Wednesday 12 September 2012

SAMSENG YANG BALING CAT KEARAH BAS JELAJAH MERDEKA RAKYAT TELAH BERJAYA DICAM DALAM SATU KAWAD CAM YANG DIADAKAN DI IBU PEJABAT POLIS DAERAH JASIN, MELAKA!!!!!!!



CLEVER-CLEVER SQUIRREL JUMPING, AT LAST FALL ON THE GROUND ALSO!!!!...


ANDA BOLEH LARI TETAPI TIDAK BOLEH MENYOROK...


JASIN 11 September: Seorang samseng Umno yang terlibat dalam insiden simbah cat ke bas Jelajah Merdeka Rakyat di Melaka Sabtu lalu berjaya dikenal pasti oleh peserta rombongan semasa proses kawad cam di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Jasin, petang tadi.

Seramai 11 suspek dipanggil menjalani proses tersebut dan pengecaman itu dikesan oleh beberapa kakita

ngan KEADILAN yang mengikuti konvoi Merdeka Rakyat.

“Saya sahkan seorang individu iaitu pemuda bernama Sharidan yang memakai topi berwarna merah semasa insiden itu.

“Polis kemudian mengambil keterangan berhubung kawad cam, dan memberitahu bahawa saya ada mengambil gambar (Sharidan ketika insiden itu),” katanya.

Demikian kata beberapa kakitangan itu ketika ditemui selepas selesai menjalani kawad cam kira-kira jam 4.00 petang tadi.

Kakitangan itu juga difahamkan, kes yang sebelum ini disiasat di bawah Seksyen 247 Kanun Keseksaan (merosakkan harta benda awam) ditukar kepada Seksyen 248 untuk membolehkan tangkapan dibuat.

Kakitangan itu diiringi dua orang peguam iaitu Damian Yeo dan Goh Han Koon.

Pada 8 September lalu, sekumpulan 30 samseng Umno menyerang bas jelajah Merdeka Rakyat dengan membaling batu, botol air mineral dan menyimbah cat ketika bas tiba di Majlis Sambutan Aidilfitri KEADILAN Jasin di Kampung Kelubi, Melaka.

Ia berlaku kira-kira jam 3.30 petang – dilakukan pada siang hari secara terang-terangan.

Kedua-dua mereka telah membuat laporan polis berhubung insiden tersebut pada hari kejadian...KD


SAH PENGIKUT, PENYOKONG DAN AHLI AHLI MEMANG SYAITAN SEPERTI KATA TUN M... NAK BUAT KERJA SYAITAN INI PUN PAKAI BAJU ADA LAMBANG HANTU !!!!!


PSSTTT... BILA LAGI NAK HERET MAMAT SAMSENG TAIK KUCING KERING INI KEMAHKAMAH???.....JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA NANTI KES INI MASUK ANGIN JADI LEMAU!!!

2 comments:

  1. sah sah lepas ni sure samseng umngok pakai mask pulak... macam zorro.. kah kah kah.... depa kan bacul kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Ini lagi satu generasi LOT yg buat hal..itu hari ada sorang kagi ygtunjuk punggung pd PM..Generasi LOT (low-order thinking) ada banyak lagi bersepah dlm negara. Ambil bidang Industri Kreatif di kolej..umur dewasa..perbuatannya tak rasinonal,jijik..tak matang lagirupanya. Kenapa trend bilangan generasi LOT makin ramai..ada yg otak geliga..wajah jelita..kelulusan menara gading..tapi perangai Israel. >>> Hipotesis aku..jika corak & amalan/pendekatan berpolitik bangsa aku kekal seperti senario hari ini....berkonflik tanpa noktah....bertelagah tanpa kesudahan..bercakaran tanpa penghujung..berpuak-puak (sunni VS Shiiah;;samseng UMNO VS samseng PKR;; Ulama UMNO VS Ulama PAS;; maka akan suburlah tanah tumpahnya darahku Malaysia ini dengan kelahiran lebih ramai generasi LOT di tahun mendatang <<< Akan bergolaklah tanah airku sama seperti apa yg sedang berlaku di bumi negara teluk.. kedamaian hidup akan dicemari oleh prolong systemic instability ..kucar-kacir berpanjangan seperti negara teluk. Generasi LOT amat mudah dimanipulasi oleh generasi HOT (High Order Thinking) yg dikuasai oleh kaum-kaum lain di negaraku seperti mana begitu mudahnya pemimpin negara barat yg milikki HOT memanipulasi pemimpin negara teluk yg milikki LOT. Dah lama dah aku saksikan perbalahan dan kemelut politik pecah-belah bangsaku sejak aku mula bersekolah lagi..hingga kini aku tak nampak cahaya permuafakatan dikalangan pemimpin politik negara..Macam mana nak capai WAwasan 2020?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...