Thursday 6 September 2012

TUNJUK PUNGGUNG PADA PEMIMPIN PR TIADA KESALAHAN MALAHAN DIPUJA DAN DISANJUNG SERTA MENDAPAT PEMBELAAN... TAPI JANGAN SESEKALI TUNJUK PUNGGUNG KAT MUKA NAJIB.... SATU KESALAHAN YANG AMAT BESAR.. AKAN DIBURU SAMPAI KELUBANG CACING..



Itu ungkapan yang tepat dan benar jika mau diambil kira cara pihak berkuasa yang diberi amanah apabila menjalankan siasatan dengan laporan polis dibuat.

Bila kena kemuka Najib Razak dan bini dia kena tunjuk punggung,  maka 3 pasukan khas ditubuhkan bagi menyiasat, mengesan, menangkap akhir dibawa ke muka pengadilan.

Kalau pungung dihala serta dengan tarian lagi maka itu disanjung, dipuja malahan diberikan gelaran "wira negara".

Muka Najib Razak sudah dianggap sebagai muka yang langsung tidak boleh diperlakukan. Sudah bertaraf maksum.

Bila berlakunya dua set undang-undang dinegara kita, maka tunggu saja kehancuran pihak pemrintah yang sedia ada.
  ITU JANJI RAKYAT!!!!.

BUKAN NIAT DAN HASRAT ADMIN MENIDAKKAN CARA BUDAK KOLEJ ITU AGAK KETERLALUAN NAMNUN APAKAH TINDAKAN PENARI TUA TUNJUK PUNGGUNG YANG DIKETUAI PENAKJUB NAJIB NOMBOR WAHID, ALI TINJU ITU BENAR DAN WAJAR????

1 comment:

  1. Tak tergamak saya nak buat perkara² seperti ini,,,,Saya takut Allah swt akan menilai saya...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...