Saturday 27 April 2013

GEMPAR TAPI BENAR!!!!!!.....HAMPIR SELURUH PENDUDUK PEKAN PANTAI REMIS, PERAK DATANG MENDENGAR UCAPAN LIM GUAN ENG!!!!


INI KALI LAH UBAH!!!!!... Biar gambar berbicara....boleh dikatakan hampir semua penduduk Pekan Pantai Remis datang keceramah anjuran DAP/PR untuk mendengar ucapan dari Setiausaha Agung DAP, Sdr Lim Guan Eng malam tadi.

Pergh!!!!!...Kalau mood sebegini dipamirkan oleh rakyat terhadap Pakatan Rakyat alamatnya BN bakal menjadi pembangkang selepas PRU 13 ini.

23 comments:

  1. amanat yang disampaikan oleh khalifah guan eng akan kami ikuti, walaupun mungkin membahayakan akidah dan keimanan kami, seperti saranan tuan khalifah supaya kalimah Allah digunakan utk menggantikan nama tuhan bapa dalam bible.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea.. Guan Eng tu cina.. DAP tu Cina..

      Chua Soi Lek tu Melayu.. MCA tu melayu campoq arab.. Gerakan & Ksu Kun tu pun melayu ooo...

      Ni kira zikir AMNU ni.. keh keh keh..

      Idris Jala yg lulus import injil tu pun ahli PAS seumur hidup..

      Delete
    2. Siapa ada gambar bini orang laga pipi dengan Datuk Melaka Shah Rukh Khan??

      Delete
  2. apa saja untukmu... kan ku gugurkan hudud perjuangan ku.. katakan saja, akan ku laksanakan wahai khalifah engkau di jiwa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hanisya a.k.a omakkau, meh lah kita nyanyi berduet sekali. takkan tak sudi? apa saja untuk mu... kan ku gugurkan hudud perjuanganku...katakan saja, akan ku laksana wahai khalifah engkau di jiwa... apa saja untuk mu..
      hi.. hi.. best!

      Delete
    2. DAP menentang Hudud kami tak heran lagi.. pasai depa majoritinya bukan islam..

      yang herannya, AMNU pun tolak hudud..

      Betullah.. bagi org amnu, kitab amnu lebih besarrrr dari agama..

      Delete
    3. emm.. anon 0023, aku rasa lebih baik ko tak membincangkan pasal hudud. sebab ustaz asri dalam twitter terbarunya menyatakan isu hudud kini lebih merugikan pas kerana pas secara lantang menyatakan tidak akan melaksanakan hudud. nanti tak pasal-pasal orang tanya kenapa pas tolak hudud, mereka terpaksa cakap bagi mendapat keredhaan dap. kan ke nanti dah terbocor rahsia dah tu..

      Delete
    4. skang ni macai bee end dah takder modal lain dah..hudud ..porno..liwat..ksian orang dah tinggal nyawa-nyawa ikan. isu dah lapok..hudud tetap dalam kamus PAS. penyokong PR dah tahu semua tu. tak payah la guna isu lapok kononnya PR akan porak peranda..Upssss..lupa..parti dah lapok memang selalu guna isu lapok.

      Delete
  3. demi khalifah, kami akan terus mengutuk, menghina dan memaki ustaz harun din kerana dia tidak patuh pada arahan khalifah guan eng. sanggup dia mempertahankan kalimah Allah?

    ReplyDelete
  4. Laju betul macai memberi komen
    Gua benci macai umno
    Pok pih

    ReplyDelete
  5. eh.........pr menang la..........jgn mare org bee end

    ReplyDelete
  6. macai2 yg dok komen bukan reti bahasa..mcm lembu..yg bg guna kalimah tu ameno Bn..pastu nk salahkan org pr pulak...x tahu lebih baik diam..jgn tunjuk diri tu bodo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. loh.. kalo yang bagi guna kalimah Allah dalam bible tu umno, kenapa guan eng masih mendesak kalimah Allah digunakan bagi mengganti nama tuhan bapa dalam bible di seluruh malaysia semasa krismas yang lepas? kan ke tak logik tu.. hi.. hi..

      Delete
    2. kalo yang bagi guna kalimah Allah dalam bible tu umno, kenapa pulak ust haron din mengatakan tidak akan membenarkan dap melacurkan kalimah Allah dalam bible. takkan ko nak tuduh ust haron din pun macai umno kot? kah! kah!

      Delete
    3. Hei bahlol anon 00:25, UMNO BN la yang ada kuasa di peringkat nasional untuk nak jaga Kalimah Allah ni. Dia lah yang membenarkan Bible di cetak dalam bahasa melayu untuk orang sabah...ada kalimah Allah dalam tu.

      Delete
    4. aku dah 3thn duduk kat negara Arab ni, org2 asing kat sini semua gunakan istilah seperti insyaAllah, alhamdulillah atau pun gelaran Allah, tak nampak ada apa2 kecoh pun. Hanya di negaraku BN ni yg bangkitkan sengaja utk memcah belahkan rakyat sendiri demi kepentingan sendiri!

      Delete
    5. Anon 01:17. Amat benarlah kata tuan itu. Saya terkejut kali pertama apabila bertemu seorang pegawai Sweden dalam urusan rasmi. Saya cakap diakhir pertemuan, "Thank you. See you sometime." Dia jawah 'InsyaAllah". Saya tanya kawan saya, dia tu Islam ke? Dia kata di sini semua orang cakap "InsyaAllah" dan juga kadang kala ada juga yang sebut 'MasyaAllah". Kesian Melayu, punyalah bengap orang memuji Allah swt dan menyebut Allah pun dia gelabah. Yang hairan tu ularMak pun senyap je!!!

      Delete
  7. tunggu 5 mei ni, pr jgn gebang lebih.

    ReplyDelete
  8. taraf khalifah guan eng lebih tinggi daripada ust haron din. itu sebabnyer.. kami macai pr akan menghina dan mencaci ust haron din sepuas-puasnyer sehinggalah dia patuh pada arahan khalifah guan eng untuk melacurkan kalimah Allah kepada kristian.

    TAKEBEER!

    ReplyDelete
  9. ni perangai setan di kenali... kih.kih.kih..

    ReplyDelete
  10. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  11. Cina yang amanah lebih baik dari melayu yang munafik

    ReplyDelete
  12. Salam,
    Cina yg amanah tetap menolak ketauhidan. Allah firman bermaksud "sesungguhnya syirik itu kezaliman yang sangat besar".

    Zalim cina kafir jauh lebih kecil berbanding kezaliman insan yang bertauhidkerana zalim mereka menyukutukan Allah. Sezalim2 org umno, masih bersyahadah dan diiktiraf islamnya.

    Sebaik2 org kafir, kezaliman mereka dalam menidakkan Allah rabbul Jalil sebagai tuhan yg tunggal jauh lebih besar akibat dan mudarat yg datang daripadanya.

    Jaminan Allah dalam alquran adalah "tidak sesekali akan redho yahudi dan nasara akan kamu sehingga mengikuti akan millah(agama) mereka".

    Santun lah sesama islam kerana apabila kamu mati, sikafir sahabat kamu tidak laku doa mereka, tetapi fatihah yg dihadiahkan oleh musuh seislam kamu insyaAllah akan bg manfaat.

    Allahua'lam.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...