Monday 24 September 2012

SATU LAGI GAMBAR SEBAGAI BUKTI UMNO KHIANATI JANJI!!!!... JANJI DICAPATI!!!!



PERGH!!!!.. UMNO kalau pasal berjanji tiada siapa boleh lawan.. Dikira world champion!!!!

Berjanji pada PRU 11 tahun 2004 yang lalu akan mendirikan Sekolah Rendah Agama di Subang Bestari, namun sudah 8 tahun berlalu dan nak masuk PRU ke-13 satu tiang pun belum nampak dipacak lagi. Yang tersedia terpacak ialah papan tanda kononnya sekolah berkenaan akan terbina. Iu pun dah mula reput berkarat nak tumbang.

Sebab itu rakyat kata kalau nak harapkan UMNO bergerak pantas dan cuntas dalam melaksanakan janji-janji berkenaan dengan hal ehlwal Agama Islam, jangan mimpi.

Perlunya ada kesedaran terutamanya dari kalangan para pendokong dan penyokong UMNO betapa UMNO kini amat kuat berjanji tetapi rajin mungkiri sebab lidah mereka tidak bertulang.

KALAU BAB AGAMA ISLAM PUN UMNO SANGGUP KHIANATI JANJI APA TAH LAGI PERKARA-PERKARA LAIN...LAGI MUDAH DAN RANCAK MEREKA LANGGAR.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...