Tuesday, 30 April 2013

TUAN PUNYA KARYA MENGAMUK SEBAB HASIL KARYANYA DICILOK DIJADIKAN BAHAN KEMPEN UMNO!!!!


Dahlah iklan tidak masuk akal, muka mat bangla dijadikan model sebagai warga bujang dan akhirnya berkahwin setelah mendapat bantuan Bujang 1M'sia.

Kini tuan punya karya gambar pengantin tampil meluahkan rasa ketidak puas hatinya...Berikiut adalah luahan hati tuan punya karya:-

INI MANIPULASI
this is not rite and this is tiada etika dalam bekerja. penulisan asal di sini

"Gamba pengantin ini saya ambil pada 15 may 2007..... menguna gambar ini di luar pengatahuan saya....gamba isteri telah ditukar... tak kira lah sape pon yng buat... INI KERJA TAK ELOK dan TAK BERTANGGUNG JAWAB

saya dah lihat sendiri banner ni ..Lokasi: presint 9 dekat petronas simpang 4- Nasrul Effendy "

karya pengantin adalah milik NASRUL EFFENDY. hak karya jurugambar di perkotak katikkan , karya is karya jangan rosakkan karya orang lain tanpa keizinan.

semoga kita di jauhkan dari sifat2 yang tidak elok dalam bekerja dan mencari keberkatan.

BEGITU HINA DAN JIJIK SEKALI PERMAINAN UMNO NI...SANGGUP DIEDIT WAJAH PENGANTIN WANITA DAN CILOK KARYA ORANG LAIN.

MANA PUNYA MUKA MAT BANGLALAH DIA AMBIL UNTUK DIJADIKAN WARGA BUJANG!!!!!
......


HANYA SI PENGHINA SAYA YANG SANGGUP HINA KEBIJAKSANAAN RAKYAT!!!

17 comments:

  1. Dah ada asas kukuh... sekarang ini zaman saman menyaman... so apa tunggu lagi.. saman jelah... masyuuuukkkkk....

    ReplyDelete
  2. Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


    Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


    SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
    Baca selanjutnya...

    ReplyDelete
  3. Menatang ape kau ngarut ni mangkuk hakkktui

    ReplyDelete
  4. Kalau x tiru tu bukan BN....

    ReplyDelete
  5. mcm mana pulak sebelum bangla, selepas jd melayu....ini mcm simbolik je ni..ptt la angkut bangla berkapal kapal skg ni ye jiby?

    ReplyDelete
  6. makna nya masa bujang bangla lah.lepas tu jadi pengundi warga meriah malaysia.wajah bertukar tu maksud nya bila ada mykad dan kahwin sah le jadi rakyat malaysia.dari iklan tu nampak jelas maksud tersirat betapa haramjadah nya pimpinan umporno mengkhianati negara.melelong negara secara percuma kepada warga asing demi mencapai maksud tujuan haprak untuk terus berkuasa.hanya bangsa melayu umporno yang menjadi pemimpin bersikap kurang ajar memjaja maruah agama,negara dan bangsa dengan menguruskan pemberian mykad kepada warga asing.ini lah pemimpin bangsa melayu yang begitu jijik perangai nya.kuncu kuncu pencacai yg terlibat sama semua nya bangsa melayu.kenapa lah bangsa ku umporno ni tahap haprak nya sampai begitu sekali.patut lah spr bangsat melarang banner maklumat saperti ini dipasang.takut kejahatan pimpinan umporno haprak diketahui ramai.

    ReplyDelete
  7. Anda sudah bersedia?
    pong pang pong pang dalam perlimen.. sudahnya GST 6% berjaya diluluskan akhirnya.. siapa yang beria ia luluskan? Be End....So FAKTA parlimen menunjukkan.. sekiranya BN memenangi PRU13.. maka GST 6% akan dilaksanakan serta merta..sebab sudahpun diluluskan.
    Maka adik2 yg gaji bawah RM 2000 akan merasa peritnya. Kehidupan org kampung akn lebih tersepit. Akan lebih merana bg yg bekerja kilang/swasta dan sudah punya keluarga. Ada 3 atau 4 anak bersekolah. Maka sempitnya hidup hanya Allah saja yg tahu.

    Duit dah banyak tabur utk BRIM, PRIM, KRIM, dll.Lepas menang tabung perlu diisi semula, maka cukailah jln yg paling mudah. So fikir2 lah.

    ReplyDelete
  8. Kahkahkah.
    Lawak tol statement.
    Sekarang bangla,itam, dpt ic tetap. Undi. Kawen kat mlaysia,dgn awek mlaysia,jd lah melayu. Putih plak tu.hahaha.
    Idup banglyu!!! IDUP BANGLYU!!!
    KAHKAHKAH.
    -jijan bangla,keza myanmar-

    ReplyDelete
  9. Inilah bangsa melayu umno alaf juburi.semua ni hasil didikan dan asuhan ulama besar mereka sahibussamaah tun mahadir mohammad...

    ReplyDelete
  10. Kenapa kt papan iklan tu tulis bersyukurlah pada 'bn'??? Kami bersyukur hanya pada Allah S.W.T....sepatutnya bn yang kene bersyukur sebab dpt keprcayaan 56 tahun tapi byk corruption!! Aku sebagai rakyat kecewa!! Rezki dari Allah bkn dari bn!!! Sepatutnya bn yang kene terima kasih dgn rakyat!!! Inikalilah!!!

    ReplyDelete
  11. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  12. ya Allah, semakin khurafat UMNO ni..bersyukurlah kepada BN??? weh mangkuk, dengar sini, perkataan syukur tak boleh kita guna melainkan kepada Allah s.w.t sahaja..klu kat manusia, guna perkataan terima kasih, bukan syukur! reti?? klu tak pandai agama, jgn dok bajet pandai agama, mmg jenis sesat lagi menyesatkan lah umno nih..

    ReplyDelete
  13. La....tak yah kecoh kecoh le..ku nan tu bukan pandai sangat...wa sokong lu ku nan, silap ku nan sikit je-tak taruh gambar pengantin lelaki dan perempuan tu muka bangla..baru real..kan Malaysia ni ramai pengundi bangla..lagi meningkat mejoriti ku nan...saya bangla mari..nanti mau sokong itu saya punya brother nan...jagan marah yek..

    ReplyDelete
  14. Astaghfirullahal'azim..
    bru ana perasan.. Allah swt itu Maha Adil, kalau Dia nk tnjuk, tanpa si pembuatnya perasan, ataupun ini atas kehendak calon parlimen trsebut. inilah dinamakan syirik kpd Allah.iaitu syirik jali,scara terang2an.
    Janji Allah itu pasti.
    bg yg marah pd ana,mgatakan( syukur )pd bn ini benar, trpulang, malaikan tetap mencatit..

    ReplyDelete
  15. kerja yg bagus... teruskan lagi wahai temanku umno...

    ReplyDelete
  16. Yang menyokong tak belajar,ikut sahaja tanpa fikir,membodohkan orang,tuduh pakatan kawan cina,umno berkawan dengan mca bukan cina ke,itu sebabnya kebanyakkan penyokong umno belajar tak tinggi,kebendaan semata-mata,umno menerapkan pada penyokong keduniaan,hiburan,konsert seolah-olah hidup sihat sentiasa,dh sakit baru teringat segala kesalahan yang dilakukan.Umno suka memfitnah tanpa bukti,jikalau belajar tentu tahu hukum hakam sesama insan,baca suratkhabar yang menyeleweng berita,tv yang mengeluarkan kenyataan sebelah pihak saja,jikalau umno orang yg bijak,segala kenyataan hendaklah adil,barulah orangramai boleh menilai sesuatu kebaikan.Itu sebabnya orang ramai menyampah dan meluat pada umno,tidak ikhlas dalam sesuatu perkara

    ReplyDelete
  17. MANA ADA BANTUAN BUJANG 1 MALAYSIA... SIAL KO MENIPU..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...