Tuesday, 30 April 2013

USTAZ AZHAR IDRUS TURUN PADANG BANTU KEMENANGAN CALON PAS/PR PARLIMEN KUALA TERENGGANU....PETANDA KERAJAAN UMNO/BN TERENGGANU BAKAL TURUN!!!!


Rakaman gambar pendakwah terkemuka negara Ustaz Azhar Idrus jam lebih kurang 1.00 pagi tadi telah turun padang menjenguk persiapan para petugas PAS di depan Pejabat Pos Chabang Tiga, Kuala Terengganu.

Kehadiran beliau telah menyuntik semangat para petugas parti terutamanya anak-anak muda untuk berkerja keras tanpa mengharap dibalas demi menjatuhkan kerajaan UMNO/BN yang zalim lagi korup.

INI KALI LAH TUKAR.....JOM UBAH....SELAMATKAN MALAYSIA... PAS GANTI UMNO.... PR GANTI BN.

18 comments:

  1. takbir!..............penceramah yg berjaya menarik minat golongan muda untuk belaja agama

    ReplyDelete
  2. Ustaz mcm ni yang kita perlukan untuk membimbing kita.yang x mengharap balasan apa2.

    ReplyDelete
  3. Sampai sekarang aku tak faham-faham mengapa orang Terengganu yang mengaku Islam tak suka pada Ustaz Azhar atau mana-mana ustaz dan ulamak dari Terengganu. Tak pernah pun diorang surah kita mencuri, baham tanah orang, curi bini orang, kebas duit zakat, pelari duit syarikat. Semua yang disuruh baik-baik belaka. Ada kenalan kita pantang dengar ada ustaz bagi kuliah mesti hadir kalau tak de aral. Yang peliknya yang tak suka kat ustaz tu pung pakai jubah dan kopiah jugak!! Dunia-dunia!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam, inilah yg sering umat islam perkatakan n rakyat melayu tak faham2 sebab n maksud menyebabkan kaum melayu berpecahan kerana fahaman islam yg berbeda.. bangsa n kaum beragama berbeda itu bukanya kafir cuma budaya sesuatu kaum berbeza maka cara bersembahyang pun berbeza, dgn itu kepecayaan agama mestinya tak sama tetapi matlamatnya adalah sama. dgn itu apa sj kaum n agama bukannya kafir. melayu yg permainkan islam menyebabkan islam dlm perpecahan yg tergolong bangsa melayu tak bersatu kerana tak mempercayai islam yg mana lebih mempercayai melayu yg berkuasa itu adalah benar n dgn sdrnya islam dipinggirkan n hanya asas islam digunakan sebagai pelindung sedangkan melayu itu langsung tak hormat islam itu sdr.melayu ini disebut kafir...bermaksud keluar dari landasan agama n berselindung disebalik agama itu sdr. melayu ini sungguh kejam zalim malah apa sj sanggup melayu ini lakukan demi petahankan kuasanya n sehingga melayu ini menganggap mrklah tuhan segala alam dgn kuasa yg mrk ada. dgn itu hanyalah rakyat melayu yg mampu jatuhkan melayu ini dari terus berkuasa , dgn bantuan kaum lain maka kita rakyat malaysia mampu jatuhkan kejahatan pada agama n bangsa negara ini. semoga dgn ulasan ini mampu menyedarkan rakyat malaysia yg mana masih tak memahami. reformasi....tabbir.....amin.

      Delete
  4. Kalau hati dh jadi hitam dan keras,mmg susah la nak terima benda yang baik..
    Bersama samalah kita berdoa supaya golongan ini kembali ke pangkal jalan ..
    Moga Allah lembutkan hati mereka supaya dapat terima segala ilmu yang baik2..

    ReplyDelete
  5. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam, pada penyokong pr jgn marah sgt pada jijan sebab dia ada hak utk sokong mana2 parti yg di suka. dia memang seorang yg rajin n pegang teguh pd prinsip perjuangannya pada parti cuma sokongan yg berbeda fahamannya. kita pr harus hormat n berikan panduan semoga jijan dpt melihat lebih jauh parti mana lebih mengutamakan kebajikan n ketelusan utk rakyat malaysia. semoga pada pru13 nanti jijan berikan undi pada pr demi rakyat bukannya kepentingan individu. reformasi......tabbir......amin.

      Delete
    2. Anon 13:17....
      Tq bro for your understanding. Walaubagaimanapun PRU13 ni undi aku berpatah balik pada BN. Pada 2008 undi aku pada PR tetapi malangnya aku tengok selama 5 tahun ni begitu banyak masalah yang timbul dari PR - lebih besaq bencananya dari BN. So...brother...I choose the lesser of the 2 devil...peace brother....

      Delete
    3. jijan ni mesti org yg bbijak sebab dia nak :

      myk naik
      aes
      ptptn bayar
      yayasan bayar
      menteri baham lembu
      k pop
      bayar tol
      bayar cukai pintu

      u are man.....
      org camnilah kita nak dalam dunia ni....otak letak kat lutut...

      Delete
  6. Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


    Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


    SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
    Baca selanjutnya...

    ReplyDelete
  7. Napok samer,tp bukang dier..ahaks
    (ayat zizan)

    ReplyDelete
  8. si anjing BN ni kt mne2 pun ada je..hoi jijan mali mamposlh engkau sblum dosa engkau makin brtambah

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 12:23....
      Dosa jijan mali ko sibuk. Dosa ko tu amacam?????

      Delete
  9. Moga Allah lindungi jijan-mali, mmbersihkan hatinya,dan jika umno/bn hancur,kalah, moga Allah akan tetap mmberinya rezeki.aminn
    -matrock putrajaya-

    ReplyDelete
  10. Ustaz tahu tak satu patah perkataan yang baik dari ustaz akan jadi seribu patah selepas itu. Begitu juga satu langkah kaki ustaz seribu langkah pemuda di belakang ustaz. Percayalah, beribu lagi anak muda akan bangkit malam nanti menyambong kerja-kerja kempen untuk menghancur kezaliman. Takbir...

    ReplyDelete
  11. Jijan mali anjing BN

    ReplyDelete
  12. Anti pr 22:37 kompom telinga panjang mcm anjing..sikit hari hidung brtukar merah terus jadi babi BN..dptlh rm50 najib bayar!!hakk tuii..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...