Wednesday 18 December 2013

EDISI KANTOI TERLONDEH !!!! AKHIRNYA TERBUKTI SUDAH KERAJAAN UMNO/BN PIMPINAN NAJIB RAZAK KAKI PENIPU DAN MUNGKIR JANJI!!!!!


PUTRAJAYA, 20 Sept 2011– Datuk Seri Najib Razak berkata kerajaan tidak tahu bagaimana hendak menipu rakyat apatah lagi menyeleweng fakta sejarah sepertimana yang dilakukan pembangkang.

Perdana Menteri berkata perjuangan kerajaan Barisan Nasional (BN) adalah berada pada landasan yang benar dan jelas serta sentiasa menunaikan janji dan tanggungjawab untuk kesejahteraan rakyat serta negara.

Beliau berkata apa yang dilaungkan oleh pembangkang, antaranya janji semasa pilihan raya umum 2008 yang tidak ditunaikan sehingga sekarang, hanya untuk kepentingan dan agenda politik mereka semata-mata.

“Perjuangan kita (BN) ialah untuk menentukan negara kita semakin maju dan rakyat semakin makmur. Dari dulu lagi kita memperjuangkan perkara ini... bukan perkara baru,” kata beliau dipetik Bernama Online.

“Kita ada agenda yang amat jelas... pihak lain (pembangkang) tidak ada sesuatu yang boleh kita pegang, kepada cakap-cakap dan janjinya,” katanya pada majlis Ramah Mesra Aidilfitri  Persatuan Bekas Anggota Jabatan Kemajuan Masyarakat di kediaman rasmi Perdana Menteri di Seri Perdana hari ini.

Najib berkata kesejahteraan dan kebahagiaan rakyat telah lama diperjuangkan kerajaan BN, namun ada pihak yang mengambil kesempatan untuk memutarbelitkan fakta.

19 Januari 2013 - “Saya pantang orang mungkir janji, saya rasa rakyat Selangor pun begitulah sebab kita rasa kena tipu, saya tak suka orang tipu saya, orang lain saya tak tahulah....


“Tapi saya percaya, kita ni kalau dengan manusia kena pegang pada janji, jadi BN kalau diberi mandat di Selangor, kita akan lakukan usaha lebih baik serta bersungguh-sungguh untuk mewujudkan pentadbiran yang benar-benar memenuhi inspirasi kehendak dan jangkaan rakyat Selangor,” kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Beliau yang juga pengerusi BN Selangor berkata demikian kepada pendengar radio SelangorBN.FM ketika diwawancara DJ radio itu M Kavimani atau DJ Kavi sejurus melancarkan siaran radio berkenaan di Ibu Pejabat Umno Selangor, di sini jam 12.30 tengah hari semalam.


Itu adalah petikan kata-kata Najib Razak sebelum PRU 13 yang lalu ..Hakikatnya selepas PRU 13 jelas sekali Kerajaan UMNO/BN 1M'sia pimpinan beliau amat kuat menipu dan mungkir janji.

Akhirnya tuduh pihak lawan sedangkan pertuduhan itu adalah hak mutlak UMNO/BN sendiri.


Contoh terbaik AKU JANJI UMNO/BN tol akan diturunkan secara berpringkat-peringkat dalam tempoh 5 tahun .. akhirnya jadi apa??? Bukannya turun tetapi naik secara mendadak!!!!

6 comments:

  1. janji FIRAUN..percayakan parti YAHUDI.. rakyat sedang merana skarang nie..apalah nasib malaysia lepas nie plak...

    ReplyDelete
  2. tu ler padah nya bila puak munafik terajui negara.dasar lidah bercabang 8.mulut taraf longkang najis.baghal bingai.

    ReplyDelete
  3. " Saya pantang orang menipu dan kena tipu" kata naji(s)b (dalam hatikecilnay) "KERANA MENIPU ITU HAK ASASI SAYA, HAK TULIN SAYA DAN HAK KETURUNAN SAYA DAN umno....."
    Sebab itu melaun ni marah dan pantang kalau ada orang cuba menipu itu HAK ASASI UMNO

    ReplyDelete
  4. Janji di capati.... Masih nak percaya dengan janji BN ¿ ?

    Tapi bagusnya bila Najib umumkan BR1M.... Lupa segala... lupa yang mereka diperbodohkan dan diperalatkan.

    Melayu Celaka....

    ReplyDelete
  5. UMNO dan munafik adalah kembar seiras

    ReplyDelete
  6. Tak apa kesan barang naik harga ni kejap je..nanti dapat BRIM kurang lah bising ni, lepas tu bila nak PRU 14 nanti najib akan umum semua barang akan turun harga yg free pun ada bagi beras sekampit duit 50 rgt lepas pakat ramai-ramai pangkah BN balik, ni baru nama melayu, cina dah lama buang bn, melayu takut kalau umno tak ada nanti siapa nak jaga Islam pula terutamanya puak-puak makcik dan pakcik difelda di kg-kg ni percaya sangat. Zaman nabi dan para sahabat umno tak ada pun tapi Islam lebih hebat, lebih gagah, lebih maju lg. renung-renungkan lah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...