Wednesday 8 August 2012

KERETA MERCEDES BENZ NO PLATE ROO5 MAH DIKATAKAN MILIK ROSMAH MANSOR YANG DISIMPAN DIUK UNTUK KEGUNAANNYA BILA BELIAU BERADA DISANA TERSEBAR LUAS DIINTERNET.



Diberitakan kereta Mercedes Benz no plate ROO5 MAH ini kepunyaan Rosmah Mansor, yang disimpan di UK untuk kegunaan beliau bila berada disana.

9 comments:

  1. slm..
    kalau tak de bukti jgn siarkan/sebarkan..
    jgn tiru perangai pencacai2 ameno yg suka memfitnah..

    ReplyDelete
  2. Btui...jgn tohmah....cari bukti..baru islam..ikut mcm rafizi

    ReplyDelete
  3. rosmah lain ader gak yang kaya

    ReplyDelete
  4. Memang Rosmah lain pun ada yg kaya raya,tapi Rosmah lain mungkin guna titik peluh sendiri,ada perniagaan sendiri,dan tidak membazir sesuka hayi.Rosmah lain susah mengumpul kekayaan,sebab tu dia tidak bermewah mewah sesuka hati.

    ReplyDelete
  5. Siasat dulu. Baru cerita. Nanti sesia aje kena saman.

    ReplyDelete
  6. pelik-pelik bulan-bulan puasa ni buat-buatlah kebaikan...jangan dok cari kesalahan dan keaiban orang lain....Taubatlah! mungucaplah! buat-buatlah amal ibadat dari bergosip.....

    ReplyDelete
  7. x abis2 ler org mesia nih nk jaga tepi kain org.. setiap keluarga ada tanggungjawab sendiri.. 1 keluarga menjaga keluarganya dengan baik. kalau semua mencontohi keluarga yang baik itu, aman damai lah mesia ini.. tapi sebaliknya.. gajah depan mata tak nampak tapi semut seberang laut nampak. Sesuatu perkara yang tak elok, kita doakan semuga semoga allah taala memberi hidayah. bukan dengan cara mendedahkan nya kepada orang lain. Kalau ianya FITNAH, dosanya lebih besar dari Membunuh dan Berzina... renungkanlah..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...