Sunday 23 September 2012

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!!... BENARKAH DEMO BANTAH FILEM "INNOCENCE OF MUSLIMS" DIPULAU PINANG ANJURAN BERSAMA DEWAN PEMUDA PAS NEGERI DENGAN PEMUDA UMNO/PERKASA DAN PEKIDA??????



Betul ke demo bantah filem  "INNOCENCE OF MUSLIMS" diPulau Pinang baru-baru anjuran bersama Dewan Pemuda PAS Negeri dengan Pemuda UMNO/PERKASA dan PEKIDA?

Sebab sudah tersebar luas dialam maya kononnya memang begitu bunyinya, sedangkan diperingkat pusat sudah dinyatakan secara jelas oleh Ketua Dewan Pemuda PAS dan Ketua Pemuda UMNO bahawasanya demo dijalankan secara berasingan.

Kalau diperingkat pusat dibuat secara berasingan mengapa di peringkat negeri mereka "bersatu" ?..

Sehingga kini tiada pengesahan dari DPP Pulau Pinang mengesahkan mamak berserban dan berjubah yang pegang bendera PAS itu adalah ahli PAS dan demo tersebut anjuran bersama.. Tiada!!!!

Hanya dok buat bising lalok ialah cai-cai UMNO yang kemaruk macam gila talak piang kononnya UMNO dan PAS akan bergabung pada PRU 13 nanti menentang PKR/DAP di Pulau Pinang.

2 comments:

  1. Bersatu kita bersatu
    Jiwa teguh berganding bahu
    Jiwa teguh berpadu kita rumpun melayu

    ReplyDelete
  2. Bersatu kita bersatu
    Jiwa teguh berganding bahu
    Jiwa teguh berpadu kita rumpun melayu
    Pakat jadi kuda kayu

    Habeh tanah ayag tergadai
    @5&0 bodoh macam keledai
    Hari hari dok pitnah kat orang
    Memang sah bodoh piang

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...