Saturday 11 January 2014

KERANA LAPORAN YANG DIBUAT OLEH MACAI UMNO SENDIRI .... KINI UMNO SESAMA UMNO BERGADUH SAMPAI BUAT LAPORAN POLIS!!!!!

Pada jumaat jam 9.00 pagi 10 January 2014 saya telah terbaca satu posting dalam Facebook seorang rakan saya terdapat satu posting oleh page AFIQ KL TOWN berkaitan seorang menteri kabinet barisan nasional yang akan meletakkan jawatan iaitu Yb Dato Hasan bin Malek menteri KPDNKK.

Saya seterusnya telah berhubung dengan setiausaha politik Yb Dato hasan malek utk mengesahkan perkara tersebut dan saya di maklumkan bahawa perkara itu adalah tidak benar.

Sehubungan dengan itu, saya bagi pihak Pemuda Umno Bhg Kuala pilah merasa posting dalam facebook tersebut adalah berniat jahat dan merupakan satu hasutan kepada masyarakat untuk menjatuhkan kredibiliti Yb Dato Hasan Malek sebagai Seorang menteri kabinet daj kerajaan.

Posting tersebut dilihat mempunyai unsur utk rakyat berfikir bahawa kerajaan barisan yang ada sekarang adalah lemah dan seterusnya menghilangkan keyakinan rakyat kepada kerajaan BN dan di khuatiri akan menimbulkan suasana huru hara di serta mencetus keadaan tidak sihat dlm pentadbiran negara.

Saya juga merasa khuatir bahawa ia adalah satu tindakan terancang yg di susun oleh pihak tertentu utk menjatuhkan kan imej kerajaan melalui serangan kepada imej kementerian yg menjaga hal ehwal pengguna dlm negara dan di kaitkan dengan isu kenaikan brg serta kos sara hidup yg di propaganda kan oleh pihak pembangkang sehingga mencetus kan satu perhimpunan bantahan kepada kjaan pada 31 disember lalu yg kita telah sedia maklum bahawa himpunan TURUN adalah satu cubaan utk mencetuskan huru hara serta menjatuhkan kerajaan.

Saya juga merasakan posting tersebut satu fitnah yg jelas kerana mengaitkan seolah olah kenyataan tersebut datang dari pihak keluarga Yb dato hasan malek sedangkan saya di maklumkan tiada ahli keluarga Yb Dato hasan malek mengenali penulis.

Saya mohon pihak polis menyiasat perkara ini dan mengambil tindakan melalui peruntukan yg sedia ada terhadap penulis dan yg berkaitan dengan beliau bagi membersihkan nama Yb Dato hasan malek dan keluarga , kementerian yg di wakili oleh Yb dato hasan malek serta kerajaan secara umumnya ..


Begitu bunyi kandungan yang Omak Kau cilok mengenai Pemuda UMNO Kuala Pilah naik minyak satu mengamuk sakan sampai buat laporan polis keatas blogger pro UMNO dari kumpulan Nadi Rakyat.

Rupa-rupanya yang menyampah, meluat dengan Hassan Malek sebagai Menteri KPDNKK bukan saja datang dari rakyat 53% yang tolak UMNO/BN pada PRU 13 lalu tetapi sudah merebak merayap ke para blogger tegar kaki fitnah penipu UMNO.

Kalau dia boleh fitnah menteri dan pemimpinnya sendiri .. nak fitnah pemimpin PR lagilah mudah dan menjadi santapan hariannya.

Yang seronoknya itu .. yang kuat menggelar Hassan Malek sebagai Menteri Ayam ialah para blogger UMNO/BN sendiri. .. dan juak-juak Pemuda UMNO Kuala Pilah yang diketuai anak hassan malek sendiri telah melabelkan blogger pro UMNO sebagai berperangai Yahudi.

Kini gerak kerja mau menumbangkan UMNO/BN pada PRU 14 nanti sudah semakin mudah.

14 comments:

  1. Kah kah kah kah.
    Lawak bodo btol umngok neh.

    ReplyDelete
  2. Elok la klo bhnti pn mkn gji buta ja.. x gna pnya kpdnkk!!!!!


    ReplyDelete
  3. Lebih baik yang mengata dia hebat ni jd menteri...tgk sikt buat kerja o x...ingat keje menteri ni macam ketua kelas agaknye...

    ReplyDelete
  4. Xabis2 cte psl menteri ni.. Ce cte psl bnda len.. Byk benda yg bole diceritakan

    ReplyDelete
  5. Banyak sgt penganalisis menteri n kementerian skrg ni.mcm dh xda kerja kan.bekalan air selangor kotor xda pla nak analisis cmne nak bersihkan air tu.tanah runtuh sana sini xda pla nak analisis pk jln nak atasi.sumbang idea sikit.ni idea nak menghentam je banyak.semua nak jd pakar politik ke ape.

    ReplyDelete
  6. Wt bek pn owg ngata.. Wt buruk pn owg ngata.. Ni la die melayu.. Asyk sbuk jga tepi kain owg je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ada wat baik ker? bagi contoh....

      Delete
  7. Kalau mcm ni lah rkyt Malaysia, bangsa Melayu kita saling menjatuhkan, menghentam, memburukkan, memfitnah, alamatnya tak ke mana la Malaysia ni oy.org luar perhati je kta ni.tggu peluang je tu.

    ReplyDelete
  8. Hati tu bersihkan sikit.hitam sangat dah asyik nak tulis yg buruk2 je psl org.byk lg bnda berfaedah yg blh d buat drpd dok dpn pc, laptop menulis cerita bukan2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana nak puas hati.....ada ker ayam naik dia suruh kita beli daging! Guna la otak sikit...ko ingat daging tu lebih murah dari ayam ker? Tak tau la kalu daging babi yang ko selalu beli turrr, mungkin murah sikit dr ayam kot!

      Delete
  9. Apa la salahnya seorang menteri atau sesiapa sahaja malah mak bapak kita kadang kadang akn minta kita buat pilihan, kalau sesuatu bende tu agak mahal pd waktu berkenaan, apa salahnya beli sesuatu yang murah sikit.. takda masalah. Itu adalah sesuatu yg rasional. Cuma kadang2 kita ni rakyat malaysia yang terlalu poyo nak ikutkn sgt politik hampeh sampai tak rasional di buatnya.. pikir-pikirkan la ya

    ReplyDelete
  10. Air kat sgor kotor??kohohkoh.macai lembu dok dalam hutan nak cerita kat tempat yg dia tak pernah pergi.g tanya najib telo nun.masalah air kat pahang dah selesai ke belum..kahkahkah

    ReplyDelete
  11. ntah si hasan malek ni, kalo berenti dan jadi penternak ayampun bagus.ayam mahal skrg ni.

    ReplyDelete
  12. Hasan Malek ni bukannya letak jawatan. Dia gi bertapa untuk resipi dedaknya terbaru. Minggu depan kluaq la dia dari gua Gunung Ledang. Kalo ada apa2, kami akan update statusnya nanti.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...