Sunday 2 September 2012

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!.....CARA PROPAGANDA NAJIB RAZAK DENGAN PARA PEMIMPIN KOMUNIS SALING TAK TUMPAH.....KEBETULAN ATAU IKUTAN???



Nampaknya cara Datuk Seri Najib Razak mau memikat dan menambat hati rakyat sebiji seketul apa yang diguna pakai oleh para pemimpin komunis dulu dan kini.

Menggunakan kanak-kanak dan budak sekolah sebagai bahan.

Mau menonjolkan kononnya seorang pemimpin yang penyayang dan mesra kanak-kanak.

Cara ini mulai digunakan serta dipopularkan oleh bekas Presiden Vietnam Ho Chi Minh dan diikuti oleh bekas Presiden Korea Utara dulu dan kini.

Cuba perhatikan betul-betul gambar-gambar yang dimuat naik.

Kebetulan atau ikutan?

SIAPA YANG SUDAH DIRESAPI KOMUNIS?

7 comments:

  1. Nak pelik pe. Hak kita disekat pun mcm kat Negara komunis gak. Nak berhimpun secara aman pun kena tangkap. Deklamasi puisi pun kena siasat. Internet pun tak bebas. Bukan komunisme ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape betul ni?

      Delete
    2. nak meliwat depan pasaraya pun kena sekat, nak beromen2 dan berkissing2 perempuan sesama perempuan atau lelaki sesama lelaki pun kena sekat... apalah negara ni..semua kena sekat. Bukan komunisme ke tu?

      Delete
    3. Ini cara nak mnjadi PM dn menguatkan kuasa dia...x hairan la cara nie adlah strategi dia... prsoalannye ikhlaske dia ni?

      Delete
  2. Aku dah lama tahu. Dulu zaman mahathir pun sama. Berbondong budak pusat belia, pelatih-pelatih kesihatan, tak tinggal juga satu kolej untuk pro ameno dibawa bila ada program ameno/mahathir/pengampu! Yang herannya anak aku yang belajar kat kolej mca kata kolejnya tak masuk campur hal politik mca. Tak de pulak pengarah atau pensyarah mengampu soi lek ke atau soo kwan ke liong sik ke . Patutlah pelajar Cina cemerlang dan pelajar melayu layu!!!

    ReplyDelete
  3. mmg mcm komunispn... depa kn ada hubungan kerjasama dgn party komunis china...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerjasama buat propaganda murahan......

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...