Monday 27 August 2012

JANJI DITEPATI!!!!... DATUK SERI ANWAR IBRAHIM BERJANJI JIKA PR TAWAN PUTRAJAYA PADA PRU 13 NANTI, BELIAU TIDAK AKAN TINGGAL DI SERI PERDANA!!!.. KOMPLEKS ITU HANYA DIJADIKAN SEBAGAI RUMAH MENYAMBUT TETAMU KEHORMAT SEBAGAI LANGKAH BERJIMAT CERMAT DALAM MEMBELANJAKAN WANG RAKYAT!!!



Datuk Seri Anwar Ibrahim secara rasminya telah berjanji tidak akan tinggal di rumah kediaman rasmi Perdana Menteri, Seri Perdana,  jika rakyat memberikan amanah dan mandat untuk mentadbir urus Putrajaya pada PRU 13 nanti.

Satu langkah bijak sebagai menjimatkan kos yang menggunakan dana pembayar cukai.

Ini baru dinamakan pemimpin berjiwa rakyat, bukannya macam UMNO, pemimpin yang cekik darah wang rakyat.

JANJI DITEPATI... BERI PELUANG UNTUK DSAI BUKTI...YANG PASTI RAKYAT TIDAK AKAN RASA RUGI.


3 comments:

  1. habis kalau x duk kat seri perdana tu DSAI nak duk mne?? buat umah lain? yg lagi besar dr seri perdana tu?
    sila nyatakan sekali rumah mne yg DSAI mahu tinggal jika tidak mahu tinggal di SERI PERDANA...

    setakat cakap ROSMAH pon boleh...

    ReplyDelete
  2. sedara, sila lihat temubual terkini dgn Dato Seri Anwar di youtube. Beliau berkata beliau akan duduk di kediamannya sekarang. Seri Perdana bukannya satu-satunya tempat tinggal untuk perdana menteri!!!!

    ReplyDelete
  3. betula la dia taknak tinggal kat situ,sebab dia kan nak lelong Putrajaya.Apa punya bengong la GENG2 PKR ni..sanggup ke korang yang pro PKR ni,nak biarkan Putrajaya di lelong?berbilion duit negara digunakan(duit korang jugak),then kalo dilelong, mane pekerja2 yang kerja kat putrajaya tu nak pergi?Silap2,kot ade sedara mara ko keje sane, pun diberhentikan.
    pikir la sket secara mendalam,jgn la nak meng'khinzir' buta je...
    Orang politik boleh cakap,janji macam2 beb, tapi ARE YOU SURE THAT HE WILL KEEP HIS PROMISES????

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...