Friday 7 September 2012

ISU GADIS CINA PIJAK GAMBAR NAJIB YANG MEMOHON MAAF!!!!..NAJIB AKAN LAKUKAN APA SAJA DEMI MERAIH SOKONGAN KAUM TIONGHUA..



Sejarah pemerintahan Najib Razak semenjak menjadi Perdana Menteri menunjukkan yang beliau sanggup lakukan apa saja demi meraih sokongan kaum Tionghua di negara ini yang kian merudum teruk.

Sudah diketahui umum yang sokongan kaum Tionghua kepada UMNO/BN adalah disekitar 15-20% saja.

Para penganalisis politik meramalkan semua kawasan parlimen dan DUN dibandar-bandar dan luar bandar yang majoritinya pengundi kaum Tionghua sudah pasti jatuh ketangan calon Pakatan Rakyat.

Membuktikan sokongan kaum Tionghua kepada PR bukan saja datang dari bandar malahan diluar bandar juga.

Ini membuatkan kerajaan Najib Razak gusar, gelabah dan gundah gelana.

Sudah menjadi rahsia terbuka sokongan orang Melayu kepada UMNO/BN dan Pakatan rakyat hampir sama kuat. Tetapi dikawasan luar bandar dan rancangan Felda serta pendalaman lebih memihak kepada UMNO tetapi ianya menjadi sebalik apabila sokongan orang Melayu di bandar-bandar.

Penentu siapa yang menguasai Putrajaya terletak ditangan pengundi baru terutamanya anak-anak muda serta undi dari bukan Melayu.

Sebab itu najib Razak sebagai pemimpin UMNO yang terkenal sebagai pemimpin yang lembik dan penakut akan lakukan apa saja demi meraih sokongan kaum Tionghua.

Memaafkan gadis Tionghua yang melakukan pijakkan keatas gambarnya di Janji Demokrasi tempoh hari pada pandangan admin, dianggap satu peluang terbaik untuk beliau ambil demi mencapai niat itu.

Beliau mahu sedaya upaya menunjukkan kepada kaum Tionghua yang beliau adalah seorang pemimpin yang pemaaf.

Lihat saja kisah bagaimana beliau bukan saja memaafkan seorang budak Cina yang menghina azan dan lagu Negara ku dengan membuat video klip yang dimuat naikkan dalam Youtube Namewee, tetapi Najib telah pergi jauh dari itu dengan menobatkan Namewee sebagai warga contoh penganut 1M'sia.

Seperti biasa tiada sepatah haram perkataan membantah dan ketidak puas hati terpacul dari mulut-mlut para pejuang "KETUANAN MELAYU" termasuklah NGO Tiga Jalur Islam, Melayu dan Raja, JATI..Dari mulut pemuda UMNO jangan nak mimpilah.

Tindak tanduk beliau ini akan pasti mengundang ketidak puas hati dikalangan penyokong beliau yang memiliki politik keras jiwa seperti yang duduk dikelompok NGO-NGO seperti PERKASA, JATI dan PEKIDA termasuk Pemuda UMNO sendiri...Tetapi, beranikah mereka bersuara dan membantah?.....TAUBAT LAHOM TIDAK AKAN BERANI PUNYA.

Najib Razak admin lihat sudah anggap macam dewa pula dikalangan pengtaksub dan pengkagum beliau.

NAJIB AKAN MENGAMALKAN POLITIK MATLAMAT MENGHALALKAN CARA WALAUPUN DIANGGAP DAN DILIHAT SEBAGAI POLITIKUS YANG TIADA TULANG BELAKANG DAN PENDIRIAN KUKUH SERTA BERPRINSIP.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...