Saturday 1 September 2012

PANASSS... DENGAN BAS PAKATAN RAKYAT PUN UMNO TAKUT INI KAN PULA PARA PEMIMPINNYA....BAS JELAJAH MERDEKA RAKYAT DISERANG DIKOTA BAHRU, KELANTAN!!




Bas Jelajah Merdeka Rakyat Diserang

Pada awal pagi tadi sekitar jam 5 pagi, bas Jelajah Merdeka Rakyat yang kini dalam rangka perjalanan ke Pahang, Kelantan, Kedah dan Perlis telah diserang berdekatan Pasar Siti Khadijah, Kota Bharu, Kelantan.

Menurut kemaskini Twitter oleh Dato’ Seri Anwar Ibrahim, cermin bas tersebut telah dipecahkan dan cat merah disimbah pada bas tersebut. Insiden ini disyak
i didalangi oleh samseng upahan.

Sehubungan dengan itu, satu laporan polis telah dibuat di Balai Polis Kota Bharu sebentar tadi dan pihak polis telah memberi jaminan akan menjalankan siasatan segera berhubung insiden ini.

Susulan dari itu, satu sidang media khas juga akan diadakan pada jam 11 pagi ini di Ibu Pejabat KEADILAN di Petaling Jaya oleh Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli.

PEJABAT DATO’ SERI ANWAR IBRAHIM

Via Anwar Ibrahim

http://anwaribrahimblog.com/2012/09/01/bas-jelajah-merdeka-rakyat-diserang/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=bas-jelajah-merdeka-rakyat-diserang

8 comments:

  1. Kalau pkr tak takut tak yah la buat report polis. Bas satu tak boleh jaga ada hati nak jaga rakyat. Sakai!


    PKR BODOH

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh punya komen,,takkan bas nk kena jaga mcm simpan baju dlm almari,, mangkuk

      Delete
  2. ne semua perbuatan manusia takut kepada kebenaran takut kepada demokrasi..umno/bn semakin dijauhi rakyat.

    ReplyDelete
  3. bodoh punya komen,, takkan bas nak kena jaga mcm simpan baju dlm almari,, mangkuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawak kau ne. Pastu Kalau ko jaga rakyat kau jaga macam simpan baju dalam almari ke. Dol PKR jangan la lurus sgt!

      Delete
  4. Saya percaya yang buat kerja gila ini orang Melayu, yg mengaku Islam. Tidak ada rasa malu dan bersalah kah?

    ReplyDelete
  5. Tu la cakap bodoh. Tu perumpamaan la bangang. Contoh jagaan yang baik seperti adakan pakguard. Baju kau simpan dlm almari pon boleh upah pakguard kalau kau nak. Beb jangan baca byk sgt blog baca buku lain kali.

    Uknown buta kayu!

    ReplyDelete
  6. joyah (tuan blog)... taktik al jubori nak dapat simpati lagi ni keh keh keh... konon ade org umno buat khianat le tu...keh keh keh, taktik ni same mcm si jubori ni ckp dia mahathir suntik dia virus ngan hiv dulu k... agaknye mahathir tersuntik virus gila babi kot kat si jubori kah kah kah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...