Monday 10 September 2012

KETUA SAMSENG JALAN KEBUN MENDAPAT PENGIKTIRAFAN LUAR BIASA DARI NGO, WARIS MALAYA.....RUMAH TERBUKA AIDIL FITRI WARIS MALAYA DIJALANKAN SERENTAK MAJLIS PERKAHWINAN KETUA SAMSENG JALAN KEBUN...PERGH!!!!!...JASA MU DIKENANG...JANJI DITEPATI... MASA UNTUK WARIS MALAYA MEMBALAS BUDI!!!!



Masih ingatkah lagi Ketua Samseng Jalan Kebun, Bob @ Muhamad Razali yang merusuh program ABU/Hindraf dan menyerang para mahasiswa/i yang tidak berdosa di Dataran Merdeka?

Jangan ingat sumbangannya kepada UMNO tidak dipandang oleh pihak atasan beb!!!!

Jasanya yang besar itu dikenang sampai bila-bila.

Janji ditepati, dan tiba masa budinya yang amat tinggi nilainya itu dikaca mata dan sudut hati para pemimpin UMNO, wajib dibalas.

Buktinya majlis perkahwinan beliau dengan pasangan pilihan hatinya, Nur Sahara, akan diadakan serentak dengan rumah terbuka Aidil Fitri Waris Malaya, Penaungnya Ezam Mat Noor, NGO yang mendapat pengiktirafan luar biasa dari Najib Razak sebagai benteng misi merampas Selangor dari Pakatan Rakyat PRU 13 nanti.

Akan diadakan Sabtu ini 15hb September 2012 jam 8.00 malam di Taman Rakyat , Jalan Kebun juga.

Dengar cerita akan dibuat secara besar-besaran. Pergh!!!!!.

Kad jemputan kahwin pun sudah diedar. Macam pinang dibelah kapak beb!!!.. Sama padan sama besar!!!

Harap majlis berjalan lancar sebab sudah pasti tiada gangguan dan serangan dari pihak Pakatan Rakyat.

6 comments:

  1. Samseng? Dia x kenal Allah tu siapa agaknya

    ReplyDelete
  2. dia ingat dunia nie aku yang punya..moga allah memberi hidayah kepada beliau...amin

    ReplyDelete
  3. Ha ha .. badak ni bertemu jodoh juga akhirnya... ingat la perbuatan terkutuk nko dulu.... jangan sampai dapat anak perangai macam bapak badak sudey

    ReplyDelete
  4. Ini gemuk mmg pukimak. Kena tetak baru tau...tunggu masa je..kimak..dahlah muka macam babi hutan..macai umno ni tunggu masa je....tunggu masa. .

    ReplyDelete
  5. Waris Malaya Razali, moha kau mati cepat..gemok takda telor punya..ramai2 kau jaguh kampung la...one by one mai tengok..batak punya belacan

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...