Sunday 6 July 2014

GELAGAT KETUA PEMUDA UMNO KLUANG YANG PASTI AKAN MENAIKKAN DARAH PARA MACAI UMNO ... BERSAMA-SAMA DENGAN YB-YB DAP EDAR KURMA DAN BUBUR LAMBUK SAMBIL MACAI UMNO YANG BERLAGAK SAMSENG MENGHALANG DULU TERUS MENGHILANGKAN DIRI.




Mula-mula Ketua Pemuda Kluang tidak mengaku macai yang halang beberapa YB DAP/PR dari mengedar buah kurma kepada para pengunjung sebuah Bazaar Ramadhan di Kluang dengan alasan perlu adanya surat kebenaran itu ahli-ahlinya .. kini hari ini Ketua Pemuda UMNO Kluang bertindak lebih berani dan dahsyat lagi .. dia jemput YB-YB DAP yang dihalang termasuk beberapa pemimpin PAS dan PKR sama-sama ditempat yang sama mengedar buah kurma sambil beliau mengedar bubur lambuk kepada pengunjung .. Tahniah .. ini baru dinamakan politik dinamika .. politik bersih... politik urban politik baru.

Yang seronoknya macai-macai UMNO berlagak samseng taik kucing tempoh hari menghalang langsung tidak nampak batang hidung terus menghilangkan diri.

20 comments:

  1. itulah,kena lantik orang cerdik dan baik,baru aman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pirah hang pun mahasiswa kuota sembang deras apa.

      Delete
    2. SINAR
      SHAH ALAM 5 Julai - Tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengkritik pentadbiran kerajaan negeri ditempelak oleh Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

      Menurut Abdul Khalid, Anwar tidak seharusnya mempersoalkan pentadbiran kerajaan negeri kerana dalam parti sendiri, kewibawaan Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu seolah-olah turut dipersoalkan oleh ahli serta pemimpinnya.

      "Isu sama ada Anwar akan menjadi Presiden PKR seumur hidup turut dibincangkan.

      "Kita semua ada perbincangan. Saudara (media) mesti tahu, kerajaan tidak boleh membuat perubahan sewenang-wenangnya.

      "Berbeza dengan individu, hari ini dia boleh bersetuju dengan sesuatu perkara dan esok tidak bersetuju, tetapi kerajaan tidak boleh buat demikian," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Konvensyen Migrasi Meter Air Individu di sini hari ini.

      Semalam sebuah portal berita melaporkan, Anwar dikatakan bimbang dengan pentadbiran kerajaan negeri yang diketuai Abdul Khalid.

      Antara isu yang dibimbangi Anwar adalah tiada rundingan dalam kalangan pemimpin kerajaan negeri berhubung pembinaan Lebuh Raya Kinrara-Damansara (Kidex) dan konsesi air.

      Abdul Khalid berkata, dalam isu Kidex dan konsesi air, pihaknya telah mengadakan perbincangan dengan pihak terbabit untuk menyelesaikannya.

      Jelasnya, undang-undang yang diperkenalkan oleh kerajaan negeri perlu dipatuhi supaya rakyat yakin dengan kepimpinan tertinggi.

      "Anda perlu faham, saya datang dari latar belakang sangat profesional dan saya pernah jaga (tadbir) Amanah Saham Bumiputera (ASB) dan kita cakap untuk 10 hingga 30 tahun akan datang," ujarnya.

      Beliau menambah, pendirian yang dipegangnya untuk melakukan sesuatu perkara adalah sentiasa mengutamakan kepentingan negeri.

      "Apa-apa pun perkara yang akan memberi keuntungan kepada rakyat Selangor, saya akan bekerjasama dengan semua pihak.

      "Ada perkara saya setuju, ada juga yang saya tidak setuju tetapi semuanya berasaskan kepentingan rakyat," jelas beliau lagi.

      Delete
  2. Yang bawahan ni kebanyakan lebih sudu dari kuah macam mamat motor prk teluk intan tempohari

    ReplyDelete
  3. Apa2 parti pun kena lantik yg cerdik jd pemimpin...

    ReplyDelete
  4. baru ade otak

    ReplyDelete
  5. Cerdik tak cerdik...kita semua sama......jgn nak salahkan orang lain selalu..itu perangai Yahudi lahanat...sebaliknya kena cermin diri selalu......Jit Toya....any comment?? owhhh lupa...Jit Toya masih tdo smpai terlajak tak ingat nak berbuka...............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuuuuu. ..........

      Pueee. .....nk cover malu spesis parti rasis...klau parti cap biawak di bawa mandi bungapun ttp berbau hanyir dn brlendir. Bila heboh se antero maya tahu plak rasa malu mnyondol d balik jamban smbunyikan diri...mnyesalnyer gua umnongok yg ngok ni trsalah lahir d mesia...spatutnyer prtubuhan malaun ni hnya wujud d congo jer...pueee

      Khak tuih

      Delete
  6. macai2 umno yg level bawah2 ni

    ReplyDelete
  7. omnu MEMANG TEROK.. Mampoeh la cepat,,kalau dah hidop menyusahkan orang

    ReplyDelete
  8. Umno ni hidup mnyusahkn org.menipu,rasuah,samseng,buta agama,porno,slh guna kuasa,bodo,sombong,mnjilat ketua dun & prkimen,slh guna duit,kayakn kroni,mkn duit zakat,mkn duit rakyat,mmg x boleh dipisahkn.pegi jahanm la umno.mnipu 50 thn org mlayu.celaka umno,haramjadah umno.khaaarrtuiiihh!!!

    ReplyDelete
  9. Hentikanlah lah mengata dan mengutuk sesama Melayu Islam. Lebih baik kite doakan kesejahteraan mereka. Org yg mengata dan mengutuk pasal tindakan Bodoh Org lain, mereka lebih Bodoh dan lebih teruk dari Org yg mereka katakan itu. Faham? Kalau tak faham, mmg Bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. pada aku la kan..statement ko ni mkn dri sendri..sembang jgn kate org lain bodo tp auat ko tu pun sama ckp dri sendri bodo..apelah bodo betui ko ni bodo...

      Delete
  10. Macai tu tengah sorok muka dalam kain bini...
    Perangai yang memalukan Islam..
    tak faham hikmah ramadhan almubarak..

    ReplyDelete
  11. UBN lebih utamakan politik berbanding dengan perpaduan rakyat,,contohnya program kerajan serta sesi lawatan PM dan TPM atas dasar pemimpin malaysia dan guna dana serta premis kerajaan tapi disambut dengan bendera dacing dan keris telanjang seolah olah jawatan mereka hanya untuk orang UBN bukan rakyat Malaysia.Kalau dulu rakyat menyambut pemimpin dengan kibaran bendera Malaysia dan negeri.Signboard mana mana projek pembangunan, pula terpampang logo dacing dan perkataan projek kerajaan barisan nasional seolah olah duit dari UBN.Sepatutnya ia ditulis projek kerajaan Malaysia,Ini menunjukkkan betapa UBN dibarisi oleh golongan yang mempunyai otak mandul dari macai hinggalah ke pemimpin

    ReplyDelete
  12. Pernah ke Lim Kit Siang atau Nuar Berahim disambut dgn Jalur Gemilang kalau diorg hadir majlis jumpe rakyat???? kalo ade pun bendera Bershit, Roket tak naik-naik ataupun bendera mata lebam....paling haru, bendera negeri yg tak wujud...alah.....bendera SANG SAKA hantu raya tu........kahkahkah!

    ReplyDelete
  13. Hello bro..lks dan dsai tu menteri ka..dorang datang guna harta kerajaan ka..dorang hadir program anjuran kerajaan ka...kalau nak komen jadilah macai yang genius sikit bro...hehehe

    ReplyDelete
  14. halo bro. lks dan anwar tu satu parti satu agama. mana boleh pakai jalur gemilang. la. pemimpinkami lks dan anwar sangat bagus .

    walaupun dia meliwat..kami tak kisah la.

    ReplyDelete
  15. Barang siapa masok ke rumah Abu Supian dia selamat

    seruan ini dapat didengar semasa peristiwa futuh Mekah
    padahal Abu Supian pemimpin Mekah

    Inilah contoh politik matang, sebahagian dari rahmatan lil'alamin

    ReplyDelete
  16. Waktu kt bazar tu,, UMNO yg bgy bubur,, tetibew je dap ni menyemak dtg,konon2 nk tolong,, tapi pkai tuah orang,, aq ade kt situ,, aq nampak sendiri,, Jadi orang tu jgn nk menuding jari je kejenye...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...