Monday 16 December 2013

HEBOH SATU NEGARA BAHAWA DI SERI PERDANA PUTRAJAYA HARI INI BAKAL DI ADAKAN SAMBUTAN HARI LAHIR KE 62 TAHUN ROSMAH MANSOR!!!!!


Sebelum ini satu jamuan gilang gemilang telah berlansung pada 10hb Disember 2103 di Bukit Bintang anjuran seorang pereka fesyen dari Kelantan yang terlibat dalam program Islamic Fashion Festival sempena menyambut hari lahir ke 62 tahun Rosmah Mansor isteri paling disayangi Najib Razak yang beliau puji banyak amat berjasa kepada negara.

Kali ini akan diadakan di Putrajaya .. lebih tepat di kediaman rasmi Perdana Menteri Seri Perdana.

Sama ada ditaja, menggunakan wang sendiri maupun wang rakyat tidaklah diketahui ... kalau wang rakyat mungkin duiluluskan oleh jemaah menteri kabinet kot .. Maklumlah .. tanpa Rosmah Mansor Malaysia dah lama hancur bankrap... Jasanya kepada negara dan rakyat tidak ternilai.


Tunggu perkembangan selanjutnya bakal menyusul.

9 comments:

  1. Bini aku ni dah banyak berjasa pada rakyat.mejalinkan hubungan dengan negara luar dengan melantik yahudi jadi penasihat.kerjasama dengan iran(syiah) dalam bidang pendidikan.apa salahnya guna harta pembayar cukai.kahkahkah

    -Pm anak haram-

    ReplyDelete
  2. memang celaka la klu guna duit rakyat!

    ReplyDelete
  3. Dah 62 hokkay..nak sambut beria lg ke kakmah,udah2 la tu..

    ReplyDelete
  4. Hepi bethdey nenek. Tolong kol syarikat tol suruh jangan bagi naik tol, niat kerana Allah, tolong ye!
    Fesyen yg macamana yg ditunjukkan dlm Islamic Fashion Festival, adakah beridentitikan islam? Apa pula kesannya kpd nenek kebayan tu?

    ReplyDelete
  5. semoga panjang umur puan rosmah..... jaga negara kita baik-baik..

    ReplyDelete
  6. Haluuuuu.......

    KHAK TUIH.......fesyen kepala otak ko.islamic pe bondanya klau kpala mcm dajai 24 jam...igat2 Allah sama whai nek mah woiiii....

    Khak tuih

    ReplyDelete
  7. Hapi bird day Kak Ros.

    Jangan makan terlalu banyak yeh, jaga tahap kolesterol tu.

    ReplyDelete
  8. si rosmah nie lah orang yang jahil...orang yg menjatuhkan martabat ISLAM d mata dunia..mngaku ISLAM ,perangai n penampilan YAHUDI..

    ReplyDelete
  9. Guna media promosi diri sendiri.Ambil buat makan untuk mangsa banjir kan sedap bunyi nya.Doa orang derita di kabul kan Allah SWT.Pulang kan segala wang rasuah/komisen untuk jika tak mau dijilatkan api neraka.Tutup aurat, suruh suami dan anak jangan tinggal sholat 5 waktu dan baca AlQuran dan faham makna.Perangai belanjar besar mu, perangai setan, suami kempen wasatiyah, isteri terbalik pulak. Sebagai islam tegor itu wajib tapi ikut takpa, neraka Allah SWT ada.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...