Saturday 22 September 2012

KISAH YANG AMAT MENYAYAT HATI!!!....DIMANA KEADILAN!!!!!.. TERPAKSA MENCURI KERANA NAK BELI NASI UNTUK ANAK BINI DIHUKUM PENJARA 16 BULAN....PEMIMPIN UMNO SAPU DAN REMBAT DUIT BERJUTA-JUTA SEKADAR PENJARA 12 BULAN DAN ADA YANG LANGSUNG TIDAK DIAMBIL SEBARANG TINDAKAN!!!!!!!!



TETAPI...PEMIMPIN UMNO..


Rembat dan sebat harta rakyat RM24 juta.... penjara 12 bulan sahaja...itu pun masih diperingkat rayuan dan mungkin dibebaskan!!!!

ADA PEMIMPIN UMNO DIBUKTIKAN REMBAT DUIT ZAKAT PUN TIADA SEBARANG TINDAKAN DIAMBIL MALAHAN DISANJUNG DAN DIPUJA PULA.

Kita ketepikan sejenak perbezaan anutan politik... berlaku jujur pada diri sendiri dan tanya soalan ini!!!!


DIMANA KEADILAN DAN PEMBELAAN !!!!!!!


8 comments:

  1. Undang2 negaraku Malaysia undang2 pilih bulu. Sabarlah kita selagi masih upaya tapi PRU 13 pastikan PANGKAH PAS, PKR atau DAP. ABU..ABU..ABU Asal bukan UMNO atau BN atau DACING.

    ReplyDelete
  2. Manusia boleh melepaskan diri daripada undang-undang dunia... Tetapi jangan lupa hari pembalasan akan menanti mereka dengan azab Allah yang amat pedih!!!

    ReplyDelete
  3. Kalau laksanakan hukum hudud pun dia akan dilepaskan. Itulah keadilan dalam hukum Islam

    ReplyDelete
  4. dia boleh buat rayuan dak & jgn masuk jel macam anak toyo tu?

    ReplyDelete
  5. sayu hati baca kisah ni....mmg malaysia ni negara yang ada dua undang2...yg tak paham nye ada lagi yang melalak 'hidup melayu' sedangkan 'melayu' tu la yang menjahanamkan melayu...mmg zalim...tanggung la kat akhirat nanti dari pemimpin "melayu" tersebut hingga penyokong "melayu" tersebut......insyallah... PR dihati ku....

    ReplyDelete
  6. aku undi pakatan rakyat pergi mampos umno bn haram jadah ,melayu bangang bahalol aje yamg sokong mereka

    ReplyDelete
  7. Aku pun akan undi PR.

    ReplyDelete
  8. Lagi bestnya kerajaan dah declare nak bikin penjara mini kat kem kem tentera. Penjara [hotel] 5 bintang untuk kroni kambing hitam. Mana nak sama standard dengan rakyat yang dikira cuma setaraf sampah. Cuma ada rakyat yang tak nak sedar sedar. Bila ya nak paham.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...