Monday 16 December 2013

EDISI SUDAH TIDAK BOLEH TAHAN!!! .. CIRI-CIRI MELAYU BODOH GRED "A+" .


Nampaknya kali ini kena guna bahasa agar kasar sikit .. guna bahasa lembut ingat kita setuju ... guna bahasa perli dia ingat kita puji .. Pilihan sudah tiada lagi maka terpaksa juga gunakan bahasa yang agak kesat agar para penyokong, pendokong dan ahli UMNO tidak terus sesat.

Baca apa yang tertulis diatas .. hantuk kepala kat dinding sampai pening berdengung lepas itu ajak otak kalin berfikir .. Betul tak apa yang tertulis diatas. Masih hendak menafikan diri kalian diperbodohkan oleh para pemimpin kamu?

Kalau masih juga enggan terima kenyataan dan faham .. lebih baik berhenti menjadi manusia.

16 comments:

  1. Tahniah Omak.
    Penerangan yg cukup mantap.
    Tapi dekat PRU14 nanti, hulur RM500. Gempar yg cina nak perintah melayu. Cina paksa melayu masok kristien.
    Habis berbondong bondong pangkah BN.
    Melayu mudah lupa.

    ReplyDelete
  2. Semuo orang setuju.....orang sokong bn sebab dia ada kad diskaun....ada brim ada subsidi.....org pr ada ape....

    ReplyDelete
  3. Secara ikhlas nya saya nak tahu, sebenar nya apa yang ada dalam pemikiran macai macai UMNO?

    ReplyDelete
  4. Dalam kepala ada taik

    ReplyDelete
  5. jgn kita menghina dan mengherdik mereka kerana mereka telah ditakdirkan untuk menjadi insan kurang upaya berfikir.keupayaan mereka hanyalah percaya bahawa yakin lah umno tempat bergantung.itu saja kemampuan mereka berfikir.jadi kasihani lah mereka ini atas ketidakupayaan mereka menggunakan otak sepenuh nya.

    ReplyDelete
  6. otak yg lemah boleh dicergaskan dgn selalu membaca quraan dan. kpd rakan rakan macai umno yg selalu meletak otak anda dikepala lutut marilah kita sama sama kembali kpd fitrah dgn menngunakan otak yg Allah anugerahkan itu kpd jalan jalan yg berlandaskan iman dan takwa.

    nasihat dari macai brim 500 yg telah insaf..

    ReplyDelete
  7. Kah kah kah..yg ni paling best,pttla lombu2 umngok beria2 kat sini,nak ajak jd lombu bongok mcm dorang rupanya..tak hingin aku,kaaaahhaakk tuih umngok..jahanam umngok lebih untuk org melayu dan islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jahanam umngok lebih baik untuk org melayu dan islam

      Delete
  8. dah diberi peringatan masa PRU udah2 la dengan karat biru... Da tua, da lapok, period khalass...
    Masih juga pangkah... Masih juga cium bau sampah... Konon tak nak Malaysia dijajah Cina.. Tak nak Melayu merempat... Hahaha...

    ReplyDelete
  9. Apa pun aku sokong UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah lumrah alam..orang yg jahil..akan ikut parti yg mengamalkan kejahilan..dan akan mati dalam kejahilan..

      Delete
    2. Dol 07.25.......mudah-mudahan ko mati dalam umno

      Delete
  10. hanya orang yang mati hati, buta mata buta hati dan memang bangang dunia hingga akhirat masih mahu menyokong umno laknatullah... sesungguhnya benarlah ayat al quran mengatakan " ... sesungguhnya jiwa dan hati mereka sakit lalu Allah tambah kan sakit mereka dan mereka terus berada didalam kesesatan yang nyata..." semoga Allah menghancurkan umat yang bangang, bodoh, tengin dan segala macam kebodohan ini bersama umngok bagi mengurangkan semua krisis di muka bumi ini ; salah satunya krisis kekurangan makanan sebab bila penyokong-penyokong umngok dah mampus semuanya tentu ada lebihan makanan (walaupun tak banyak)

    ReplyDelete
  11. bru dapat 500 snggup jd macai umno...bodo btol otak letak bontot dorang ni...dh sesat xde akidah...ikut la sngat abg jib uh... fuck sial susahkan rakyat !!!

    ReplyDelete
  12. Kata nk jadi malaysia negara maju.. bnda naik sikit.. kau dah mrh lebih.. kalo cmni. X pyh la malaysia nk jadi negara maju..

    ReplyDelete
  13. politik2..bodoh tidak bertempat..berdebat tidak bertempat..sokong sana sini..bangkang sana sini..aku xkisah sapa pemimpin negaraku..asalkan melayu..masa PRU undilah mana yang patot..undi itu adalah rahsia..ni bila masing2 duk tunjuk muka biru hijau roket angkasa ape la takde maknenye rahsia..korang tak dapat satu sen pon daripada semua ni..duniawi belako boh!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...