Wednesday 18 December 2013

EDISI BONGKAR!!!! ....BETUL KE UMNO/BN SUDAH INSAF????????


Pada 26hb Februari 2012 Presiden UMNO Najib Razak telah secara terbuka menyuarakan rasa keinsafannya kerana banyak buat silap yang menyusahkan rakyat Selangor.. Adakah mohon maaf dan rasa insafnya itu jujur dan ikhlas?????

Lihat saja apa yang berlaku disekeliling kita ... rakyat kini semacam sudah terkejut lagi jika ada perkhabaran ada barang yang bakal naik harga.

Aapabila naik sudah pasti hidup rakyat bertambah terseksa dan menderita ... Adakah najib sudah benar-benar menyesal dan insaf???????

PELABUHAN KLANG - Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini berkata, Pakatan Rakyat tidak perlu diberi "tempoh lanjutan" untuk terus memerintah Selangor yang menyaksikan banyak janjinya tidak tertunai malah membebankan rakyat dengan pelbagai masalah.

Perdana Menteri berkata Selangor selama ini maju kerana dasar-dasar dan prasarana yang dilaksanakan kerajaan BN sebelum ini, dan pihak pembangkang tidak boleh mendapatkan pujian terhadap hasil titik peluh BN itu.


"Kita akui mungkin kita ada buat sedikit sebanyak kesilapan pada masa dulu sebab itu rakyat tidak menyokong kita. Tapi kita sudah insaf daripada kesilapan dulu dan kita mohon maaf kepada rakyat Selangor kalau ada apa-apa kesilapan.


"Dan kita berikrar daripada kesilapan itu, atas kesedaran itu, kita akan bangunkan satu kekuatan baru untuk mengubah landskap di Selangor supaya di bawah kepimpinan BN, kita akan menjurus kepada masa depan yang lebih baik lagi," katanya pada majlis pelancaran jentera pilihan raya BN Selangor di sini.

8 comments:

  1. janji puak munafik jgn dipercayakan.menipu utk kepentingan temolok diri dan kroni.tak caya tengok lidah nya.mesti bercabang lapan.

    ReplyDelete
  2. Pm pukimak kata dah insaf..orang yang berjanji tp tak ditunaikan munafik namanya.hang p gebang kat makcik felda nun diorang pecaya la.kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Untuk mengenali pemimpin UMNO yg menipu amatlah mudah, bila bibir mereka bergerak-gerak itu maknanya sedang menipulah tu.

    ReplyDelete
  4. Ini dia bapak judi no. 1 Malaysia

    http://www.thestar.com.my/~/media/Images/TSOL/Photos-Gallery/Nation/2013/12/17/GN131217CCMZ16.ashx?w=620&h=413&crop=1&

    ReplyDelete
  5. Ceh.. aku janji konon.. ini sudah mungkir janji.. memang tak adilla, orang yang tak sokong dia pun kena tempias.. bayar harga barang naik sana sini. Kalau setuju perjanjian TPPA pulak pasni, bertambah la beban rakyat Malaysia. Orang yang duk atas mana merasa benda-benda gini,duit gaji rakyat, tambah elaun lagi.Yang rakyat tunggang langgang cari rezeki sendiri

    ReplyDelete
  6. Dengarlah..iblis@setan berbicara tu..insaf konon!! ayat kuno..dasar penipu..

    ReplyDelete
  7. Kah kah kah.. Yang pasti orang PR tak pernah tertipu dengan kata2 binatang UMNU nih. Dekat ngan pilihanraya sok, binatang ni akan terus berjanji dan orang PR sejati tetap tidak akan percaya labun munafik ni... Kaah kah kah..

    ReplyDelete
  8. Orang tak pikul amanah dengan jujur lagi mahu insaf.Negara dah nak muflis lagi mau tipu nak insaf. Insaf di bibir tak bermakna, rakyat kau tekan tak terasa ke?Negara dah nak punah, la ni nak ambil sempati, tak usah lah berlakon, banyak perkara salah telah di lakukan namun media macai lah menegak benang yang basah mu hingga rakyat selalu kelaru dan tertipu .Suruh bini tutup aurat, keluarga mesti sholat lima waktu dan faham Al Quran agar kau sedar penipuan dan rompkan yang telah terjadi tak terulang.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...