Tuesday 17 December 2013

KATA-KATA KERAMAT PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO YANG WAJIB DI INGAT DAN DI HADAM SAMPAI BILA-BILA!!!


Antara kata-kata keramat pemimpin-pemimpin pujaan dan sanjungan UMNO untuk tahun 2014 yang menjadi kebanggaan dan kemegahan para penyokong, pendokong dan ahli UMNO.

" Usah bimbang, janganlah risau, GST tidak dikenakan kepada garam, kacang dhal, ikan masin, cencalok, budu dan belacan" ... Najib Razak.

" Jika tak suka sistem politik negara ini, sila berhijrah ke negara yang buat pilihanraya ikut kaedah digemari" ... Ahmad Zahid Hamidi.

"Kalau tengok harga (ayam) naik jangan beli ayam tapi beli daging pula" .... Hasan Malek.

Bertuah sungguh UMNO memiliki pemimpin-pemimpin bertaraf superhyper Gred A+ ... Kalau negara maju memiliki pemimpin-pemimpin macam ini sudah pasti negara terbeut akan jauh bertambah maju.

Mohon kita pastikan mereka kekal sebagai pemimpin-pemimpin terulung UMNO.

10 comments:

  1. aku kalau tgk hasan malek mesti nak mencarut.....sial punye menteri...bodo pada lembu aku lagi...phuiiiiiiii

    ReplyDelete
  2. bangang btol la menteri umno ni... ingat rakyat dia x skola ke puii !!!

    ReplyDelete
  3. Menteri umno BNatang mmg bodoh piang pya...hasaan malik ni klau aku jmp ingat nk ludah jer...bengangggg jerr

    ReplyDelete
  4. inilah muka2serta ,kata2 hikmat pemimpin YAHUDI yg diangkat,dijulang oleh macai,totok2 melayu bodoh yg lupa diri..sengsara oooiii, org berhati iblis memerintah...

    ReplyDelete
  5. sorang lagi kata, kalu tak nak bayar tol, sila ikut jalan lama yg tak pakai tol.
    sebab tol tu bapak dia punyer

    ReplyDelete
  6. Pukimak you jangan risau.

    Bukannya you yang rasa kos meningkat of course lah you cakap jangan risau.

    Haramjadah pm!

    ReplyDelete
  7. Ya Allah turunkanlah laknak mu kepada mereka yg apibila diberi kuasa mereka mengkianatinya, apabila rakyat menjadi susah kerana mereka sedang mereka bersenang lenang, harta rakyat yg diamanahkan kpd mereka untuk mentadbir mereka menyalah gunakan. Turunkanlah azab bagi mereka ini ya Allah. Amin.

    ReplyDelete
  8. BODOH PIANG, kenyataan dari pm dan kabinet yang sewaktu dengan mat lan konon CGPA 3.7+, BAHLOL AL TOLOL AL BUNGOL AL BAGHAL
    DEPA MAKAN BELANJA BAGI NAK GILA RAKYAT SURUH IKAT PERUT.....
    BILA LAH PUAK PUAK NI NAK MAMPUS??????

    ReplyDelete
  9. Menteri-menteri muka sembab...sebab tulah otak mereka sembab.....tak boleh berfikir secara ilmiah....

    ReplyDelete
  10. Ini lah pemimpin sekongkol menipu menang PRU 13.Munafik dan kaki ampu.Rasuah ialah masalah utama negara, kerana nya semua barang naik harga. Pengimpot mesti sogok pemimpin demi survival syarikat.Yang derita rakyat, pemimpin tak ambil tahu pasal dah lantak rasuah nanti bagi beribu sebab untuk cover.Dah tahu PRU 13 kalah, serah lah kuasa, tak payah dera rakyat macam nak balas dendam.. Mengapa hutanag negara dan kehilangan berbillion setiap tahun tak di atasi?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...