Thursday 19 December 2013

BERITA YANG GERENTI TIDAK AKAN DI SIARKAN OLEH RTM, TV3, UTUSAN DAN BERITA HARIAN .... DSAI TOKOH POLITIK PALING POPULAR KATA CARIAN GOOGLE .. NAJIB NOMBOR EMPAT!!! !!!!


Carian Google : Anwar Tokoh Politik Paling Popular 2013

Nampaknya bertambah pedih milu hati para penyokong dan ahli UMNO dengan apa yang dihebahkan ini .. walaupun dihina, diaibkan, difitnah, ditekan, dizalimi, ditindas namun beliau tetap di nobat sebagai ahli politik terkemuka dinegara ini .. tiada siapa boleh menafikannya. .. ini adalah hakikat nyata.

Najib berada di kedudukan nombor empat.

Google semalam telah mengeluarkan 5 senarai carian paling popular bagi kategori-kategori tertentu sepanjang tahun 2013. Google Zeitgeist 2013 menyenaraikan 16 kategori popular di Malaysia iaitu kereta, jenama fesyen, ahli politik, destinasi tempatan, portal-portal online, drama tempatan, individu, personaliti sukan, carian popular di gajet mudah alih, carian popular di gajet mudah alih untuk laman web tempatan,  rancangan popular tv,  trending untuk selebriti di Malaysia,  trending untuk filem-filem di Malaysia, trending filem antarabangsa,  trending carian, dan trending lagu .

Bagi kategori kereta , 5 carian paling popular mengikut turutan ialah Proton Suprima, Proton Saga SV, Nissan Almera, KIA Cerato dan Toyota VIOS. 

Kategori  jenama fesyen pula menunjukkan jenama Coach berada di  tempat pertama diikuti jenama Louis Vuitton, Burberry, Gucci dan Zara .

Dengan pilihanraya umum yang diadakan pada bulan May 2013 , senarai ahli politik turut menjadi antara carian popular rakyat negara ini. 

Empat orang ahli politik dari kalangan pemimpin pembangkang  menduduki 5 senarai  teratas dalam pencarian di Google kecuali Perdana Menteri , Najib Razak yang berada di kedudukan ke-4.  Mereka adalah Anwar Ibrahim (Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat) , Lim Kit Siang (Ketua Parlimen DAP) , Aspan Alias (Ahli DAP) , dan Rafizi Ramli (Pengarah Strategik PKR).

Bagi carian destinasi tempatan, tempat-tempat pelancongan yang mendapat perhatian di kalangan pengguna Google ialah Genting Highland, Langkawi, Gold Coast Morib, Pulau Perhentian, dan Pulau Pinang.

Portal-portal online yang popular dalam carian pula ialah Malaysiakini, KOSMO, Berita Harian, Sinar Harian dan Harakah.

19 comments:

  1. benda2 camni Xkan disiarkan kerana akan menjatuhkan maruah serta martabat AL-FADIL NAJIB..yg agung dalam mesia nie..Nk pimpin isteri,supaya pakai tudung pn Xleh..nk pimpin negara? habis sesat rakyat.....

    ReplyDelete
  2. orang sebelah sana X per tak dok top pun, asal masyuukkk...aku punyer weh..mana lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku banyak cari di search nama najib..tapi payah nak dapat...bila dapat je virus pulak datang..agaknya google pun dah menyampah ngan nama dia. Pastu aku search pulak nama rosmah..hampeh langsung berejam2...langsung tarak bro. Memang google dah betul2 menyampah ngan dua laki bini ni laaa bro. Awat macam tu?

      Delete
  3. aku memang selalu search pasal anuwar... sebab nak tau pasal aktiviti terlampau dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.....itu jer yg mampu ko komen.takder ker yg kurang skit bodohnyer yg lebih layak dari ko.tolong ler umnuuuu......anta ler yg kurang bodoh.asyik asyik yg terlampau budus.boring ler.tak mencabar langsung.

      Delete
  4. bukan setakat cerita anuwar, tapi gambar org yg konon2nya seakan2 anuwar tgh menonggeng dgn china doll pun aku search guna google jugak. skrg gambar tu dah jadi wallpaper laptop aku... fuhhh power...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perogol budak bawah umur itu ke? Kalau betul orang macam ni yg UMNO suka.

      Delete
  5. esok aku nak search dkt google + print gambar anuwar berdiri rapat2 dgn natasha di usa, masa banjir besar hari tu. berani betul anuwar upload gambar tu drpd instalgram... respek bang nuwar..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok juga dan dptkan gambar atau rakaman Altantuya makan di S'pura, boleh kait pelepasan tanah KTM dr Woodland ke Tanjung Pagar tu.

      Delete
  6. aku google nak tengok tote bang nuwar. kut dah bernanah berkudis ke belum. kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. gian kat kaum sejenis ler tu.........aper ler ko nie.buat malu makbapak jer.kunun nak tengok berkudis.baek punya cover line.

      Delete
  7. Eleh. Apo nak heran. Bang Nuwar bukan setakat paling top kat google je malah paling popular dikalangan penghuni neraka. Ramai wo,..satu neraka termasuk kaum nabi luth dollu2. Malaikat zabaniyah,, malaikat atid pun kenal dia. Ape ada hal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hebat betul amalan ko.aku bukan aper.......risau plak rasa nya sebab ko cuba berlagak sebagai yg berkuasa menentu tempat pembalasan DSAI diakhirat.baik ko tobat cepat.jgn sesekali coba meletakan taraf ko tu sama dengan Allah swt.banyak banyak belajor ngaji yer.supaya ko tak akan disesatkan.komen mcm bijak tapi realiti nya.....mangkaq.buat malu makbapak jer.

      Delete
  8. Orang cerdik, tak macam pendukong umno totok, bila goggle puji melenting tak tentu hala.Orang yang buta hati dok di tipu fitnah bertahun tahun dengan brain wash hanya pari keris melayu survive. Itu lah sebodoh bodohnya manusia.Kalau di tanya orang cina pasal kes DSAI, apa respond mereka, langsung tak masuk akal.Tapi tanya melayu bodoh, terutama yang hanya ikuti media pro pemerintah, mereka ini lah yang percaya tudohan fitnah yang karut mengarut dan jadi histeria bila terbaya nama DSAI.Memang propoganda fitnah telah di main kan berrtahun tahun, pasal akal macam tong sampah, mereka subahat. Tahu kah anda kita di ambang muflis di sebabkan perbelanjaan dan kecurian rasuah paling tinggi di dunia.Faktor DSAI di jatuhkan adalah kerana dia nak dedahkan penipuan ini.Mereka pun pakat yahudi US macam nmana cara nya nak jatuh lawan ini.Kalau betul lah Islam, sanggup kah buat fitnah keatas DSAI.sebab sekongkol dengan yahudi dan takut tembelang pecah terpaksa lah palsukan fitnah ini. Kesan nya sekarang.Harga barang dan cukai di naikan bagi menampong duit yang telah di curi lanun lanun umno. Fikir lah orang melayu jangan menang sorak negara kita habis di kebas oleh bangsa sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke? Kalau macam tu sila tanya Mad sabu dan kapal sink . Buat kenyataan rasmi sekarang bahawa pembongkaran pada tahun 1997 di parlimen oleh dua ekor ni adalah silap. Berbulan bulan diaorg ni yang bagi bukti sehingga kerajaan mengambil tindakan sisatan. Ingat setiap perkataan ucapan dalam apa-apa parlimen didokumenkan dan dicatatkan satu satu.

      Delete
    2. Setahun selepas itu kes DSAI keluar, kerana tembelang umno nak pecah, di kambing hitam dan buat tuduhan tak masuk akal.Masa DSAI, KWSP 9%, ASN 12%,Tabung Haji 9% lepas 1999 semua pulangan turun.Jangan buta hati suadaraku mana boleh negara dah banyak maju kedepan pulangan menurun,disitu mesti ada kecurangan.Mat Sabu dan Karpal lah penyebab mereka kilang kabut bila kecurangan terbongkar, itu pasal mereka mahu jatuhkan Mat Sabu.Fikir lah kekayaan negara di bolot oleh elit umno dan menipu mangaku pejuang bangsa, mereka kianat merompak dan jual tanah hak melayu ke asing.

      Delete
  9. Kesian kat pm haramjadah tak ramai google dia.kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Hah? apsal azizah Presiden langsung tak tersenarai??
    hmm. kesian. wanita yg penuh sifat sabar.
    Masa suami dlm umno tengah liar...hari hari jadi tukang basuh tote suaminya yg balun belakang.
    mengunyit...biasalah..bau tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di samping puji dapat dosa kering terikut ikut parangai setan mengiyakan fitnah kotor. Berrtaubat lah saudara kebenaran dah nyata sekarang, hutang negara dan aliran duit keluar negara tanpa di sedari berbillion billion.Barang semua naik nak tampung hutang. Sekira nya benda ini awal lagi di bongkar, rakyat pun akan hidup lebih aman, negara hutang kurang dan barang tak naik.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...