Wednesday, 24 April 2013

BENAR LAGI SAHIH!!!..PAS ADA UNIT AMAL UMNO PULA ADA UNIT SAMSENG!!!!


Begitulah persepsi rakyat kini apabila membezakan antara Unit Amal Malaysia PAS dengan Pemuda UMNO Malaysia.

Umpama langit dengan bumi..Mungkin dikalangan UMNO menafikannya tetapi ini adalah realiti.

Kalian boleh lihat disekeliling sejak akhir-akhir ini kelakuan dan gelagat Pemuda UMNO Malaysia.

Kerja-kerja samseng apa yang Pemuda UMNO tidak lakukan keatas Pakatan Rakyat sama ada waktu penamaan calon, ceramah dan pasang bendera.

19 comments:

  1. alhamdulillah, imam masjid nabawi, syeikh muhammad solah ubair menyatakan sokongan kpd bn semasa melawat malaysia. wahai penyokong pr sekelian, marilah kita bersama2 mengikuti jejak golongan alim ulama yg luas pengetahuan agama ini. kita tolak fahaman syiah, liberalisme, pleuralusme dan komunis dlm pr.


    keza

    ReplyDelete
  2. karpal singh sekali lagi secara lantang menyatakan PAKATAN TIDAK AKAN MELAKSANAKAN HUDUD! aduh.. nampaknyer org pr dah kene tipu. apa citer ni?


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kisah la laksana hudud atau tak, yang penting adil, saksama, tiada rasuah dan tiada sikap negatif yang lain....saya sokong PAKATAN RAKYAT....

      Delete
    2. Anon 10:47.....
      Aku tahu lah sepsis ko orang ni takutlah ke hudud. Ko orang ni kan penyokong fahaman LGBT macam penghulu besaq ko orang Nuaq Berahi tu. Silap haribulan nanti kena sula kalau hudud ada kat bumi melaya ni...muahahahaha

      Delete
  3. Keza.. samakan cakap karpal singh, soi lek dgn najib antantuya,,,, pelik!!!!
    Ahhhhhhh...... pr jugak pilihan hati ku... theeee....

    ReplyDelete
  4. memang betul Omakkau....unit samseng ameno memang cukup'terkenal'....

    ReplyDelete
  5. Sedar2 lah wahai jijan mali... budak kampung jijan.. ramai Bangla menguasai stesen petronas, padahal petronas tu aset negara MALASia kenapa ramai mat Bangla kerja kat seluruh stesen Petronas???? Sekolah sudah di penuhi oleh anak2 bangsa asing, INDON yang telahpun diberi MYKAD.. Mereka dapat rawatan perubatan di Hospital percuma seperti kita.. Ada yang dapat lesen berniaga di pasar2 malam lagi, Hak kita telah di rampas oleh bangsa asing nih.. apa nak jadi dengan MALASia 10 tahun akan datang???? Renung2kan dan fikir2kan..... UMNO, PARTI PERKAUMAN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 11:14...
      kalau tak geti menari, jangan cakap lantai tu tak rata. Berapa banyak anak muda kita yang malas berkerja dan jadi mat rempit, masok university Seranti. Orang luaq tengok ada peluang, mereka masok lah. Hang kena selalu nasihat kan adik-adik dan orang muda kita ni supaya berusha untuk kuatkan jati diri masing-masing. Jangan berfikiran cukup seadanya. Untuk itu, ko orang kena hafal mentera keramat aku ni...

      Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
      Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
      Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
      Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

      SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

      hafal dan praktik kan...jangan hafal saja....kahkahkah

      Delete
    2. kalau tak geti menari, jangan cakap lantai tu tak rata. Berapa banyak anak muda kita yang malas berkerja dan jadi mat rempit, masok university Seranti. Orang luaq tengok ada peluang, mereka masok lah.????????????

      Ko paham tak sapa yang bawa masuk mereka semua.... Kerajaan mana yang memerintah??? PATI berlambak kat Mesia nih, mana pemutihannya.. Polis, Rela semua kena suap... Melayu MALAS sebab apa??? Sebab pemimpin korang dok asyik bagi hiburan kat mereka... Yang bodoh, bangang memang ramai dalam parti perkauman ko tu.. Samseng bila ramai2.. Sorang2 kecut telor...

      Delete
    3. Anon 12:53....
      Tak habis-habis nak salahkan orang. Kalau dah ko ni anti-establishment, nak buat macamana lagi beb??? Aku ada satu cara lagi....apa kata ko pi masuk jadi poliske, askar ke, RELA ke dan tengok sendiri macam mana depa kerja....itu pun kalau ko sanggup lah. Bila dah masuk, baru lah hang boleh 'earn the bragging right'. Ini tak pasal-pasal hang tuduh polis, RELA tu kaki makan suap. Walaupun ada yang buat kerja tu tapi sikit saja....kecik hati depa. Mentera keramat yang aku ajaq tu jangan lupa hafal. Kalau lupa, hah - ni dia....

      Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
      Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
      Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
      Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

      SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

      hafal dan praktik kan...jangan hafal saja....kahkahkah

      Delete
    4. udah2le jijan mati eh salah mali. potong je pele kau tu. dasar pngampu,bangang. ataupun kau tahu umno zalim tapi ko buat tak tahu. besar dosa beb. buang je pele kau tu.

      keza

      Delete
  6. Haah ek...jd mat rempit..kuar masuk universiti serenti bak kta kau..guna sistem pendidikan sape tu ekk??nape la ramai sgt jd mat rempit...ulama umno ajar kot..ini kalilah..tukar!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini sorang lagi macai PR yang macam Jijan Mali cakap tu. Tahu nak salahkan orang saja. Bila mak-bapak suroh pi sekolah, ko masuk pintu pagar depan keluaq pagar belakang pi cyber cafรฉ. Aku tengok anak-anak cina dan india yang pergi sekoleh gomen elok saja dapat A+ berjela. Lepas tu bila kantoi exam, salahkan system pendidikan. Yang dia tahu nak tukar, tah apa kebendanya yang nak tukar tu, macai ni pun tak tahu agaknya. Nanti akau habakkan - hang kena tukau dari PR ke BN...ingat tu dari parti lambing mata dajal, bulan, roket ke parti lambing dacing.

      Delete
  7. Tahun lepas banjir kat Lembah Jaya Utara, Ampang, ramai orang tolong membantu. Yang dah tentu sebuk ialah umno. Siap buat pos sebelah surau. Bila azan berkumandang buat pekak je jantan betina. Berlagak lagi tu bila bagi bantuan, orang lain pun tolong juga macam ATM, tak de pun berlagak. Yang menyentuh hati hanya satu bila azan berkumandang Unit Amal Pas terus ambil wuduk dan solat berjemaah walau pun di atas jalan raya. Tak sibuk pun macam Melayu totok dengan berbagai alasan klasik (kalau ziarah jenazah bila ajak solat jenazah kata seluar kotorlah, nak balik cepatlah - yang sebenarnya jahil muraqab!!!). Itulah bezanya orang berpolitik berpandukan ugama dengan orang berpolitik berpandukan fahaman asobiyah yang masih diwarisi dari zaman firaun.
    Yang kelaksarnya dalam ramai-ramai samseng tu ada yang kerja bawak lori syarikat Cina, ada yang kerja despatch dengan syarikat spare-part Cina, ada yang beli motor berhutang dengan kedai Cina, ada yang menjadi body guard tokey Cina. Bos-bos umnonya naik mercedes, duduk di banglo, bercuti diluar negeri, bini 2 atau 3. Bangkai bernyawa ni di bagi seratus dua berlagak samseng. Bila sorang diri kecut buah. Kalau kuat buatlah macam tu kat Buntung ke atau kat Kepong ke atau kat Tanjung Sepat ke atau ka Balakong. Gangster kampong sama jugak macam jaguh kampung!!! Bila sorang ekor masuk celah kangkang!!!!

    ReplyDelete
  8. mohamed iskandar kutti24 April 2013 at 15:52

    Komen yang agak berakal dr sibapak jin.jijan lahabau.ramai nya anak muda runtuh akhlak kerana umporno sememang nya mahukan rakyat jahil supaya mudah dilekakan dan diperintah.pernah ke umporno buat program agama besar besaran.tak pernah.pernahkah umporno buat program maksiat besar besaran.ada dan selalu.pemimpin umporno punya bodoh agama sampaikan soalan asas budak sek rendah yangmana bayangan jawapan diberi pun gagal menjawab nya.tu pemimpin no 1umporno.soal jawab agama tentang najisb pun gagal dijawab ape citer beb.malaysia meriah tu hasil urusan siapa.malaysia meriah adalah dasar pintu terbuka olahan umporno.jika nak citer kegagalan dasar dan tanggungjawab pada negara oleh umporno ni,bole buat novel la.last sekali berani nya samseng umporno bila ade polis je.hakikat nya polis dok cover samseng ni.tak percaya layari yuotube mesyuarat sg.tengi.one by one.sori la.sembang kuat bole la.samseng haprak umporno.bodoh.baghal.sama mcm jijan bapak jin.nickname pun dah nampak bodohnya pencacai umporno ni.nama tak berjenis dipilih nya.bodoh.baghal.bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamat Kutti 15:52....
      Haaa...komen mamat kutti di atas itu adalah contoh terbaik tahap mental macai-macai PR le ni. Macammana punya marah pun ko orang semua kat BN, hang kena pegang rangkap terakhir Rukun Negara kita ia itu 'KESOPANAN DAN KESUSILAAN'. Jadi macammana bengan tahap gaban pun ko orang, tulislah dengan berwibawa.

      Walaubagaimana aku ucapkan terima kasih sebab sedikit sebanyak, mamat kutti ni ada puji komen dari Jijan Mali. Orang berbudi, kita berbahas....betul tak....Macammanapun jom ramai-ramai kita ulang balik mentera keramat kita....

      Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
      Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
      Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
      Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

      SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

      ....hafal dan praktik kan....jangan hafal saja tau...peace everyone...

      Delete
  9. Skrg ni umnonok da mula spin yg konon nya pr yg akn n da timbul kn kekecohan!!! Wataci dpt baca dah..dari awal lg umnonok juga yg mula ckp pru13 akn jdi pru yg paling panas!..mcm2 ble berlaku! Tpi dipihak pr xpun nk ckp apa...udah nya..dia org yg ckp..dia org yg buat ps tu spin blk pr yg kena...rasa nya rakyat pun tahu permainan biasa yg dibuat umnonok ni...yg pasti umnonok akn buat apa saje utk menang pru kali ni...sb nya keadaan da trdesak n trtekan...

    ReplyDelete
  10. HIDUP HIDUP HIDUP BN!!!!!! HANCUR HANCUR HANCUR PR!!!!!!W

    ReplyDelete
  11. tak yah gaduh2 tunggu saje 5 mei ni...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...