Sunday 2 September 2012

Lihat sendiri perangai setan penyokong PERKASA berjiwa UMNO serang DSAI Di Masjid Seberang Pumpong,Alor Setar ketika sedang menyampaikan tazkirah!!!

2 comments:

  1. lps ni kena stanby pngawal rmai2 skit,xmo dh jd camni...barua2 ni kna ajaq skit,jgn blembut dah...ALHAMDULILLAH area kulim n kedah selatan xpnh jd pkara2 xdingini time ceramah or tazkirah coz kmi sentiasa bersedia...puak2 haram jadah ni mmg krg ajaq...try buat kat sini tgk,mampoih la hgpa kna...pelaq sngguh!!

    ReplyDelete
  2. budak hutenmelentang2 September 2012 at 23:44

    Jelaslah bahawa PERKASA adalah sebuah pertubuhan perkauman sempit bertunjang keganasan dan tidak langsung mempunyai unsur agama Islam walau secubit. Lihatlah perbuatan mereka ini, dan lihatlah wajah2 mereka ... samseng. Kepada Anwar Ibrahim, teruskan perjuangan. Lihatlah musuh kamu sedang kepanasan di luar dan di dalam badan mereka. Sejukkanlah badan kamu dengan kesabaran dan yakinlah janji Allah kepada kemenangan yang diberkati selagi kita berada di atas jalan yang benar.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...