Tuesday 23 April 2013

CERAMAH SULUNG BEKAS MB SELANGOR, TAN SRI MUHAMMAD TAIB DI SHAH ALAM SELEPAS MENJADI AHLI PAS SEUMUR HIDUP!!!!!


Sambutan diberikan oleh rakyat Shah Alam kepada bekas Menteri Besar Selangor TS Muhammad Taib @ Mat Tyson selepas pengumuman kemasukkan beliau sebagai ahli PAS seumur hidup, cukup memberangsangkan sekali.

Ribuan turun mendengar penjelasan bekas orang kuat UMNO mengapa beliau masuk PAS dan betapa perlunya rakyat menyokong PAS dan Pakatan rakyat pada PRU kali ini.

Jelas sekali, pengaruh beliau terutamanya dari kalangan warga Melayu Selangor masih lagi kuat.

Kemasukkan beliau kedalam PAS sebanyak sedikit akan menyumbang kepada SELANGOR KEKAL PUTRAJAYA UBAH!!!!!

11 comments:

  1. Pertama sekali saya minta dibetulkan jumlah hadirin yg dtg ceramah malam semalam. Saya pun turun dengar ceramah. X sampai satu ribu orang pun yg dtg. Maybe hebahan x cukup kuat. PAS perlu kuatkan lagi jentera supaya lebih ramai rakyat tahu ttg ceramah yg akan dibuat.

    ReplyDelete
  2. Kehadiran sedemikian ramai disaat seluruh negara menghadapi PRU dah kira cukup hebat.apa tah lagi ceramah kelompok.memang hebat.datang tanpa imbuhan dunia malahan memberi sumbangan pulak.tu yang hebat nya tarbiah PAS.ini lah perkara yg tak mampu dilakukan umporno laknatullah.

    ReplyDelete
  3. mcm mane klu synak tgk die video clip?

    ReplyDelete
  4. OMG! Bukankah anda salah seorang yang ditangkap dengan beg penuh dengan wang semasa di Australia? Bukankah anda yang dikutuk oleh pihak pembangkang oleh kerana persoalan dari mana asalnya wang yang begitu banyak pada ketika itu?
    Tolong lah wahai ahli-ahli politik Malaysia! Kita tidak perlu seorang lagi ahli politik yang tidak berprinsip untuk bertanding dalam PRU13 ini kerana areana politik Malaysia sudahpun bersesakan dengan orang-orang ynag tidak berpinsip dan bermaruah.
    Kalaulah betul kamu sudah bertaubat, keluarkanlah semua wang dan kekayaan yang telah kamu perolehi semasa anda masih berpangkat tinggi dengan kerajaan selangor.
    PULANGAN WANG RAKYAT DAHULU sebelum anda berkempen dan bercakap pasal agama, jiwa, ketelusan, kejujuran dan integriti.
    Ciiis!!!

    ReplyDelete
  5. Anti-MikeTysonMelaya23 April 2013 at 21:18

    Terima kasih banyak pada PAS-piss-pussy sebab sanggup jadi Pak Sanggup untuk menerima Muhammad Mohd Taib @ Mike Tyson kedalam parti saudara. Kami amat-amat bersyukur kerana saudara telah menolong parti kami untuk membuang duri yang besar itu dari parti kami. Jasa baik tuan-tuan dan puan-puan amat kami hargai sampai bila-bila.....kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Terima kasih lah pada juak-juak PAS-piss-pussy sebab sanggup ambik Mike Tyson ni. Ko orang tahu tak macammana punya susah kita orang nak sepak dia keluaq....alhamdulillah, duri tu dah tak ada....kahkahkah...

    ReplyDelete
  7. Anti-PakSanggup23 April 2013 at 21:21

    Terima kasih banyak pada PAS-piss-pussy sebab sanggup jadi Pak Sanggup untuk menerima Muhammad Mohd Taib @ Mike Tyson kedalam parti saudara. Kami amat-amat bersyukur kerana saudara telah menolong parti kami untuk membuang duri yang besar itu dari parti kami. Jasa baik tuan-tuan dan puan-puan amat kami hargai sampai bila-bila.....kahkahkah

    ReplyDelete
  8. HantuRayaMelaya23 April 2013 at 21:25

    Alhamdulillah, depa setuju bawak masok hantu-hantu raya ni dalam parti PAS-piss-pussy depa tu. Terima kasihlah banyak-banyak. Ko orang tahu bagaiman susah nya kami nak halau hantu raya ni dari parti kami. Dah bertong-tong darah kami dan rakyat marhean kena hisap, itu pun dua-dua hantu raya ni tak puas-puas. Last-last sekali hangpa dapat pujuk dua-dua ekoq ni masut geng hangpa....terima kasih lah banyak-banyak. Jasa baik hangpa semua ni tak mungkin dapat kami lupa....kahkahkah, muahahaha,kahkah....

    ReplyDelete
  9. mana pulak ribuan.. gebang la kau. harakah lagi teruk kata 10,000 dtg. X sampai seribu pun la. Kalau ramai kasi tunjuk la gambar n video mcm selalu buat tu. Jgn jadi bodoh macam blogger umno x reti kira. Nnt susah org nak percaya kat kita nnt.

    ReplyDelete
  10. So apa la sebab dia tukar parti tu? tak cakap pun? Ingat lg masa kecik dulu dia ni kena tangkap x declare duit dgn kastam australia. Nak bwk lari duit laa dulu kan.. simpan jauh2.. Apa cerita Pakcik?

    ReplyDelete
  11. Inilah dikatakan akhir zaman. Orang Islam nak berubah berbagai cacian dan tomahan di buat. Semoga mereka yang membuat tomahan ni bertaubatlah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...