Tuesday 21 August 2012

ADAKAH INI PUNCANYA MENGAPA DISETENGAH SAWAH PADINYA TAK MENJADI????



UMNO BERPOLITIK LANGSUNG TIDAK MEMPUNYAI AKHLAK.

Apakah pemberian baja cecair keluaran Kementerian Pertanian dan Asas Tani ini menyebabkan keluaran padi kita tidak begitu menjadi?

Baja dengan menggunakan dana pembayar cukai, dilabelkan dengan cop dacing sebiji seketul macam lambang Barisan Nasional ini amat jelas menunjukkan yang UMNO/BN kini sudah nazak, terdesak terpaksa menggunakan cara politik bangkrap.

Belum pernah terjadi dimana-mana negara didunia, pemberian baja subsidi dipolitikkan dengan menempelkan lambang parti seolah-olah itu datangnya dari kantong parti dan bukannya dari wang rakyat. Negara Israel Yahudi Laknatullah pun tidak melakukan sedemikian rupa.

Ertinya UMNO/BN jauh lebih hina dan teruk berpolitik dari Yahudi Laknatullah. ITU ADALAH REALITI YANG UMNO JANGAN NAK NAFI.

4 comments:

  1. kalau musim ni aku dapat racun bantuan cap dacing,mau merosot lagi hasil padi.....(sg.besar)

    ReplyDelete
  2. Biasalah Ameno HARAM JADAH, ingat duit rakat, duit mak Bapak dia.

    ReplyDelete
  3. Baja tu x salah pun... yang salah petani sendiri... sebabnya kufur nikmat....gambar tu menunjukkan padi kena bena perang bukan salah baja..

    ReplyDelete
  4. DAJJAL MENGANDAG merusak kekiri dan kekanan dia akan mendatangi setiap lembah dan berseru bagi menyesatkan ummah. Mana mana kaum yang menerima seruannya(sokong/undi dia) dijamin rezeki mereka, dia berseru kepada langit supaya menurunkan hujan, lalu tanaman menjadi hijau, ternakan menjadi gemok,mereka merasa senang kerananya.
    Dia mendatangi suatu kaum yang lain tetapi kaum itu menolak dan enggan beriman kepadanya, Dajjal keluar dari situ, keesokannya rumput menjadi kuning, daun pokok tanaman berguguran, ternakan menjadi kurus dan mati.
    Barangsiapa BERIMAN KEPADA DAJJAL maka dia TELAH KUFUR KEPADA TUHAN YANG MAHA ESA.
    .......Perhatikan lambang PENGANDAG secara kebetulan atau memang YA seperti tertera di botol .......
    Harus diingat sebelom keluar Dajjal yang sebenar ianya didahului oleh hampir tiga puloh Dajjal kecil yang mana kesemuanya mengajak kepada KEBATILAN/BOHONG/MENIPU/KHIANAT/KUFUR/PUTORBELIT

    Berhati hatilah bercermat mudah mudahan terselamat dari FITNAH DAJJAL

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...