Tuesday 17 December 2013

EDISI MACAI UMNO KANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH .... GAMBAR YB NURUL IZZAH KE DBKL SERAHKAN SURAT BANTAHAN CUKAI TAKSIRAN DI FITNAH SEBAGAI SURAT PERMOHONAN AJARAN SYIAH DIBENARKAN!!!!!!


Belum pernah dalam sejarah dunia kuno maupun moden ada jemaah atau parti siasah yang memiliki penyokong, pendokong dan ahli yang sebodoh, sebaghal, sebangang, sebingung, sebiol, sebahalol, sebengap dan sebadigol para penyokong, pendokong dan ahli UMNO ... Tidak ada.

Punyalah bangang .. DBKL ialah Dewan Bandaraya Kuala Lumpur bukannya Jabatan Kemajuan Islam Malaysia.

Sanggup edit gambar YB Nurul Izzah dari The Malaysian Insider ketika beliau bersama-sama dengan Penyelaras Jingga 13, Fariz Musa ingin masuk ke pejabat DBKL untuk menyerahkan surat bantahan para penduduk Kuala Lumpur mengenai cukai taksiran baru yang tidak munasabah dan zalim dikatakan sedang menghantar permohonan aajaran syiah dibenarkan.

DBKL ada kuasa dalam bidang tugas Jabatan Agama Islam ke?

Lagi menambahkan bangang ialah ada juga para macai UMNO percaya .. Aduh!!!!! .. Mengapa begini sekali teruknya IQ penganut UMNO .. Patutlah Najib senang-senang kelentong ahli-ahli UMNO sebab tahap kebodohan mereka tiada tolok bandingnya didunia ini.

23 comments:

  1. Kahkahkah...mereka memang mudah ditipu...bagai lembu dicucuk hidung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka tahu ianya fitnah tapi memilih untuk mempercayainya.
      Mereka ini lebih hina daripada munafik yg membuat fitnah itu.
      Sokongan UMNO adalah kerana habuan yang mereka dapat. Rasa terhutang budi pada UMNO kerana bekerja dengan kerajaan.
      Atau kerana ada saudara mara yg berkedudukan dalam kerajaan UMNO.

      Delete
  2. Haluuuuuuu. ..
    Jgn sampai Allah benci pd ko berbanding benci mnusia pd kmu whai pemfitnah...fitnah mmg sebati dgn umnongok..

    Khak tuih

    ReplyDelete
  3. Asalkan dapat buat fitnah, UMNO akan berpuas hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kata dia munafik, dia marah. "Islam untuk orang PAS saja ka?" katanya. Tapi sifat orang munafik tu terang dan nyata.
      Fitnah itu mainan harian puak munafik.
      Moga Allah hindari aku daripada golongan ahli neraka ini.

      Delete
  4. Lebih baik jakim kategorikan umno ni satu ajaran sesat yg lebih sesat sebangsat2nya drpd syiah or aswj...

    ReplyDelete
  5. betullah si macai UMNO/BN nie jenis YAHUDI..memang dh xde akidah langsung!! hidup untuk memfitnah je kerjenyer..cybertroopers laknat..!!!

    ReplyDelete
  6. ustaz fathul bari kan ada...mereka jadi macam tu sbb Ketentuan ALLAH...tapi saya ingin minta maaf pada semua rakyat Malaysia untuk mengatakan bahawa rakyat Malaysia adalah penakut nombor satu...hanya berani cakap dan buat demonstrasi je tapi tak berani bangkit yang sebenar2nya...rancanglah strategi yang betul2 berani bagi menentang kezaliman kerajaan...sebab puak2 ni tak akan reti dan memang tak ambil kisah apa yang korang nak kata...yang penting depa senang, dia orang peduli apa kalau korang susah....rakyat gunakanlah apa2 pun samada mahkamah, jakim dan berbagai bagai lagi selagi semua itu mereka yg kontrol, tak ada faedahnya...melalak la satu semesta pun, dia orang buat muka kulit babi je...jadi fikir2kan lah wahai rakyat Malaysia...pasal nak tumbangkan kerajaan melalui pilihanraya pun lupakan lah...selagi bos2 yg kat atas tu yg jd lembu dicucuk hidung akan melakukan apa saja demi memenangkan BN dan menjaga poket mereka, ATM, PDRM, Jabatan Kerajaan BN akan tetap pastikan BN terus kekal kerana kalau kalah, nahas sedang menanti mereka. Alang2 menyeluk pekasam biar sampai poket penuh dan anak bini aku yg senang...korang punya hal, ada aku kisah???

    ReplyDelete
  7. Orang yang membuat fitnah adalah berbest friendkan syaitan.

    ReplyDelete
  8. bosan la xde komen bodo macai,dah dpt bonos ke macai?

    ReplyDelete
  9. dlm soal fitnah dan memfitnah ni, aku terfikir jugak cai cai umno ni tak pernah ke jumpa ayat ayat al quraan yang memberi amaran keras tentang dosa dosa membuat fitnah. bagi mereka membuat fitnah ni dah jadi denyut nadi mereka tanpa ada sedikit pun ketakutan pun pada azab Allah kelak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai cai umno ni mana ada masa baca quran, tidak menyeronokkan katanya. Kalau ada konsert, rempit, dapat br1m, buat futnah dsb itu mereka sukalah!

      Delete
    2. Ramai melayu mewarisi Islam. Tapi tidak mewarisi Iman & taqwa.
      Hati mereka jauh dari Islam. Hanya ada nama orang Islam.

      Delete
    3. ohhh..kalau gitu cai cai umno ni Islam KTP la nampak nya..

      Delete
  10. Kena faham strategi fitnah ni hanya untuk kaum melayu yg tak berdaya utk berfikir terutama yg berada di luar bandar dan kampung2. Strategi mereka menjadi. Cuba tengok situasi dulu-dulu. Yang selalu diperbodohkan adalah kaum mana?.....

    ReplyDelete
  11. Kalau dajjal dapat tengok fitnah dari puak lembu ni.dajjah pun terpaksa mengaku umno lebih hebat sebar fitnah.kahkahkah

    ReplyDelete
  12. Selidik la sket fb "1 juta rakyat ...... " apa agendanya... hanya melaga lagakan.... aku tak pernah sangka ada pompuan melayu hatinya sejahat omak kau...

    ReplyDelete
  13. Nasib rakyat Malaysia...

    ReplyDelete
  14. Itu lah penyokong totok be end. Benda tak logic pun buat cerita. Kalau tak tahu komen dok diam saja, macam tak sekolah.Sikit sikit nah fitnah dan spin cerita nak muntah baca nya.Tangan jadi saksi di akhirat nanti, takut lah balasan siksaan Allah SWT.

    ReplyDelete
  15. fitnah akan memusnahkan ummah. think big think about UMMAH !!!

    www.mummysayf.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Pasal penyokong ni tak boleh ckp la sebab kalau fanatik tak kira umno mahupun pakatan dua dua akan fanatik dan buat cerita.tapi paling tak sangka kalau mb yang disanjung sanjung ni yang memfitnah nak menang pru 13. Bila dah tak menang and tak boleh bayar saman baru nak minta maaf ckp memfitnah,,,alahai

    ReplyDelete
  17. Bila dah menang pru 13, lepas dah fitnah orang lain suka hati. Baru minta maaf.apa jadi ngan omsk kau? Tersenyap terus tak tahu nak ckp apa pasal mb kesayangan dia nurul izzah ni.so siapa yang fanatik membabi buta.renung renubgkanlah sendiri

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...