Tuesday 25 September 2012

LAGI PEMIMPIN UMNO KENA HERET KEMAHKAMAH KERANA PERTUDUHAN MENIPU!!!!



K
etua Pemuda Umno Bahagian Gopeng Mohd Arlizam Abdul Rahman telah didakwa di Mahkamah Sesyen Shah Alam hari ini dengan memiliki dan menggunakan letter of attorney yang telah dipalsukan bagi sebidang tanah di Kapar, Klang, lima tahun lalu.

Mohd Arlizam, 37, yang merupakan ahli perniagaan, mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan yang dikemukakan di hadapan Hakim Asmadi Hussin.

Beliau  didakwa
dengan memiliki dan menggunakan dokumen itu, bertarikh Mei 2007 antara Liew Woon Foh dan dirinya, bagi sebidang tanah di GM 781, Lot 4337, Batu 3 3/4, Jalan Kapar.

Mohd Arlizam didakwa telah melakukan kesalahan itu diPejabat Tanah Daerah Klang pada Mei 21, 2007.

Timbalan Pendakwa Raya Iswa Tonie, yang mendakwa, mencadangkan Mohd Arlizam dibenarkan ikat jamin sebanyak RM10,000 dengan seorang penjamin serta menyerahkan pasportnya kepada mahkamah.

Walau bagaimanapun, peguam Kevin Arasu, yang mewakili Mohd Arlizam, meminta ikat jamin sebanyak RM5, 000 dan juga memaklumkan kepada mahkamah bahawa anak guamnya mempunyai masalah jantung dan ini adalah kesalahan pertama.

Asmadi membenarkan Arlizam Mohd dikat jamin sebanyak RM10,000 dengan seorang penjamin dan menetapkan 24 Oktober untuk sebutan semula kes.

3 comments:

  1. Dulu kini dan selamanya penipu...kak tlg pautkan www.kakisembang.com dalm list akak..terima kaseh

    ReplyDelete
  2. Dah jadi budaya mereka!!!! Pejuang bangsa konon, pengkhianat ada laaa! Taik kucing lebih baik daripada perangai pemimpin-pemimpin parti SETAN YANG DIKENALI. Sekurang-kurangnya taik kucing tidak pengkhianat tapi mereka ni pantang dapat peluang terus je rembat!! CILAKA PUNYA GENG!!

    ReplyDelete
  3. Biasala kalau tak menipu bukan ahli ameno!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...