Monday 20 August 2012

SUDAH KANTOI!!! CYBERTROOPER UMNO MEMFITNAH KONONNYA SEORANG AHLI UNIT AMAL PAS KENA TANGKAP KHALWAT DIMALAM RAYA RUPA-RUPANYA DICILOK DARI KES DI INDONESIA YANG TELAH BERUSIA LEBIH 3 TAHUN YANG LALU..


Seorang Facebooker  UMNO yang menggelarkan dirinya Mahkota Dewa telah membuat fitnah kononnya seorang ahli Unit Amal PAS telah kena tangkap khalwat dimalam raya disebuah hotel.

Semakkan didapati dia telah cilok foto itu dari kisah di Indonesia.


Sila baca dibawah ini..



29/8/2009 0:44 WIB
Oknum PNS Ditangkap Mesum di Banyuwangi


Suhaili-Banyuwangi,
Seorang oknum PNS di Pemkab Banyuwangi, Jawa Timur bersama 5 pasangan mesum lainnya terjaring dalam Operasi Pekat yang digelar Polres Banyuwangi dan Satpol PP Banyuwangi malam ini.

Oknum PNS tersebut berinisial HP berusia 31 tahun yang bekerja di kantor BPN Banyuwangi itu ditangkap tengah berduaan dengan seorang wanita yang bukan istrinya di kamar kos.

Para pelaku mesum ini, selanjutnya digelandang ke Mapolres Banyuwangi untuk dimintai keterangan.

Wakapolres Banyuwangi, Kompol Hardjo Maryono kepada wartawan, Jumat, 28 Agustus 2009, mengatakan, mengenai sanksi yang akan diberikan kepada oknum PNS tersebut, diserahkan kepada atasannya. Sedangkan, 5 pasangan lainnya dijerat pasal melanggar tindak pidana ringan.

Selain itu, ia menambahkan, operasi ini untuk menciptakan suasana yang nyaman yang mendukung kegiatan ibadah di bulan Ramadhan 1430 H.

"Operasi Pekat ini untuk menanggulangi berbagai penyakit di masyarakat selama Ramadhan ini," ujar Hardjo.
(rei)

FITNAH DENGAN UMNO TIDAK BOLEH DIPISAHKAN... UMPAMA KENTUT DENGAN TAIK.

4 comments:

  1. mana sumbernya?
    indon pun ada pencegah khalwat ker?

    ReplyDelete
  2. oh yer, setakat tulisan berbahasa indon pun, belambak budak2 pr lepasan universitas indon yg mahir

    ReplyDelete
  3. betul3....saluttttt.....fakta yang sahih 09:04

    kalu sapa2 pun leh wat bahasa indon.... ko jugak panda wat muka mcm unit amalkan.... ntah sapa2 jugak muka ko amik....ko igt m'sia jer ader pencegah maksiat ke.... buka mata laa samdull xreti2 nk baca info luar negara ke....terperuk isu dlm m'sia je ko tau.....sewel terkantoii derrr.....

    ReplyDelete
  4. kt indon lg teruk klau kena tngkap khalwat.siap hukum hudud lg.
    jgn jd jahil dok sngka kt malaysia je ada pncegah maksiat...
    rajin2 la rujuk sumber luar...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...