KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 28 December 2013

MEMANG SAH PARA PEMIMPIN DAN PEJUANG PAKATAN RAKYAT TIDAK BERTANGGUNG JAWAB HEBAHKAN CERITA KONONNYA HARGA BARANG KAWALAN AKAN NAIK SEBAIK SAJA SELESAI PRU 13?????


Pada 11hb Mei 2013 Kerajaan UMNO/BN melalui Ketua Setiausaha Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan telah menafikan sekeras-keras dakwaan pihak tertentu ( dimaksudkan para pemimpin dan pejuang PR ) bahawa harga barang-barang kawalan seperti gula, minyak masaak, tepung gandum, beras dan bahan petroleum seperti RON95, RON97 dan diesel serta gas cecair akan naik dipasaran selepas PRU 13.

Memberi jaminan harga-harga barang tersebut kekal tanpa ada kenaikkan.

Omak Kau ingat kesemua barang-barang tersebut yang sudah pun di naikkan bukannya naik tetapi mahal dari biasa jer... Rakyat kena bayar lebih bukannya harga barang-barang itu naik.

Jadi memang tepat, benar lagi sahih 110% apa yang diperkatakan oleh para pemimpin dan pejuang Pakatan Rakyat adalah bohong dan fitnah besar jijik belaka.

Kini Omak Kau sudah insaf dan sedar .. bahawa kerajaan UMNO jenis cakap serupa bikin dan bikin pastikan serupa cakap.

Kalau naik jangan merungut .. anggap sebagai ketentuan Allah SWT dan kena rest minda dengan fikirkan yang positif.

Terima Kasih Najib .. We love Najib Razak and Rosmah Mansor .. Hidup UMNO .. Satuuuuuuuuuuu.. Malaysia ... Satuuuuuuuuuuu.. Malaysia .. Satuuuuuuuuuuuu Malaysia.

15 comments:

  1. KSU gaji berapa? Ini mesti JUSA A punya.....he won't feel the pinch.....so dia boleh cakap la.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat pemimpin umno nie kecik kecik tak mau mamphos.menyusahkan orang.

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Sebelum PRU13 PM kan dh cakap, dia dh insaf..minta rakyat bagi peluang sekali lagi. Tapi terlupa pulak kot..
    SATUUUUUU....elek!

    ReplyDelete
  3. Ni namer dia munafiq,lidah biawak..ckp undi pas masuk syurga marah,kalu undi penipu pun masuk syurga sekali ke ngan penipu2 ni,haramjadah betuilaaaaa..time nak undi mcm2 umngok ni temberang..selain pd umngok sumer tipuuuu,sumer tak betul katanya..jahanamlaaaa umngok ni

    ReplyDelete
  4. Kat selangor cukai dah naik 400% tak buat demo ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi bangsat haramjadah....ko dgn pemimpin umno ko tu sama sama bangsat,haramjadahdan binatang.tau binatang.mulut pemimpin hang semua mulut longkang.mulut munafik tegar.kimak punya umno.

      Delete
    2. 14:13....Dol, ko ni munafik la. Disa fitnah tu lebih besar drp dosa zina, dol. Tapi kalu ko ni anjin, ko tak dosa la

      Delete
  5. Anwar mesti hentikan perjuangan dia sebab rakyat tidak pandang perjuangan anwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong najib sebab anak kak ros kerja 8 tahun dah bole beli kondo RM110 juta kat NY. Tentu agaknya gaji dia masa kerja dulu lebih RM1 juta sebulan. kalaulah aku boleh dapat kerja macam tu, aku cium tangan kak ros.

      Delete
  6. Sekali macai bg komen, sahih bau TAIK.
    Mana dtg citer Selangor naikkan cukai hingga 400%?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tau binatang apa suka makan taik? anjin amno!

      Delete
  7. Org org PR (PAS PKR DAN DAP) tak ada ke nak buat doa selamat dan solat hajad sempena tahun baru ini.

    ReplyDelete
  8. Janji ditepikan...
    Rakyat didahulukn (kena tanggung dulu) baru percapaian diutamakn....(aku yg capai)

    ReplyDelete
  9. Mana2 mentri yg kata tak akan naik selepar PRU13 tu, harap letak je jawatan sebagai menteri. Atau sekurang2nye tunjukan rasa ketidak puasan hati terhadap keputusan kerajaan.

    ReplyDelete