Tuesday 23 April 2013

RAYUAN IKHLAS YANG TERBIT DARI HATI YANG JUJUR BEKAS ORANG HEBAT DAN KUAT UMNO KEPADA PARA SAHABATNYA YANG MASIH BERSAMA UMNO!!!!


"SUDAH SAMPAI MASANYA SAHABAT-SAHABAT DALAM UMNO BERFIKIR UNTUK PERUBAHAN DENGAN MENGUNDI PAS!!!!"
Itulah bunyi dan nada rayuan bekas orang hebat dan kuat UMNO kepada sahabat-sahabatnya yang masih bersama UMNO...

Marilah sama-sama melakukan perubahan demi masa depan negara yang lebih cemerlang dan gemilang serta kebahagiaan dan kesejahteraan anak cucu cicit kita.

Janganlah perjudikan nasib genarasi akan datang ditangan UMNO....Cukuplah lebih 56 tahun diberi mandat dan amanah memerintah dan menjaga negara kita yang tercinta.

INI KALILAH TUKAR...JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

16 comments:

  1. kenapa TS muhd masuk pas,tentu lah bukan untuk projek,wahai macai umno dengar la penjelasan Tan Sri,beliau masuk PAS setelah belajar dan memahami AL-QURAN selama setahun dan beliau faham apa tuntutan AL-QURAN terhadap hambanya,SEBAB TU UMNO bermatian hendak melayu bodoh dan tak faham ISLAM supaya senang melayu-melayu ni diperbodohkan.JIKA melayu faham AL-QURAN DAN ISLAM PASTI MELAYU TU TAKKAN SOKONG UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kata kawan-kawan marhaen, Tok Mat Taib ada perkara yang belum selesai dengan Anwar Ibrahim. Tok Mat Taib ada cara sendiri. Anwar tahu, Tok Mat taib tahu.., kita yang lain tenguk saja, jangan melebih bijak.

      Delete
    2. kalo betul jujur dan ikhlas pulangkan jutaan ringgit yang dipulun waktu dalam umno dulu!

      Delete
  2. Munafiqun kezakera sedang memanjat pokok kelapa.munafiqun pak ali sedang kemas dapur.eeeee.tak malu.takut bini.almunafiqun jijan bapak jin tengah mentedarah tulang anjing dan asap kemeyan rosmeh.sat lagi tu adalah komen bodobiol dr depa ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita bertutur biar beradab, bukan begitu kita terdidik dan mendidik.

      Delete
    2. ini khas untuk anon 15:20....

      Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
      Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
      Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
      Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

      SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

      ....kahkahkah...peace brother...kahkahkah

      Delete
    3. Ini jugak untuk Anon 15:20...komen ni aku pinjam dari anti-hanturaya. Kalau hang tak setuju, marah hanturaya tu, bukan aku tau...kahkahkah...

      '.....Alhamdulillah, depa setuju bawak masok hantu-hantu raya ni dalam parti PAS-piss-pussy depa tu. Terima kasihlah banyak-banyak. Ko orang tahu bagaiman susah nya kami nak halau hantu raya ni dari parti kami. Dah bertong-tong darah kami dan rakyat marhean kena hisap, itu pun dua-dua hantu raya ni tak puas-puas. Last-last sekali hangpa dapat pujuk dua-dua ekoq ni masut geng hangpa....terima kasih lah banyak-banyak. Jasa baik hangpa semua ni tak mungkin dapat kami lupa....kahkahkah, muahahaha,kahkah....

      Delete
  3. Sesunguh nya allah itu maha mengetahui akn apa yg kita smua tidak ketahui!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah atas petunjuk, rezeki dan rahmat hidup, bangsa, agama dan negara yang diberi Allah. Kalau kita jengah sebentar melihat musibah yang menimpa minoriti Islam di Myanmar, Selatan Thai dan Filipina, kita tidak dapat menahan air mata. Umat Melayu Islam tidak hidup dalam suasana yang sama, untuk itu kita panjatkan rasa Syukur tidak terhingga.

      Namun akhir-akhir ini bumi ini diuji. Umat Islam diuji dengan jantung agama, kalimah ALLAH. Ada yang cuai. Ada yang lalai. Ada yang sanggup jual jantung agama kerana kuasa.

      Sedangkan kuasa itu sendiri adalah ujian ALLAH untuk manusia. Kuasa bukan sekadar mampu buka mulut untuk berkata-kata, ia menuntut berpaut pada panji agama, bukan melihat dan merela, sedang yang bijak berkata sekadar mampu meleret ekur mata.



      Delete
    2. anon 19:36.....oleh itu undilah PR.....berjela2 ckp tapi last2 kene kelentong oleh UMNO/BN...apa guna......

      Delete
  4. Alhamdulilah, moga ramai ikut jejak

    ReplyDelete
  5. Hadi belum ulas soalan dia seorang diri telah bertanggungjawab menyebabkan lebih dari separuh umat Melayu Islam jatuh "kafir".

    Namun masih ada mahu bertakbir setiap ulas bait-bait pertuturan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka juga dengar Hadi bertaubat.... atau bertaubat hanya untuk orang yang tiada serban dan tak pandai guna jubah?

      Delete
  6. Alhamdulillah, depa setuju bawak masok hantu-hantu raya ni dalam parti PAS-piss-pussy depa tu. Terima kasihlah banyak-banyak. Ko orang tahu bagaiman susah nya kami nak halau hantu raya ni dari parti kami. Dah bertong-tong darah kami dan rakyat marhean kena hisap, itu pun dua-dua hantu raya ni tak puas-puas. Last-last sekali hangpa dapat pujuk dua-dua ekoq ni masut geng hangpa....terima kasih lah banyak-banyak. Jasa baik hangpa semua ni tak mungkin dapat kami lupa....kahkahkah, muahahaha,kahkah....

    ReplyDelete
  7. OMG! Bukankah anda salah seorang yang ditangkap dengan beg penuh dengan wang semasa di Australia? Bukankah anda yang dikutuk oleh pihak pembangkang oleh kerana persoalan dari mana asalnya wang yang begitu banyak pada ketika itu?
    Tolong lah wahai ahli-ahli politik Malaysia! Kita tidak perlu seorang lagi ahli politik yang tidak berprinsip untuk bertanding dalam PRU13 ini kerana areana politik Malaysia sudahpun bersesakan dengan orang-orang ynag tidak berpinsip dan bermaruah.
    Kalaulah betul kamu sudah bertaubat, keluarkanlah semua wang dan kekayaan yang telah kamu perolehi semasa anda masih berpangkat tinggi dengan kerajaan selangor.
    PULANGAN WANG RAKYAT DAHULU sebelum anda berkempen dan bercakap pasal agama, jiwa, ketelusan, kejujuran dan integriti.
    Ciiis!!!

    ReplyDelete
  8. Isu kalimah Allah telah lama digunakan dlm bible yg diimport dari Indonesia. 35,000 naskhah dibenarkan masuk ke Msia oleh menteri UMNO. Sabah dan Sarawak dah lama guna bible ini. Kesilapan ini mesti diperbetulkan semula melalui perlembagaan dan undang2. Isu ini tak berkesudahan kecuali dihalang melalui kuat kuasa undang2. Bagitu juga perlembagaan 153 tentang kebebasan beragama, kecuali bagi org islam. Ini juga perlu diperbetulkan kerana terdapat kelemahan dan merugikan org islam (dari segi akidah yg dah rosak).Sebagai contoh, seorang bapa cuba menarik kembali anaknya yg telah murtad utk kembali ke pangkal jln, tetapi tidak berjaya apabila kalah dimahkamah disebabkan perlembagaan 153 ini. Segala kesilapan dan kelemahan perlu segera diperbetulkan. 99% umat islam tak kira parti apa, tak setuju dgn kalimah Allah dlm bible.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...