti kem Najib tidak akan berdiam diri. Akan adanya tindak balas punya. Sama-sama kita nantikan episod seterusnya yang lebih menarik dan ganas!!!!!

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...