Thursday 30 August 2012

KEMENTERIAN PENERANGAN, KOMUNIKASI DAN KEBUDAAYAN ANJURKAN CABUTAN BERTUAH HADIAH-HADIAH KERETA, MOTOSIKAL DAN TIKET KAPAL TERBANG UNTUK PUJUK DAN PIKAT RAKYAT DATANG KE HIMPUNAN MERDEKA KE-55 JANJI DITEPATI DI STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL...DAH TERDESAK SANGAT NI WEH!!!!!!



Difahamkan demi memikat dan memujuk rakyat supaya datang beramai-ke Stadium Nasional  Bukit Jalil, Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan ( KPPK ) yang menterinya Rais Yatim, telah mengadakan cabutan bertuah kepada para pengunjung.

Hadiah-hadiah adalah seperti sebuah kereta, motosikal dan tiket kapal terbang selain beberapa barangan elektrik.

Sebelum itu SKMM dan juga KPKK telah menghantar beberapa kali sms kepada pengguna celcom, maxis dan digi supaya sama meramaikan.

Dah terdesak sangat dah UMNO ni..Petanda mereka tau himpunan Merdeka kali ini tidak mendapat sambutan seperti yang diharapkan.

ITULAH PADAHNYA APABILA PROGRAM NEGARA DICULIK MENJADI PROGRAM PROPAGANDA MURAHAN UMNO!!!

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...