Tuesday 1 July 2014

DI BERITAKAN INILAH WAJAH PEGAWAI WARAN MUHAMMAD RIZALMAN KAKITANGAN PEJABAT PESURUHJAYA TINGGI MALAYSIA KE NEW ZEALAND SUSPEK KES MENCABUL DAN CUBA ROGOL YANG KINI HANGAT DIPERBINCANGKAN.

8 comments:

  1. Dahlah muka hancur perangai pun buruk. Hmmm nak jumpa lelaki hensem dan baik mcm aku zaman sekarang ni memang susah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. butul butul. nak cari wajah hensem bercahaya keimanan tanpa pernah melakukan zina dan liwat spt anwar memang susah skrg ni..

      tengok betul2 muka nuwar..


      kikiki

      Delete
    2. Anonymous1 July 2014 21:21 : baik ko xyah puasa, dari memfitnah ngan memburukan org lain. bodoh ko ni, guna akal skit

      Delete
    3. Cer cek betul2 dia ni ahli umno....dah pasti punya. Kan umno suka rogol merogol. Yg paling atas kaki rogol apa lagi yg bawah beb. Hohoho

      Delete
  2. tumpang iklan cik hanisya...
    watch top gear u.k full episode at http://ow.ly/yyczp
    enjoy and t.y...

    ReplyDelete
  3. Lelaki dalam gambar diatas sebenarnya sudah lulus ujian..... dia adalah pelajar yang mengambil kursus liwat dalam mahkamah kerajaan Barisan Nasional selama 17 tahun lalu diberi tugas sebagai pegawai diplomat di New Zealand.

    Untuk membuktikan bahawa Muhammad Rizalman Ismail telah berjaya kursus liwat – maka beliau telah memecah rumah dan serangan dengan niat untuk merogol warganegara New Zealand– ....kah....kah..kah..

    Diatas kecemerlangan itu maka menteri luar meminta kerajaan New Zealand agar pertuduhan terhadap Muhammad Rizalman Ismail – digugurkan tanpa syarat.....kah...kah...kah..

    Aku sokong kerajaan Barisan Nasional kerana aku memang suka perangai nya yang celaka....kah...kah...kah...

    ReplyDelete
  4. heran...heraaaaannn...heraaaaannn..

    ReplyDelete
  5. bodoh punya org bikin malu sama kampani... bodohhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...